„A avut loc o eroare” – platforma digitală de înscriere pentru concursul de directori s-a blocat la primul pas din procedură, în primele 20 de minute de la deschidere, apoi a devenit funcțională

3.641 de vizualizări
Captură de ecran din platforma pentru înscrierea la concursul de directori de școli – 2021 / Sursă foto: EduPedu.ro
Miercuri dimineața la ora 7 a fost deschisă înscrierea pe platforma concursdirectori.edu.ro, dar mesajul afișat este „A apărut o eroare” atunci când un candidat vrea să își introducă adresa de email, acesta fiind primul pas din procedura de înscriere.

În primele 20 de minute ale înscrierilor platforma nu a funcționat.

Eroarea era vizibilă la ora 7:08:

La 7:15 încă nu se puteau înscrie candidații:

La ora 07:20, pe adresa e-mail introdusă, platforma a trimis linkul de activare a contului și înscrierea putea continua.

În mesajul primit de la platformă, semnat de echipa tehnică, este precizat faptul că „link-ul este valabil 12 ore și poate fi folosit o singură dată. Pentru a putea accesa platforma și genera un nou cod, puteți accesa următorul link.

Odată intrat în contul dvs., veți putea continua procesul de înscriere la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar.

Vă recomandăm să parcurgeți cu atenție toate instrucțiunile și ghidul pentru completarea și transmiterea aplicației.

Dacă întâmpinați probleme de natură tehnică, vă rugăm să ne contactați la adresa de email: concurs.directori@edu.gov.ro”.

Pe linkul de înregistrare, primul pas este cel în care candidatul introduce numele, prenumele, Codul Numeric Personal și unitatea de învățământ la care este titular.

Restul procedurii poate fi urmărită aici.

Reamintim că miercuri, 15 septembrie 2021, s-a lansat concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, conform calendarului aprobat.

Ministerul Educației a lansat cu această ocazie și o platformă de înscriere online concursdirectori.edu.ro. „Acesta este un prim pas în procesul de digitalizare și profesionalizare a managementului unităților de învățământ de stat, astfel încât să se asigure stabilitatea, coerența și competența în procesul de conducere”, scrie instituția într-un comunicat.

Articolul este în curs de actualizare


2 comments
  1. Platforma nu merge sub nicio forma! Trebuie sa soliciti de fiecare data cand intri logarea, acceptul, iar primirea raspunsului dureaza ore intregi!
    De exemplu, ieri dupa ora 15 s-a solicitat link de conectare si nici astazi la ora 12 nu s-a primit nimic, nici in SPAM… cum spun dumnealor!
    Daca le scrii, oricum iti raspund dupa cateva ore, iar masurile sunt zero!

    1. Au fost luate măsuri, iar acum platforma funcționează conform descrierii.

      Ne cerem scuze pentru orice neplăceri produse și sperăm să aveți, în continuare, o experiență plăcută.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Profesor UBB Cluj: Era de bun simț să nu ținem zi de doliu național după un inculpat pentru crime împotriva umanității / Moartea lui Ion Iliescu trebuia să fie un moment de tăcere administrativă a statului român. Atât

Profesorul Valentin Naumescu, de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB), fost diplomat la Ministerul Afacerilor Externe (MAE) al României consideră că Ion Iliescu a fost mult dincolo de statutul de…
Vezi articolul

Lider sindical din Educație: Părinții propagă cel mai rapid virusul și pe această cale ajunge în unitățile de învățământ / Profesorii s-ar simți mai în siguranță dacă toți părinții s-ar vaccina

Coronavirusul este răspândit și de „cele câteva milioane de părinți care propagă cel mai rapid virusul respectiv și pe această cale ajunge în unitățile de învățământ”, iar „dacă părinții s-ar…
Vezi articolul