ANALIZĂ Sorin Cîmpeanu, al doilea ministru din guvernul Ciucă plecat din motive de integritate academică / Pe lângă cei doi, premierul Nicolae Ciucă și Sorin Grindeanu sunt și ei acuzați de plagiat, Lucian Bode și-a secretizat doctoratul

455 de vizualizări
Foto: Colaj G4Media.ro
Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a demisionat joi din funcție după acuzația adusă de jurnalista Emilia Șercan că și-a plagiat o operă științifică. Cîmpeanu fusese acuzat că a inclus în proiectele legilor educației prevederi care albeau toți plagiatorii. El este al doilea ministru din guvernul Ciucă plecat din funcție după acuzații legate de integritatea academică.

În 15 decembrie 2020, Florin Roman a demisionat din funcția de ministru al Cercetării după ce și-a trecut în CV o diplomă inexistentă.

Libertatea a publicat atunci o investigație prin care a demonstrat că Roman și-a trecut în CV că este licențiat în economie la Universitatea Babeș-Bolyai Cluj. UBB a arătat că Roman nu este licențiat al universității, ci a primit o diplomă de absolvent al unui colegiu.

Era primul caz de demisie în Guvernul Ciucă în urma unor motive ce țin de integritatea academică.

În luna august 2021, G4Media scria că ministrul Afacerilor Interne, Lucian Bode, și-a secretizat lucrarea de doctorat cu o zi înainte de termenul anunțat pentru publicarea integrală pe o platformă administrată de Ministerul Educației.

Citește articolul integral pe G4Media.ro.

1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Radu Gologan, despre închiderea școlilor: În preuniversitar nu este atât de important ce faci, ci cum înveți să gândești / Trebuia să li se pună părinților la dispoziție măcar minimul necesar să-i învețe pe copii să citească, să scrie, în mediile defavorizate

“Mai ales la politicieni, vedem că problema se pune în următorii termeni: dar cum o să recupereze materia? cum o să ajungă în viață fără capitolul de derivate de ordin…
Vezi articolul

Dorința de a învăța toată viața poate fi formată din copilărie, cu ajutorul părinților, al școlii și al profesorilor. Ce pot face aceștia, cu experiența acumulată în pandemie? – Andreas Schleicher, OECD

Profesorii și părinții joacă un rol hotărâtor în dezvoltarea abilităților copiilor de învățare pe tot parcursul vieții, lipsa acestor abilități fiind una dintre sursele inegalităților resimțite, între altele, în rezultatele…
Vezi articolul