Anul Internațional al Tabelului Periodic, marcat vineri la Facultatea de Chimie din București: Concurs pentru elevii din preuniversitar

392 de vizualizări
Facultatea de Chimie a Universității din București organizează vineri, 12 aprilie, concursul „Elementul Necunoscut – spune-mi cu cine te însoțești ca să-ți spun cine ești!”, destinat elevilor din învățământul preuniversitar. Competiția vine în contextul declarării anului 2019 ca Anul Internațional al Tabelului Periodic, anunță Facultatea.

Evenimentul își propune stimularea creativității elevilor prin realizarea unor materiale originale și inovative privind unul sau mai multe elemente chimice. Astfel, în cadrul concursului au fost înscrise, de către 148 de elevi, peste 75 de lucrări abordând diverse teme referitoare la elementele chimice, de la descoperire până la aplicații și implicații în viața cotidiană, sub formă de desen, pictură, poezie, eseu, poster, film sau joc, spune instituția de învățământ superior.

  • Etapa finală a concursului se va desfășura vineri, 12 aprilie 2019, începând cu ora 14:00, în Amfiteatrul „Gh. Spacu” al Facultății de Chimie (Bd. Regina Elisabeta, nr. 4-12).

Elevii sunt așteptați pentru a aniversa împreună cu comunitatea academică Anul Internațional al Tabelului Periodic într-un eveniment care va include o conferință susținută de academicianul Marius Andruh, prezentarea creațiilor de către elevi, multe premii și suprize pregătite de organizatori, se arată în comunicatul Facultății de Chimie.

Inițiativa UNESCO de a declara anul 2019 ca Anul Internațional al Tabelului Periodic vine în contextul aniversării a 150 de ani de la publicarea Tabelului Periodic de către chimistul rus Dimitri Mendeleev.

Mai multe informații despre eveniment pot fi accesate pe site-ul Facultății de Chimie, precum și pe pagina de Facebook a Facultății de Chimie și pe pagina dedicată evenimentului.

 

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Apel al organizației Aspire Teachers către ministrul Daniel David să le explice public profesorilor și directorilor ce analize de impact și simulări au fost făcute înainte de a lua măsurile de criză, ce mecanisme de sprijin pregătește și pe ce dovezi concrete se bazează că va îmbunătăți performanța și echitatea

„Invităm Ministrul Educației să inițieze un dialog onest care să clarifice urgent aceste aspecte”, scriu reprezentanții Aspire Teachers într-un apel publicat joi, 10 iulie. Aceștia se alătură demersului comunității Merito,…
Vezi articolul

Autoritățile din Educație nu iau încă măsuri în privința noii tulpini Omicron. Cîmpeanu: Până în acest moment, autoritățile sanitare în frunte cu ministrul Sănătății nu au considerat necesar să previzionăm măsuri pe acest palier

Autoritățile din Educație așteaptă mai întâi un semn din partea Ministerului Sănătății înainte să anunțe vreo decizie privind posibile schimbări în sistem din cauza răspândirii noii variante de coronavirus, tulpina…
Vezi articolul

Ministrul Educației, Daniel David: Cum e posibil să ai într-un an școlar puține ore raportat la normele OCDE, dar să ai multe ore într-o zi? Simplu, fiindcă noi am ales / Pot să fiu de acord să reducem numărul de ore pe parcursul săptămânii dar atunci va trebui să reducem și numărul săptămânilor de vacanță. Nu poți să ai și una și alta

Ministrul Educației, Daniel David, spune că motivul pentru care avem mai puține ore într-un an școlar față de media OECD dar în același timp avem multe ore într-o zi, este…
Vezi articolul