Apel al Comisiei Europene pentru școlile, centrele de cercetare și ONG-urile care vor să se implice în adoptarea cadrului de competență financiară pentru adulți în Uniunea Europeană

150 de vizualizări
Foto: © Katarzyna Bialasiewicz | Dreamstime.com
Identificarea celor care predau educația financiară pentru adulți și care are utilizează sau vor utiliza cadrul de competență financiară, solicitată printr-un apel comun de Comisia Europeană, Direcția Generală pentru Stabilitate Financiară, Servicii Financiare și Uniunea Piețelor de Capital (DG FISMA) și Rețeaua Internațională pentru Educație Financiară a OCDE (OECD-INFE).
  • Formularul poate fi completat până la data de 15 aprilie 2022.

Sunt invitați să răspundă practicienii din ONG-uri, instituții de educație a adulților (publice sau private), instituții publice (inclusiv instituții de supraveghere), centre de cercetare, reprezentanți ai angajatorilor și/sau companii/asociații financiare.

Conform Comisiei Europene, acest cadru își propune să îmbunătățească abilitățile financiare ale indivizilor, astfel încât aceștia să poată lua decizii corecte cu privire la finanțele lor personale. Acesta va sprijini dezvoltarea de politici publice, programe de educație financiară și materiale educaționale de către statele membre, instituțiile de învățământ și industrie.

Există posibilitatea să se faciliteze schimbul de lecții învățate de către practicienii care folosesc cadrul în inițiative concrete în domeniul educației adulților, potrivit anunțului. Schimbul de lecții învățate ar putea avea loc prin ateliere specifice cu practicieni.

Iată ce competențe sunt vizate:

  • competențe financiare digitale;
  • competențe de finanțare durabilă;
  • competențe relevante pentru reziliența financiară și grupurile vulnerabile.

Cadrul comun al Comisiei și OCDE-INFE pentru a îmbunătăți abilitățile financiare ale persoanelor poate fi consultat aici.

Foto: © Katarzyna Bialasiewicz | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

VIDEO Educația alături de sănătate ar trebui să se axeze pe competențe europene, susține europarlamentarul Dragoș Tudorache: S-a văzut în situații de criză că este nevoie de o viziune europeană

„Există și această discuție foarte serioasă în Uniunea Europeană, dacă nu e cazul, modificând tratatele bineînțeles, să aducem partea de educație mai mult către zona de competențe europene. Eu cred…
Vezi articolul

De ce avem rezultate în creștere la Bac și Evaluarea Națională, care evaluează „rețetele date la meditații“, dar în scădere sau stagnare la PISA, care evaluează extern competențele reale? Ligia Deca: „Vorbim despre metodologii foarte diferite și despre niveluri de vârstă diferite / Putem ghici că a existat o creștere la PISA, dar ea a fost amortizată de efectul pandemiei“

Ministrul Educației din România, Ligia Deca, a declarat că având în vedere stagnarea rezultatelor de la PISA 2022, în raport cu cele din 2018, pentru România, „putem ghici că a…
Vezi articolul