Centrul de Evaluare și Analize Educaționale anunță că nu a avut reprezentanți în niciuna dintre comisiile pentru elaborarea planurilor-cadru pentru liceu, deși organizația apare nominalizată în ordinul de ministru

1.332 de vizualizări
Foto: © Sarawut Nirothon | Dreamstime.com
Centrul de Evaluare și Analize Educaționale (CEAE) nu a avut reprezentanți în niciuna dintre comisiile pentru elaborarea planurilor-cadru pentru liceu, precizează organizația într-un punct de vedere publicat pe pagina de Facebook a acesteia. Reacția CEAE vine după ce Edupedu.ro a publicat integral componența grupurilor de lucru pentru planurile-cadru de liceu, obținută după o solicitare către Ministerul Educației și Cercetării.

„Într-un document ministerial făcut public de EduPedu, unul din membrii grupului de lucru 4, constituit pentru elaborarea planurilor-cadru pentru învățământul liceal, figurează în mod eronat ca reprezentând Centrul de Evaluare și Analize Educaționale.

Subliniem că, în perioada constituirii și funcționării respectivului grup, între persoana menționată și CEAE nu exista niciun fel de colaborare și niciun fel de mandat de reprezentare”, potrivit reprezentanților CEAE.

Este vorba despre poziția 16 din grupul de lucru pentru elaborarea planurilor-cadru pentru liceu, unde apare fosta directoare a Institutului pentru Știinele Educației, iar instituția pe care ar reprezenta-o ar fi „IDEE, Centrul de Evaluare și Analize Educaționale”.

Ministerul Educației și Cercetării precizează în răspunsul pentru Edupedu.ro că „ordinul de ministru în cauză urmează a fi actualizat la nivel de anexă, în condițiile în care diverse persoane nominalizate nu mai dețin funcțiile/calitățile oficiale pe care le aveau la momentul includerii”, dar nu este clar în prezent cum apar pe listă persoane din partea unor instituții care susțin că nu au avut reprezentanți în aceste grupuri, ca în cazul de față, sau chiar persoane care au declarat public anul trecut că nu au făcut parte deloc din comisiile respective, în care le apar numele.

Articol în curs de actualizare

Foto: © Sarawut Nirothon | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.


4 comments
  1. Este frustrant sa vezi ca viitorul școlii este decis de un grup de oameni aleși de Deca , nu știu pe ce criterii dar care nu a atras atenția prin contribuții majore la metodica predarii.

  2. Serios? Pai nu ziceam eu ca trebuie verificati toti, ca unii de pe lista nu sunt ce scriu a fi… Ia vedeti cu atentie…

  3. No sh!t, Sherlock.

    Nimeni n-a ~lucrat~ la maculatura aia. Le-a scris ChatGPT cu prompt-uri de la niște zilieri puși de Deca.

    Reforma uber alles.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

VIDEO Marinela Marc, șefa inspectoratului școlar Cluj: Bacalaureatul și programele de examene se schimbă după noile planuri-cadru de liceu, nu trebuie să le privim în comparație cu ce este acum

Reforma curriculară în învățământul preuniversitar este în plină desfășurare, iar noile planuri-cadru reprezintă primul pas în acest proces, a declarat vineri, 14 februarie, Marinela Marc, șefa Inspectoratului Școlar Județean (ISJ)…
Vezi articolul

Ines Crețu, inspector școlar: Matematica nu este doar despre calcule, despre ecuații, despre algoritmi, ci, mai ales, despre a înțelege. Învățarea remedială nu înseamnă neaparat mai mult, înseamnă altfel. Și nu înseamnă neapărat predarea acelorași conținuturi și în aceeași formă

Ines Crețu, inspector pentru disciplina matematică (ISJ Iași), este de părere că „matematica nu este doar despre calcule, despre ecuații, despre algoritmi, ci, mai ales, despre a înțelege”. Aceasta a…
Vezi articolul

Anca Petrache, director de formare în Ministerul Educației: OCDE ne-a sugerat să dezvoltăm foarte mult procesul mentoral. Formarea continuă trebuie să se bazeze pe încredere între cel care formează și cel care este format. Este altceva decât formarea inițială

Procesul de mentorat pentru formarea continuă a profesorilor este încurajat și chiar a fost recomandat Ministerului Educației de către Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), spune Anca Petrache, directorul…
Vezi articolul

Sunt peste 160 de grădinițe private în București, cu 30% mai multe ca cele de stat. Numărul celor private a crescut doar în ultimul an cu 15%, în timp ce statul nu a mai construit nicio grădiniță nouă în ultimii 24 de ani

Numărul grădinițelor particulare din București a ajuns la 161, potrivit datelor Raportului Inspectoratului Școlar al Municipiului București (ISMB), pentru anul școlar 2020-2021. În anul școlar menționat, grădinițele de stat erau…
Vezi articolul