Cîmpeanu, înainte și după ce a devenit ministru: Educația remedială are nevoie de disponibilitatea cadrelor didactice și de resurse financiare / Recuperarea se va face doar prin devotamentul fiecărui cadru didactic

5.516 vizualizări
Foto: facebook.com/Sorin Cimpeanu
Răzgândire totală a lui Sorin Cîmpeanu în ce privește plata profesorilor pentru a face educație remedială, după ce a devenit ministru al Educației. În discuțiile de astăzi cu sindicatele din învățământ “s-a subliniat importanța acțiunilor remediale, nu numai pentru cei care susțin examenele naționale. Am fost de acord că este de recuperat, iar recuperarea se va face doar prin devotamentul fiecărui cadru didactic”, a anunțat Sorin Cîmpeanu în cadrul unei declarații de presă pe care Ministerul nu a putut-o transmite online.

Este pentru prima dată când ministrul Cîmpeanu, aflat la al doilea mandat, anunță indirect că profesorii nu vor fi plătiți pentru acțiunile remediale pe care le solicită, după perioada fără precedent de predare online. Precizarea ministrului vine după ce Guvernul Cîțu a început discuțiile cu privire la bugetul de stat pe 2021, premierul anunțând că pe 4 februarie va fi prezentat bugetul.

Declarațiile sale ca ministru vin în dezacord cu principiile anunțate în Parlament în urmă cu doar 2 săptămâni, înainte de a-și prelua mandatul de ministru al Educației. “Compensarea se cheamă educație remedială. Avem nevoie de disponibilitatea cadrelor didactice, dar este nevoie și de resurse financiare”, declara Cîmpeanu în Parlament pe 23 decembrie, pe când era ministrul propus să conducă portofoliul Educației și se afla la audierile comisiilor reunite ale celor două camere.

Concret, în cadrul audierilor, Sorin Cîmpeanu a afirmat că “recuperarea cursurilor este cea de-a doua problemă esențială, după când începem școala. Cum vom putea să recuperăm ceea ce au pierdut elevii. Activitățile de recuperare vor trebui să fie coerent organizate și finalizate”. La finalul audierilor, în cadrul cărora a primit aviz pozitiv, Cîmpeanu a declarat presei că învățământul este unul dintre domeniile care au pierdut cel mai mult în timpul pandemiei. “Compensarea se cheamă educație remedială. Avem nevoie de disponibilitatea cadrelor didactice, dar este nevoie și de resurse financiare”, a continuat atunci ministrul propus și avizat de Parlament la Educație.

Citește și:
Cîmpeanu spune că își dă demisia de la Ministerul Educației, la finalul lunii ianuarie, dacă nu primește “o creștere în valoare absolută” a bugetului. “Să fie măcar un pic mai mare decât în anul 2020”
Sorin Cîmpeanu, după consultările cu sindicatele din educație: Recuperarea se va face doar prin devotamentul fiecărui cadru didactic
Ministrul propus al Educației: Pentru educație remedială avem nevoie de disponibilitatea cadrelor didactice și de resurse financiare
VIDEO Sorin Cîmpeanu a primit aviz favorabil. Ministrul propus al Educației: Vom începe școala în format clasic cât de repede ne permite situația epidemiologică, începând cu educația timpurie și învățământul primar
Mircea Miclea: 3 urgențe pentru bugetul educației pe 2021 și obligatoriu trebuie susținute evaluările la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a. “Minciuna generalizată o vom plăti toți”

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii
  1. Nu din cauza orelor online au lacune elevii.
    Cei care învață în salturi, fac la fel și în sala de clasa. Nu are copilul bucuria de a învata.Are alte bucurii.
    Ar fi culmea sa obligați profesorii sa piardă timp aiurea cu astfel de elevi.
    Sa fie atent și cooperant la orele de curs.
    Dar unii elevi nu au habar nici ce întrebi, abia își recunosc numele, întrucât se gandesc la altceva, se joaca pe telefon pe sub banca etc

  2. Pai atunci sa recupereze el. Cu devotament si disponibilitate. Munca patriotica era la Bumbesti-Livezeni. Nu profesorii s-au jucat de-a inchisu deschisu din martie pana acum.
    PS. Pentru cei care stati la pănda si urmeaza sa navaliti zicand ziceri cu ”bugetari puturosi care traiesc din munca privatilor, vacante de 5 luni, stat acasa un an, interesul parintilor si al elevilor, rusine, huo”,etc, eu zic sa nu va mai obositi. Le-am enumerat eu. Voi puteti doar sa semnati.

    1. Eu spun asa: dom’ ministru sa lucreze la vara, cand si ar fi facut concediu in Dubai, Maldive, Mauritius, cam vreo 2 luni asa tit pe …devotament. Si mai vorbim. Va pupa un profesor puturos cu vacante la Dunare, Vatra-Dornei si Turda. Mai rarut cu Maldivele, nu ne duce bOgetul, doar tichetele de vacanta.

  3. Și uite așa Sorinel intră în Galeria Marilor Răsgândaci ai Neamului, alături de Petrov (dar nu și de Ilf)…cel cu “Demisionez în 5 minute”…
    Interesant baletul șchiop pe care Sorinel il etalează pe unde poate.
    E clar ca individul încă nu și-a atins poziția de maximă incompetență. Se visează Prim Ministru, doar a mai fost și NU întâmplător.
    Apoi, cu puțin noroc, va campa și la Cotroceni, warum nicht ?

    1. Dar nu el spunea ca daca nu sunt bani pentru ceea ce vrea sa faca din ROMANIA EDUCATA el isi da demisia??? Incredebil, ce repede i-a trecut. Sa se remedieze el la cap, ca are pierderi de memorie…E pandemie de Alzheimer in PNL anul asta. Cel putin madam Anisie avea pierderi de la o zi la alta incat iti venea sa o ajuti sa ajunga inapoi …acasa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

EXCLUSIV Ministrul Educației din Estonia explică pentru Edupedu.ro cum funcționează școala în țara europeană cu cele mai bune rezultate PISA 2018: Examinările sunt digitale, învățământul este pe deplin gratuit, de la mese, îngrijire medicală până la activități tip hobby

“Școlile noastre au ajuns să înțeleagă faptul că, pentru a oferi abilități moderne și pentru a-i învăța pe elevii noștri să fie pregătiți în fața provocărilor moderne, calea digitală este…
Vezi articolul
Numărul școlilor din România - Admiterea în clasa a V-a

ANALIZĂ Numărul școlilor din România diferă de la o zi la alta. Cifrele prezentate de Ministerul Educației în ultima săptămână arată că instituția nu prezintă date coerente despre situația scenariilor din unitățile de învățământ

Numărul școlilor din România este diferit de la o raportare la alta, potrivit cifrelor prezentate de Ministerul Educației. Analiza datelor publicate în ultima săptămână scoate în evidență fluctuații de zeci…
Vezi articolul