Cioloș, despre Florin Roman: A dorit să parvină fără niciun fel de calitate profesională / Domnule Ciucă, vă cer să faceți curățenie în cabinet. Senatorul Ștefan Pălărie: Sperăm că domnul Cîmpeanu nu va da acum și o OUG care să permită retragerea diplomelor de licență și master

278 de vizualizări
Consiliul Rectorilor
Foto: Pixabay.com
Președintele USR, Dacian Cioloș, și senatorul USR Ștefan Pălărie au comentat pe Facebook plagiatul lui Florin Roman, proaspăt numit ministru al Cercetării, care a copiat în lucrarea sa de master, potrivit Libertatea. Cioloș i-a cerut premierului Ciucă să facă curățenie în cabinet, iar Pălărie a comentat ironic: „Sperăm că domnul Cîmpeanu nu va da acum și o OUG care să permită retragerea diplomelor de licență și master, cum a făcut cu doctoratele.”

Mesajul lui Dacian Cioloș:

„Circulă o vorbă prin târg că, uneori, PNL e un fel de PSD mai puțin descurcăreț. Cuvintele sunt mai dure, dar nu vreau să le folosim direct ca în zicerea populară. Florin Roman confirmă că o comparație între PNL și PSD e cât se poate de reală, cu deosebirea că el e doar plagiator, nepotrivit ca ministru al Cercetării și agresiv atunci când n-are dreptate.

Practic, e pe același calapod cu Laura Vicol și cu Marian Neacșu, cu diferența că nu a cerut desființarea DNA și nu are încă o condamnare penală. În rest, același CV și aceeași dorință de a parveni fără niciun fel de calitate profesională.

Domnule prim-ministru Ciucă, vă cer să faceți curățenie în cabinetul dumneavoastră și să ne arătați că nu susțineți furtul și nu vă bateți joc de comunitatea cercetătorilor români lăsând să-i conducă un plagiator dovedit. Florin Roman nu are ce să caute în Guvernul României.”

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=443671440457794&id=100044448248952

Mesajul lui Ștefan Pălărie:

„Când copiezi pagini întregi în lucrarea de disertație, dar trebuie să îți scrii singur titlul și îl greșești și pe acela.Link către articolul complet, în comentarii.P.S. Sperăm că domnul Cîmpeanu nu va da acum și o OUG care să permită retragerea diplomelor de licență și master, cum a făcut cu doctoratele.”

Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Florin Roman, și-a plagiat lucrarea de disertație la master, susținută la Facultatea de Psihologie a Universității Titu Maiorescu, în 2012, a scris, joi, Libertatea.

Publicația scrie că a primit de la ministru 10 pagini din lucrare, care sunt identice cu paginile dintr-un suport de curs din anul universitar 2007-2008 de la Universitatea Politehnică Timișoara, semnat de profesorul Constantin-Dan Dumitrescu. Contactat de ziarul citat, ministrul a spus: “dacă asta e iar o altă mare problemă…” și a cerut “îngăduință” pentru că are de lucru la PNRR.

Potrivit Libertatea, în cele 10 pagini de lucrare masterandul Florin Roman, acum ministru, a preluat identic textul, figurile, chiar și erorile de redactare din lucrarea profesorului din Timișoara.

Ziarul precizează că a solicitat Universității Titu Maiorescu întreaga lucrare a lui Florin Roman, dar instituția a răspuns că “deocamdată nu a fost găsită în arhivă”.

Ministrul este citat spunând: “În momentul în care faci o lucrare de disertație ți se dă o bibliografie. Dacă ți se dă bibliografia, ce faci?”

Tema lucrării este, conform sursei citate, “Contribuții cu privire la optimizarea sistemelor integrate de comunicare”.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Formare condusă de studenți de la informatică, pentru profesorii de TIC din școlile gimnaziale – propunerea unui profesor pentru Strategia de digitalizare a educației

Formarea pentru profesorii care vor să predea tehnologia informațiilor și comunicațiilor s-ar putea face cu studenți de la facultățile de informatică, e de părere profesorul Cătălin Cărăușu, profesor de matematică…
Vezi articolul

Mircea Miclea, despre subiectele la examenele naționale: Se formulează subiecte cu răspunsuri standardizate, astfel încât corectura să fie ușoară și rapidă / Efectul: Meditatorii dau doar rețete. Elevul le învață și le reproduce, pentru a lua o notă cât mai mare la un test

„Cu cât sunt standardizate mai mult, cu atât testele favorizează învățarea pentru a lua o notă mare, adică memorarea și nu dezvoltarea creativității. Meditatorii îți dau doar rețete. Tu le…
Vezi articolul