CNEE angajează profesori evaluatori care să facă subiecte de examene. Condiția: să nu aibă rude care vor fi examinate

9.739 de vizualizări
Contestațiile la Evaluarea Națională
Foto: Pexels.com
Instituția care face subiectele de examen pentru evaluările naționale, Bacalaureat sau definitivat și titularizare, Centrul Naţional de Examinare şi Evaluare (CNEE), a început să selecteze profesori colaboratori pentru grupurile de lucru care vor face subiectele de anul acesta. Apelul de înscriere se deschide pe 1 octombrie și durează timp de două săptămâni, iar cei care vor avea statutul de colaboratori externi trebuie să îndeplinească atât condiții de profesionalism, cât și să nu aibă rude sau afini până la gradul IV în școală (profesori sau elevi) care să fie subiectul acestor evaluări.

Înscrierea potențialilor candidaţi se face pe site-ul CNEE, secțiunea Apeluri, în perioada 1 – 13 octombrie 2019. Aplicația de înscriere va fi disponibilă începând din data de 1 octombrie 2019, potrivit anunțului.

Condițiile pe care profesorii trebuie să le îndeplinească:

  • au desfășurat în ultimii 3 ani activități de predare-învățare-evaluare
  • abilități de lucru la calculator
  • a absolvit cursuri de/în curricullum, evaluări de proces, evaluări de manuale.

De asemenea, profesorii trebuie să aibă experiență în proiectarea de itemi (subiecte), în proiectarea de programe școlare la nivel național sau în evaluarea proiectelor de manuale școlare. Detalii despre procedură, aici.

Selecţia candidaţilor și anunţarea rezultatelor selecţiei, individual, doar pentru candidaţii selectaţi se realizează în intervalul 14 – 30 octombrie 2019.

Cadrele didactice selectate vor desfăşura activităţi de proiectare a itemilor/variantelor de subiecte şi a baremelor de evaluare şi de notare, conform procedurilor specifice CNEE.

FOTO: pexels.com


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Planuri-cadru 2025. Secretarul de stat Bogdan Cristescu, către profesori: Avem încredere în voi, propuneți opționale într-o marjă clară. Noi venim cu oferta națională, aducem și instrumente de formare, ca să vă susținem. Vom avea și instrumente de monitorizare, inclusiv pentru colegii directori

„Pentru prima oară după foarte, foarte mult timp, ministerul vine și spune avem încredere în voi”, a afirmat secretarul de stat, Bogdan Cristescu, în emisiunea InfoEdu de la TVR Info,…
Vezi articolul

Profesorii de limba franceză vor fi formați până în 2028 într-un program al Ministerului Educației și Organizației Internaționale a Francofoniei, anunță Daniel David după o întâlnire cu trei ambasadori, șeful OIF Europa Centrală-Est și președintele AUF

Ministrul Educației, Daniel David, a anunțat miercuri, 19 martie, că profesorii de limba franceză din România vor beneficia de programe de formare până în anul 2028, în cadrul unui parteneriat…
Vezi articolul

Corectare digitalizată la Titularizare, Definitivat, Evaluare Națională, Bacalaureat și simulări, în anul școlar 2023-2024, își propune ministrul Educației, Ligia Deca

„Ne propunem ca, în acest an școlar, toate tipurile de examene naționale, Evaluare Națională, Bacalaureat, simulări, examenele care vizează cadrele didactice să se desfășoare cu evaluare digitalizată”, a declarat ministrul…
Vezi articolul

Sorin Ion, despre impactul noilor planuri-cadru asupra normelor profesorilor: Unde sunt orele lipsă? Tot la noi în școli! Nu e scopul ministerului să coreleze planurile cu piața muncii. Nu o să spun: „stați liniștiți, nimeni nu pierde nicio oră”, pentru că aș fi ipocrit

Impactul noilor planuri-cadru de liceu asupra normelor profesorilor nu poate fi negat, însă școlile vor avea autonomia să redistribuie orele, afirmă secretarul de stat din Ministerul Educației și Cercetării, Sorin…
Vezi articolul

Depășirea obstacolelor sociale și financiare ale elevilor pentru a progresa în educație este responsabilitatea învățătorilor – proiect profilul profesorului de învățământ primar

Învățătorii trebuie să ajute elevii să depășească obstacolele sociale și financiare, să se adapteze în colectiv și să creeze contexte de învățare practice, se menționează în profilul învățătorului. Acesta face…
Vezi articolul