Consiliere psihologică online gratuită pentru copiii cu anxietate sau depresie, oferită de Universitatea Babeș-Bolyai

5.570 de vizualizări
Zilele Educației Sexuale
Foto: UBB – Facebook.com
Copiii cu probleme de anxietate și depresie pot beneficia în mod gratuit de un program online de psihoterapie pus la dispoziție de Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, program coordonat de profesorul universitar Anca Dobrean.

Programul oferă psihoterapie cognitiv-comportamentală pentru copiii cu vârste cuprinse între 11 și 15 ani care au problemele de anxietate și / sau depresie și se desfășoară online, în cadrul unei platforme securizate.

,,Problemele de anxietate și depresie sunt frecvent întâlnite în rândul copiilor și adolescenților, iar adesea ele rămân netratate fiind ulterior asociate cu o serie de consecințe negative pentru elevi, familie, școală. Cel mai adesea grijile exagerate, lipsa încrederii în sine, perfecționismul, tendința de catastrofare, acuzele somatice, schimbările programului alimentar sau de somn, tristețea exagerată, iritabilitatea pot fi semne care indică prezența unor probleme emoționale care pot fi tratate de specialiști în sănătate mentală”, spune coordonatorul proiectului, prof. univ. dr. Anca Dobrean.

După obținerea acordului parental, copiii vor fi evaluați pe baza unui chestionar privind emoțiile și comportamentele lor în ultimele 6 luni, apoi vor fi invitați, împreună cu părinții, la un interviu telefonic.

În urma evaluării, copiii care au probleme emoționale vor beneficia gratuit de o intervenţie psihologică, derulată online, pentru tratarea acestor probleme.

Pentru a accesa programul de intervenție, părinții interesați pot accesa linkul http://bit.ly/SREBTonADP sau pot trimite un e-mail la adresa emad.rebt@gmail.com.

Proiectul (PN-III-P4-ID-PCE-2016-0861) coordonat de prof. univ. dr. Anca Dobrean a fost dezvoltat de o echipă de psihologi clinicieni, psihoterapeuți și ingineri din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, Departamentului de Psihologie Clinică și Psihoterapie al UBB și Universitatea din Linkoping, Suedia, cu sprijinul Ministerului Cercetării și Inovării, CNCS – UEFISCDI.

Informațiile complete cu privire la proiectul derulat de psihologii UBB și beneficiile acestuia pot fi consultate accesând link-ul http://emad.granturi.ubbcluj.ro/index.html.

Citește și:

 

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

You May Also Like

Belgia revine la starea de urgență începând de luni, dar școlile rămân deschise. “Copiii trebuie să poată continua să meargă la școală, companiile trebuie să poată continua să funcționeze și oamenii nu trebuie să cadă în depresie”, a declarat ministrul Sănătății

Premierul Belgiei, Alexander De Croo, a anunțat că va fi reinstituită starea de urgență la nivelul țării, pentru următoarele patru săptămâni, din pricina extinderii accelerate a epidemiei de Covid. Noile…
Vezi articolul

Toderiuc, inspector general școlar adjunct ISMB: În București, toți elevii vor fi prezenți fizic la școală de pe 14 septembrie. Ce se întâmplă dacă apar focare de coronavirus în unitățile de învățământ

Toate școlile gimnaziale din București vor începe școala cu scenariul verde și toți elevii vor fi prezenți fizic la școală, cu măști puse la dispoziție de autorități și dezinfectant pe…
Vezi articolul

Mai multe asociații de elevi și Federația Părinților și Aparținătorilor Legali critică ordinul de ministru care introduce pilotarea evaluării standardizate în acest final de an școlar: Vor fi aceste teste în concordanță cu programa școlară și sunt avizate de minister?

FePAL și mai multe asociații de elevi ridică un semn de întrebare privind introducerea evaluării standardizate la nivel de program pilot, chiar din acest final de an școlar, propusă printr-un…
Vezi articolul