Consiliere psihologică online gratuită pentru copiii cu anxietate sau depresie, oferită de Universitatea Babeș-Bolyai

6.537 de vizualizări
Zilele Educației Sexuale
Foto: UBB – Facebook.com
Copiii cu probleme de anxietate și depresie pot beneficia în mod gratuit de un program online de psihoterapie pus la dispoziție de Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, program coordonat de profesorul universitar Anca Dobrean.

Programul oferă psihoterapie cognitiv-comportamentală pentru copiii cu vârste cuprinse între 11 și 15 ani care au problemele de anxietate și / sau depresie și se desfășoară online, în cadrul unei platforme securizate.

,,Problemele de anxietate și depresie sunt frecvent întâlnite în rândul copiilor și adolescenților, iar adesea ele rămân netratate fiind ulterior asociate cu o serie de consecințe negative pentru elevi, familie, școală. Cel mai adesea grijile exagerate, lipsa încrederii în sine, perfecționismul, tendința de catastrofare, acuzele somatice, schimbările programului alimentar sau de somn, tristețea exagerată, iritabilitatea pot fi semne care indică prezența unor probleme emoționale care pot fi tratate de specialiști în sănătate mentală”, spune coordonatorul proiectului, prof. univ. dr. Anca Dobrean.

După obținerea acordului parental, copiii vor fi evaluați pe baza unui chestionar privind emoțiile și comportamentele lor în ultimele 6 luni, apoi vor fi invitați, împreună cu părinții, la un interviu telefonic.

În urma evaluării, copiii care au probleme emoționale vor beneficia gratuit de o intervenţie psihologică, derulată online, pentru tratarea acestor probleme.

Pentru a accesa programul de intervenție, părinții interesați pot accesa linkul http://bit.ly/SREBTonADP sau pot trimite un e-mail la adresa emad.rebt@gmail.com.

Proiectul (PN-III-P4-ID-PCE-2016-0861) coordonat de prof. univ. dr. Anca Dobrean a fost dezvoltat de o echipă de psihologi clinicieni, psihoterapeuți și ingineri din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, Departamentului de Psihologie Clinică și Psihoterapie al UBB și Universitatea din Linkoping, Suedia, cu sprijinul Ministerului Cercetării și Inovării, CNCS – UEFISCDI.

Informațiile complete cu privire la proiectul derulat de psihologii UBB și beneficiile acestuia pot fi consultate accesând link-ul http://emad.granturi.ubbcluj.ro/index.html.

Citește și:

 

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

DOCUMENT Educația să primească 3 miliarde de euro – 10% din Planul Național de Redresare și Reziliență, cere Federația părinților într-o scrisoare adresată premierului Cîțu / Alocarea a 3% sau 6% „e insuficientă pentru necesitățile educației”

Federația Națională a Asociațiilor de Părinți – Învățământ Preuniversitar (FNAP-IP) îi solicită premierului Florin Cîțu, într-o scrisoare deschisă, să aloce educației 10% din suma totală de 30,5 miliarde euro din…
Vezi articolul

Pilotarea Inteligenței Artificiale în școli va fi „pe partea administrativă, pe asistența profesorului, pe asistența elevilor, cum învață, cum își fac temele”, spune ministrul Daniel David: O să avem două-trei unități-pilot în care să testăm aceste lucruri

Ministrul Educației, Daniel David, a explicat în cadrul conferinței „Lecții eficiente – cum să folosești eficient cele 50 de minute din lecție”, care a avut loc la Maramureș pe 20…
Vezi articolul

Diversitatea să nu mai fie definită în proiectul legii învățământului, iar profesorii să nu mai fie obligați să o promoveze, îi cer Ligiei Deca reprezentanții cultelor religioase, la inițiativa Patriarhiei ortodoxe. Acestea mai solicită ca sintagma „orientare sexuală” să fie ștearsă din document

Cultele religioase cer ministrei Educației, Ligia Deca, să elimine definiția „diversității” din proiectul legii învățământului preuniversitar, potrivit unei scrisori consultate de Edupedu.ro, semnate de 13 reprezentanți ai bisericilor recunoscute de…
Vezi articolul