Edupedu.ro ajunge lunar la peste 1,3 milioane de cititori reali, educați și implicați / 14% dintre tineri citesc exclusiv Edupedu, aproape jumătate dintre cititori sunt părinți, iar 26% dintre ei ocupă poziții de management – analiza Gemius

17 vizualizări
Foto: ID 188630360 © Hilalabdullah Hilal | Dreamstime.com
Edupedu.ro este citit lunar de peste 1,3 milioane de utilizatori reali, majoritatea din mediul urban, cu nivel ridicat de educație și interes constant pentru școală, familie și dezvoltare personală, arată analiza Gemius pentru luna noiembrie 2025. Datele confirmă poziționarea Edupedu.ro ca platformă cu public premium și relevanță ridicată în zona educației și a dezbaterii publice.

Analiza Gemius arată că cititorii Edupedu.ro sunt, în principal, persoane cu un nivel ridicat de educație. 19% dintre utilizatori au studii universitare, ceea ce înseamnă un reach de 13,4% în rândul tuturor utilizatorilor de internet cu educație superioară. Raportul descrie explicit publicul Edupedu.ro ca fiind „predominant bine educat”.

Cel mai numeros segment de vârstă este cel cuprins între 35 și 44 de ani, care reprezintă 25% din totalul cititorilor. Este o categorie activă profesional și implicată direct în decizii legate de educație, carieră și familie.

Aproape jumătate dintre cititori sunt părinți

Unul dintre cele mai relevante rezultate ale analizei este structura familială a audienței. Potrivit Gemius, aproape jumătate dintre cititorii Edupedu.ro sunt părinți. Dintre aceștia, 26% ocupă poziții de management, iar doar 8% sunt muncitori calificați sau agricultori, un indicator al nivelului socio-profesional al publicului.

Părinții cu copii între 7 și 10 ani sunt și cei care petrec cel mai mult timp pe site, cu o medie de 2 minute și 37 de secunde per vizită, peste media generală.

Două treimi dintre cititorii Edupedu.ro sunt femei, majoritatea din mediul urban și cu studii medii sau superioare. Bărbații reprezintă 34% din audiență, însă se remarcă printr-un nivel mai ridicat de implicare. Analiza arată că tinerii bărbați petrec, în medie, peste trei minute pe site, cel mai mare timp de consum dintre toate segmentele analizate.

Edupedu.ro ajunge la tineri care nu consumă presă generalistă

Un indicator rar în peisajul media românesc este legat de publicul tânăr. Analiza Gemius arată că 14% dintre cititorii cu vârste între 14 și 24 de ani nu accesează niciun alt site din categoria știri și analiză, folosind exclusiv Edupedu.ro ca sursă de informare.

Acest rezultat indică o relație de încredere cu un segment de public dificil de atins de presa tradițională și confirmă relevanța Edupedu.ro în rândul tinerilor interesați de educație și subiecte de interes public.

Raportul Gemius descrie cititorii Edupedu.ro ca având un profil de consumator divers și cu valoare ridicată. Aceștia sunt interesați nu doar de educație, ci și de sănătate, dezvoltare personală, cultură, tehnologie, călătorii, locuire și informații financiare.

„Tânăr, bine educat și predominant urban”, interesat de bunăstarea familiei, de progres personal și de informații relevante și credibile, acesta este publicul Edupedu.ro în descrierea Gemius. Edupedu.ro își consolidează astfel poziția de platformă de referință pentru un public educat, implicat și influent în dezbaterea despre educație din România. Vă mulțumim pentru că ne citiți!

  • Gemius este o companie internațională de cercetare și tehnologie specializată în măsurarea audiențelor media digitale, radio, TV și outdoor, folosită de publicitari, editori, agenții și instituții media din peste 30 de piețe, inclusiv România.
  • Gemius oferă instrumente avansate de analiză a utilizatorilor de internet și a comportamentului acestora online, inclusiv date demografice și de consum pe multiple device-uri, bazate pe o metodologie hibridă care combină date site-centrice cu date colectate de la utilizatori reali. Misiunea sa este să aducă transparență în mediul media prin date de audiență credibile și relevante, iar rezultatele Gemius sunt recunoscute și utilizate pe scară largă pentru planificarea conținutului și deciziilor de marketing. 

Foto: ID 188630360 © Hilalabdullah Hilal /  Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

VIDEO Nu fac online toate orele din orar, ci doar materiile pentru Bac, sunt clasa a XII-a, spune Rareș Voicu, președintele Consiliului Național al Elevilor. Motivul: nu toți profesorii au sau nu vin cu laptopul la școală

Nu fac online toate orele din orar, ci doar materiile pentru Bac, sunt clasa a XII-a, a declarat Rareș Voicu, președintele Consiliului Național al Elevilor, la emisiunea „Viitor cu clasă”…
Vezi articolul

VIDEO Cu ce se mândresc universitățile românești în fața studenților străini: Promovare cu promisiuni de “educație de vârf, creștere personală, costuri mici și experiență de milioane”, în facultăți precum cea unde a învățat Kovesi / Plus „unele” apariții în rankinguri internaționale

Studenții internaționali sunt ademeniți către universitățile românești printr-un clip de promovare, lansat miercuri, ce promite studii la facultăți precum cea unde a învățat șefa Parchetului European, Laura Codruța Kovesi, acces…
Vezi articolul

BREAKING Peste 54.600 de contestații au fost depuse la BAC 2023. Aproape 51.650 de lucrări au fost corectate greșit / La Limba română sunt 300 de lucrări ale căror note au fost modificate cu peste un punct și jumătate

Peste 54.600 de constatații au fost depuse la examenul național de Bacalaureat, potrivit datelor Ministerului Educației. Acesta este al treilea an cu cel mai mare număr de contestații din ultimii…
Vezi articolul