Elevă premiată la Olimpiada națională de limba română 2025: Cel mai important lucru pe care l-am învățat n-a fost modul de abordare a subiectelor, ci să fim noi înșine în tot ce facem

7.344 de vizualizări
Foto: OLLR 2025 Râmnicu Vâlcea
Marta Paroș, elevă în clasa a VIII-a la Colegiul Național „Radu Negru” din Făgăraș, spune că participarea la olimpiadele de limba română în gimnaziu a însemnat mai mult decât perfecționarea modului de abordare a subiectelor.

„Cel mai important lucru pe care l-am învățat de-a lungul participării la olimpiadă, în gimnaziu, n-a fost modul de abordare a subiectelor, ci să fim noi înșine în tot ce facem și să ne păstrăm încrederea”, spune ea pentru Nova TV Făgăraș, după ce a obținut locul 7 pe țară și s-a întors de la Râmnicu Vâlcea cu mențiune.

Iar eleva a continuat: „Îi mulțumesc profesoarei care m-a ajutat să văd în olimpiada națională o sărbătoare și să conștientizez că minunile se întâmplă atunci când scriem din suflet”.

La olimpiada națională de română 2025 – clasele V-VIII au participat peste 280 de elevi din toată țara, potrivit rezultatelor publicate de organizatori.

Directoarea colegiului „Radu Negru”, Maria Racu, spune despre elevii olimpici „că definiția acestor copii și a acestor rezultate este însăși definiția succesului, așa cum au descris-o și alți specialiști: succesul este satisfacția că ai depășit încă o treaptă și dorința de a urca pe următoarea. Ei au atins succesul, iar succesul nu vine niciodată singur, ci în urma muncii, a lucrului în echipă și a unor priorități”.

Olimpiada de Limba și literatura română – OLLR 2025 a avut loc la Râmnicu Vâlcea, pe 10-13 aprilie, pentru elevii de gimnaziu. Subiectele și baremele de notare pot fi descărcate de aici.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

De la 1 septembrie 2025, profesorii de sprijin și logopezii vor avea norma didactică de predare mărită cu 2 ore, la 18, odată cu transferul la CJRAE/CMBRAE, deși 2 regulamente în vigoare prevăd o normă de 16 ore / O consecință ar fi reducerea numărului de posturi de profesor de sprijin

De la 1 septembrie 2025, profesorii itineranți și de sprijin și logopezii din școli, care lucrează cu elevi cu cerințe educaționale speciale, CES, vor avea norma didactică de predare mărită…
Vezi articolul

Cambridge și corectitudinea politică. Universitatea a votat între “toleranță” și “respect” pentru părerile altora, acum e presată să îl reinvite pe Jordan Peterson, autoproclamatul “profesor împotriva corectitudinii politice”

Academicienii din corpul de conducere al Universității Cambridge, Regent House, au votat ca politica universității să “tolereze” puncte de vedere diferite, în loc să le “respecte”, iar acum vicecancelarul instituției…
Vezi articolul