Fantomatica Academie a Oamenilor de Știință dezbate rolul bisericii, armatei și școlii în Marea Unirea

752 de vizualizări
Ecaterina Andronescu / Foto: Inquam Photos – George Calin
Academia Oamenilor de Ştiinţă din România, controversata instituție care o are pe Ecaterina Andronescu membru fondator și președinte al Secției “Științe chimice”, organizează joi o așa-numită ”Dezbatere națională” despre rolul bisericii, armatei și școlii în realizarea unirii de la 1918.

Potrivit unui comunicat al instituției, la dezbatere ar urma să participe ”membri ai Parlamentului României şi ai Guvernului, responsabili politici, reprezentanţi ai clerului, membri ai corpului academic, oameni de știință și de cultură, rectori, directori ai unor colegii naționale de prestigiu, reunite în Alianța Colegiilor Centenare, profesori din învățământul universitar și preuniversitar, studenți și elevi”.

Agenda evenimentului de la Cercul Militar din București nu este însă disponibilă nici până la această oră, așa că nu e clar cine va vorbi la eveniment.

Reamintim că Academia Oamenilor de Știință a fost permanent criticată pentru lipsa de relevanță științifică a activității, dublată de bugete extrem de generoase alocate anual.

Foto: InquamPhotos / George Călin

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Trei universități din România dispar din Clasamentul internațional al universităților QS. Babeș-Bolyai și Universitatea din București rămân în categoria 801+

Schimbare dramatică în clasamentul internațional al universităților Quacqarelli-Symonds, înregistrată de universitățile din România: trei dintre instituțiile de învățământ superior românești prezente anii trecuți în rankinguri nu au mai prins top…
Vezi articolul

Educația în ideologia propusă de echipa Barna pentru USR: Școlile trebuie gestionate prin consililul lor de administrație, nu de politruci îndepărtați care vin în inspecții regizate

„Sistemul de educație trebuie centrat pe elev, prin intermediul părinților și profesorilor. Părinții trebuie să poată alege școala copiilor lor dintr-o multitudine de opțiuni. Școlile trebuie gestionate cât mai aproape…
Vezi articolul