Generația Z și economia: Jumătate dintre tineri vor să economisească și să câștige mai mult în 2021 (Studiu). Ce cumpără tinerii, în ce domenii vor să lucreze?

474 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
Reprezentanții generației Z susțin că fac achiziții echilibrate, în egală măsură în online și offline, în vreme ce mai mult de jumătate dintre tineri (51%) și-au propus să economisească și să câștige mai mulți bani (48%), în 2021, comparativ cu pierderile suferite anul trecut, arată datele studiului național Insights PulseZ, coordonat de specialiști din programe naționale de antreprenoriat, scrie Economedia.ro.

De asemenea, 62% dintre participanți consideră împlinirea personală ca fiind cea mai importantă în viață, urmată de independența financiară (57%) și de sănătate (41%), iar 82% dintre tinerii participanți la studiu spun că își aleg, astăzi, jobul în funcție de ceea ce le place să facă cel mai mult.

  • Studiul „Insights PulseZ”, aflat la cea de-a doua ediție națională, a fost conceput și coordonat de specialiștii programelor naționale antreprenoriale „Vreau să Fiu Antreprenor” (VSFA) și „Insights” – din cadrul organizației Romanian Business Leaders (RBL) și realizat de agenția de studii de piață iZi data în rândul a aproximativ 1.200 de tineri din România – pe un eșantion reprezentativ la nivel național (urban + rural, tineri cu vârste cuprinse intre 16 si 24 de ani).
Atitudinea tinerilor despre bani; ce cumpără tinerii și unde vor să muncească: Citește pe larg pe Economedia.ro.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Profesorii au nevoie ca statutul social să le fie recunoscut și munca lor apreciată, să lucreze într-un mediu al încrederii, iar salariile nu se corelează automat cu mulțumirea față de profesie – Andreas Schleicher, OCDE, despre lucrurile care fac atractivă cariera didactică

“Dacă îi izolezi pe profesori într-o clădire, societatea nu o să interacționeze niciodată cu respect. Dacă îi transformi în personalități publice, le oferi ocazia să joace un rol, nu doar…
Vezi articolul

Piața muncii cere absolvenți care știu să rezolve probleme și să ia decizii și au gândire critică, nu au doar “o grămadă de cunoștințe” – șefii Google România, BCR și Fan Courier despre adaptarea educației la nevoile pieței

“Obiectivul principal al formării (în școală – n. red.) sigur e integrarea în societate, dar și integrarea în forța de muncă. Pentru a se integra facil în zona de muncă,…
Vezi articolul

Un program mai lung de școală ajută elevii, dar poate suprasolicita profesorii / Deciziile trebuie să țină cont de părerea profesorilor – experte britanice, despre recuperarea pierderilor educaționale din pandemie

Activitățile de recuperare a materiei pierdute în pandemie pot presupune prelungirea timpului de predare alocat zilnic pentru elevii, clasele și școlile afectate. Studiile internaționale recente arată că această prelungire tinde…
Vezi articolul