Iohannis, despre România educată: Am văzut în ultimele luni o firească dezbatere, mă aștept să continue în Parlament / Premierul spunea recent că parcursul de aprobare nu va fi foarte lung pentru că trebuie să producă efecte

245 de vizualizări
Foto: captură – Administrația Prezidențială a României / Facebook.com
Președintele Klaus Iohannis a declarat luni, la deschiderea anului școlar, că se așteaptă ca dezbaterile pe marginea proiectelor de legi ale educației să continue în Parlament, notează G4Media.ro.

Amintim că, recent, premierul Nicolae Ciucă, acuzat de plagiat în teza de doctorat și vizat de soluțiile de amnistiere propuse în proiectul legii învățământului superior, spunea că parcursul de aprobare “nu va fi foarte lung pentru că trebuie să producă efecte“.

”Așa cum știți, educația este un domeniu pe care îl consider esențial pentru fiecare dintre noi și pentru țară în ansamblu. De aceea am lansat viziunea strategică România Educată, pe baza căreia Guvernul și-a asumat realizarea unui nou cadru legislativ și investiții majore în creșe, grădinițe, școli, licee și universități. În ultimele luni, în spațiul public a existat o firească și intensă dezbatere publică despre viitorul educației, dezbatere care mă aștept să continue în Parlament, până când vom ajunge la o formă legislativă care să vă ajute pe fiecare dintre dumneavoastră să vă îndepliniți aspirațiile”, a spus Iohannis luni într-un discurs la Colegiul Grigore Moisil din București.

Citește articolul complet pe G4Media.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Un nou protest al profesorilor și părinților din Filiași, la prefectura Dolj, după ce școala a rămas din nou fără director. Scrisoare deschisă: „Fără politică în școli”

Profesorii și părinții de la Școala Gimnazială din Filiași vor protesta vineri în fața Prefecturii Dolj, acuzând intervenția politicului în școala românească, după ce directorul Alin Mondescu, care a ocupat…
Vezi articolul

Klaus Iohannis: 30% dintre români sunt la nivelul minim de alfabetizare financiară. Mediul financiar-bancar şi cel academic să contribuie la sustenabilitatea financiară, inclusiv prin mentorat şi îndrumare practică

Statisticile din 2023 arată că 30% dintre români se încadrează la nivelul minim de alfabetizare financiară, iar aceasta nu este consecinţa directă a unor evoluţii recente, ci efectul acumulat în…
Vezi articolul