Obligația de a purta mască este eliminată în Anglia, inclusiv în școli

2.894 de vizualizări
Foto: Ioana Pera
Masca nu va mai fi obligatorie în cele mai multe instituții din Anglia, inclusiv în școli, iar reglementările în vigoare privind purtatul măștii vor fi eliminate de Departamentul pentru Educație, ca parte a unor măsuri de relaxare anunțate miercuri de premierul Boris Johnson, relatează The Guardian

Măsurile, ce prevăd și renunțarea la certificatul Covid-19, dar păstrează regulile de autoizolare în momentul testării pozitive, au drept scop să indice că valul Omicron al pandemiei Covid-19 a atins punctul maxim. Perioada de izolare în cazul persoanelor testate pozitiv este redusă de la șapte la cinci zile, dacă în zilele 4 și 5 persoanele înregistrează două teste negative consecutive.

Premierul a arătat că purtatul măștii, deși nu va mai fi obligatoriu, va continua să fie recomandat mai ales în spațiile închise și atunci când oamenii intră în contact cu oameni cu care nu se întâlnesc de obicei.

Potrivit sursei citate, în acest moment 16.000 de persoane sunt spitalizate din cauza Covid-19 în Anglia. Potrivit celor mai recente date, în Marea Britanie s-au înregistrat 94.432 de cazuri pe zi, cu un total de 673.000 în ultimele șapte zile, marți înregistrându-se 438 de decese petrecute la 28 de zile de la un test pozitiv Covid-19. 63% din populația de peste 12 ani s-a vaccinat inclusiv cu booster (a 3-a doză).


1 comentariu
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

You May Also Like

Hotărâre a Consiliului pentru Combaterea Discriminării: Ministerul Educației să creeze locuri speciale pentru persoanele cu dizabilități în universități. Asztalos: Ele sunt dezavantajate în accesul la educație la orice nivel, ca atare statul are obligația de a adopta și astfel de măsuri

Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD) a luat o hotărâre (nr. 561 din 21.07.2021) în premieră în care cere Ministerului Educației să stabilească locuri la universitățile de stat pentru studenții…
Vezi articolul

Peste 56% dintre elevii participanți la un chestionar online cred e nevoie ca tezele să fie înlocuite cu mijloace de evaluare sumativă, axate pe feedback / Aproape 94% dintre ei au afirmat că s-au simțit presați de sistemul de evaluare – raport Consiliul Național al Elevilor

Peste 56% dintre elevii care au participat la un chestionar online consideră că este nevoie ca tezele să fie înlocuite cu instrumente de evaluare care să permită profesorului să ofere…
Vezi articolul