Ordinea ședințelor de repartizare pentru profesori – calendar

28.260 de vizualizări
Candidații care au participat la concursul național de Titularizare 2024 intră în etapa ședințelor de repartizare, după ce rezultatele inițiale au fost anunțate marți, iar cele finale vor fi publicate până pe 31 iulie. Pe 1 august au loc ședințele de repartizare pentru cei care au luat peste nota 7, potrivit metodologiei. Vezi mai jos, în articol, calendarul complet al ședințelor.

Pe scurt, calendarul repartizărilor este acesta, potrivit datelor publicate de grupul pentru profesori Titularizare&Definitivat2024&Învățământ preuniversitar, pe baza metodologiei de mobilitate 2024:

1-2 august 2024 – ședințe de repartizare a posturilor titularizabile (complete/incomplete,pe perioadă nedeterminată): participă candidații care au obținut peste 7 la Titularizare 2024 atât la proba scrisă, cât si la inspecție/probă practică, conform art. 64 alin. (8), în limita posturilor titularizabile, dacă există – art. 74 alin. (3), lit. a);

5 august 2024 – ședința de repartizare la care participă candidații care au obținut peste 7 la Titularizare 2023, deja titulari, pentru detașare prin concurs, completare de normă sau candidați aflați pe viabilitate, pentru completare de normă – art. 74 alin. (3) lit. b), c) și d);

6 august 2024 – ședința de repartizare la care participă candidați angajați pe viabilitate, care vor ocupa postul pe care sunt angajați, pe perioadă nedeterminată – art. 74 alin. (3) lit. e) și f)

20-21 august 2024 – ședința de repartizare a posturilor de suplinire (pe perioadă determinată): participă candidații care au obținut medii peste 7 la Titularizare 2024 și care nu au reușit să ocupe posturi titularizabile în ședința din 1-2 august sau nu au existat posturi titularizabile;

22 august 2024 – ședința de repartizare a candidaților titulari anterior concursului din acest an, care au depus dosar de detașare la cerere prin concurs specific, în ordinea descrescătoare a punctajului;

22-23 august 2024 – repartizarea continuităților pe art. 87;

23 și 26 august 2024 – ședința de repartizare a posturilor de suplinire (pe perioadă determinată): participă candidații care au obținut medii sub 7 la Titularizare 2024, candidați cu rezultate peste 7 din ultimii 6 ani (2023, 2022, 2021, 2020, 2019, 2018), candidații cu rezultate sub 7 din ultimii 3 ani (2023, 2022, 2021), candidați pe a doua specializare, conform Anexei 18 din Metodologie.

Informații actualizare

Candidații care nu au depus cereri/dosare pentru a participa cu note din anii anteriori în perioada 8-17 mai, pot depune cereri/dosare pe 27-28 august, participând ulterior la ședința din 3-4 septembrie.

Repartizarea candidaţilor şi a cadrelor didactice pe posturile didactice/catedrele declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar

Art. 74 (1) Posturile didactice/catedrele vacante/rezervate publicate pentru concurs se repartizează în şedinţă de repartizare organizată de comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului.
(2) Repartizarea posturilor/catedrelor se realizează în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare obţinute la concurs, conform art. 64 alin. (8) şi (9), în limita numărului de posturi didactice/catedre vacante/rezervate din lista afişată pentru concurs, cu respectarea condiţiilor prezentei Metodologii. În cazul mediilor de repartizare egale obţinute la concurs se aplică prevederile art. 65.

În cadrul şedinţelor de repartizare, opţiunea fiecărui candidat se exprimă în scris, conform cererii tip şi se consemnează în procesul verbal al şedinţei, cu certificare prin semnătura solicitantului sau împuternicitului, acesta din urmă prezentând procura notarială în original. După consemnarea în procesul verbal a opţiunii făcute, comisia de organizare şi desfăşurare a concursului eliberează adresa de repartizare pe postul didactic/catedra solicitat(ă). În cazul în care candidatul nu este prezent personal sau printr-un împuternicit la şedinţa de repartizare, cererea acestuia nu se soluţionează.

(3) Repartizarea candidaţilor se realizează conform prezentei Metodologii, în ordine, astfel:

a) repartizarea candidaţilor care au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte), conform art. 64 alin. (8), la concursul naţional, sesiunea 2024, indiferent de statutul acestora, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea condiţiilor prezentei Metodologii; situaţiile excepţionale se soluţionează cu avizul Comisiei naţionale de monitorizare a concursului;

b) repartizarea pentru completarea normei didactice de predare a cadrelor didactice titulare şi a cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6);

c) repartizarea prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată a cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate;

d) repartizarea pentru completarea normei didactice de predare a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă;

e) repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante indiferent de viabilitatea acestora, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, a candidaţilor cu statut de cadre didactice titulare în învăţământul preuniversitar de stat sau particular acreditat anterior înscrierii la concurs, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular şi a cadrelor didactice debutante din învățământul preuniversitar de stat sau particular acreditat prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6), care au promovat examenul național pentru obținerea definitivării în învățământ, sesiunea 2024, şi au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte), conform art. 64 alin. (8), la concursul naţional, sesiunea 2024, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; situaţiile excepţionale se soluţionează cu avizul Comisiei naţionale de monitorizare a concursului;

f) repartizarea cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte), conform art. 64 alin. (8), la concursul naţional, sesiunea 2024, pe posturile didactice/catedrele pe care sunt angajate, conform art. 64 alin. (13).

(4) În etapele de repartizare prevăzute la alin. (3) lit. a) şi e) pot fi repartizate şi catedre vacante incomplete. Dacă un candidat/cadru didactic optează pentru repartizarea pe catedre vacante incomplete, atunci acesta îşi constituie o catedră completă din 2-3 catedre vacante incomplete, cu cel mult 4 (patru) ore opţionale, fără a depăși 20 de ore/săptămână pentru profesori, respectiv 24 de ore pentru profesori de instruire practică/maiștri instructori.

(5) În situaţia în care candidaţii care nu sunt titulari, repartizaţi pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate, renunţă la opţiunea făcută sau nu se prezintă la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizaţi, se mai pot prezenta la o altă repartizare înainte de atribuirea orelor în regim de plata cu ora, conform Calendarului. Situaţiile excepţionale se soluţionează cu avizul Ministerului Educației.

(6) Pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor publicate pentru concurs care necesită probă practică/orală, candidaţii trebuie să fi promovat această probă. Pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor publicate pentru concurs care necesită atestate/avize suplimentare, candidaţii trebuie să posede atestatele/avizele necesare, anexate la cererea de înscriere în perioadele de înscriere/validare a înscrierii, conform Calendarului. Excepție fac situaţiile prevăzute la art. 4 alin. (3). (7) În condiţiile art. 67 alin. (4), repartizarea candidaţilor se realizează în baza datelor existente în sistemul informatizat”.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Material susținut de BCR

VIDEO Fast fashion la liceu. Fișă de lecție și teme de discuție captivante pentru clasa a XII-a, de la profesoara Florentina Sfichi pentru toți colegii cadre didactice / Gabriel Muntean, elev: Mi-ar plăcea să învăț la liceu cum să mă descurc la facultate, pentru că sunt sigur că o să-mi fie foarte greu

Ora de marketing, clasa a XII-a, Colegiul Economic „Dimitrie Cantemir” din Suceava. Toți ochii elevilor sunt larg deschiși, curioși. Profesoara Florentina Sfichi aduce în discuție un subiect extrem de relevant…
Vezi articolul
Rata de promovare a concursului național de Titularizare

Titularizarea 2025 se deblochează prin ordonanță de urgență, confirmă ministrul Daniel David: Mulți au dubii că memorandumul din 2024 este valabil. Ca să nu punem la risc concursul și să îl organizăm pe baza unei interpretări, închidem această ambiguitate

Concursul de Titularizare 2025 se va organiza prin ordonanță de urgență, aprobată în ședința de guvern de joi, 24 aprilie, confirmă ministrul Educației și Cercetării (MEC), Daniel David. Acesta a…
Vezi articolul

DOCUMENT Candidații la concursul de Titularizare 2022 vor putea trimite dosarul online. Descarcă fișa de înscriere / Precizările Ministerului Educației: Inspectorii școlari au obligația de a consilia candidații în privința disciplinelor la care se pot înscrie

Candidații care participă la concursul național de Titularizare 2022 vor putea trimite dosarul online, potrivit unui document trimis inspectoratelor școlare județene de către Ministerul Educației. Amintim că înscrierile încep pe…
Vezi articolul

Maia Sandu: Profesorii sunt cei care schimbă destine, prin puterea exemplului și prin dăruire / Vă încurajez să rămâneți conectați, curajoși și exigenți cu dumneavoastră înșivă și cu sistemul

Președinta Republicii Moldova, Maia Sandu, a transmis un mesaj de apreciere pentru profesori, joi, la deschiderea Săptămânii Educației în Moldova: „dumneavoastră schimbați destine prin puterea exemplului și prin dăruire”, a…
Vezi articolul