Ore scurtate la 30 de minute și pauze de 5 minute, joi, la Colegiul Național „I. L. Caragiale” din București din cauza unei avarii la rețeaua de gaze

7.217 vizualizări
Foto: Facebook.com
Părinții elevilor Colegiului Național „Ion Luca Caragiale” din București ne-au semnalat pe adresa redacției că joi, 8 decembrie, elevii vor avea program redus – 30 de minute ora și 5 minute pauza. Unitatea de învățământ a anunțat părinții printr-un mesaj pe Whatsapp că primăria a decis oprirea gazelor din cauza unor lucrări. Legat de posibilitatea ca elevii să învețe online în data de 8 decembrie, conducerea le-a transmis părinților că: „în situația dată, ISMB-ul nu aprobă orele on-line”. Părinții se plâng însă că este foarte frig în sălile de clasă de când au scăzut temperaturile, în jur de 17-18 grade.
  • Edupedu.ro a contactat Inspectoratul Școlar al Municipiului București pentru a cere o opinie, dar până la publicarea articolului nu am primit nici un răspuns. Îl vom publica imediat ce îl vom primi.
  • În Colegiul Național „I. L. Caragiale” din București, situat în sectorul 1 al Capitalei, învață 44 de clase, în total peste o mie de elevi.

Părinții mai multor elevi ai Colegiului Național „I. L. Caragiale” au semnalat Edupedu.ro că joi, 8 decembrie, elevii colegiului vor face ore mai scurte, de 30 de minute, și pauze de 5 minute. Primăria a anunțat lucrări la rețeaua de gaze, iar centrala unității de învățământ nu poate fi pornită.

Programul primit de părinți pentru ziua de joi, 8 decembrie

Legat de posibilitatea ca elevii să învețe online joi, conducerea colegiului le-a transmis părinților că „în situația dată, ISMB-ul nu aprobă orele on-line”.

Teoretic, vineri, programul elevilor ar trebui să revină la normal, dat fiind că mesajul conducerii Colegiului Național „I. L. Caragiale” făcea referire doar la ziua de joi, 8 decembrie.

Frig în clasele din unitatea de învățământ este însă zilnic. Elevii le povestesc părinților că stau la ore cu gecile pe ei la o temperatură de 17-18 grade.

S-a ajuns în această situație pentru că centrala unității de învățământ are nevoie de doi fochiști, în 2 ture, pentru a supraveghea focul, iar unul dintre ei a ieșit la pensie. Potrivit conducerii colegiului, postul de muncitor calificat-fochist este blocat.


1 comment
  1. Fochistii lucreaza 24/7. Este nevoie de un numar de 3 fochisti, dar asa cum este ”in sistem”, cand unul dintre angajati iese la pensie, postul se blocheaza. IN PLUS, aceasta munca la stat este platit mult sub nivel. Caragiale nu este singurul in discutie, dar vad ca se da importanta doar la ”astia smecherii de pe Dorobanti”. Sunt licee si scoli generale in aceeasi situatie sau chiar mai rau, de se merge ”pe barba administratorului” cu caldura. Nu doar bogatanii sufera

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Licean: Am terminat anul trecut cu media generală 10. Bursa de merit este o recompensă care ne arată că munca noastră este răsplătită / Profesor de fizică: Elevii valoroși trebuie undeva să iasă în evidență și trebuie motivați

„Am terminat anul trecut cu media generală 10”, a spus, pentru TVR Craiova, un licean de la Colegiul Național „Frații Buzești” din Craiova. Referitor la bursa de merit, acesta a…
Vezi articolul

Surse: Salarizarea profesorilor la plata cu ora pentru încă o normă întreagă, pentru a preda pe grupe la clasele primare, a VIII-a și a XII-a, plus renunțarea la laboratoare și la sporturile cu mingea – printre soluțiile pentru începerea școlii

Revenirea fizică la grădiniță și la școală a elevilor de clasele pregătitoare – a IV-a, a VIII-a și a XII-a, cu respectarea distanței de minimum 1 metru între bănci, este…
Vezi articolul

Scrisoarea directorului Cătălin Zaman către ministrul Daniel David: De ce mințiți? Spuneți că nu vor exista disponibilizări, dar se vor comasa clase, pleacă profesori, dispar posturi de directori, secretari, contabili. De ce nu ne explicați care este scopul măsurilor luate? Pentru că pentru mine nu ține treaba asta cu economia

Cătălin Zaman, director de școală și profesor în mediul rural, îi adresează ministrului Educației și Cercetării, Daniel David, o scrisoare deschisă în care acuză lipsa de transparență privind efectele reale…
Vezi articolul