Platforma educațională Brio își dublează evaluarea la 5,5 milioane de euro și deschide o nouă rundă de investiții pe SeedBlink

329 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
Brio®, platformă ed-tech de măsurare a performanței educaționale, ajunge la o valoare de 5,5 milioane de euro (evaluare post-money) și anunță deschiderea unei noi runde de investiții prin intermediul SeedBlink, potrivit unui comunicat primit de Edupedu.ro. Compania ajunge, astfel, la o valoare dublă față de septembrie 2020, când a derulat prima campanie de finanțare pe aceeași platformă de crowdinvesting.  

Reprezentanții organizației spun că finanțarea corespunzătoare acestei runde va fi destinată, în primul rând, consolidării produsului pe piața românească, prin dezvoltarea unei platforme SaaS ce va acoperi în totalitate nevoile de testare și evaluare ale oricărei instituții de învățământ și, în al doilea rând, dezvoltării și lansării externe a produsului de învățare prin testare pe care Brio® îl dezvoltă utilizând algoritmi de generare programatică de itemi și Artificial Intelligence.

“La mai puțin de un an și jumătate distanță de prima noastră campanie pe SeedBlink, Brio® a crescut într-un ritm accelerat și am reușit să facem lucruri cu însemnătate pentru educația din România, foarte multe în premieră, printre care: prima olimpiadă digitală de matematică, testele naționale de literație și de literație digitală, teste de istorie și primul program integrat de pregătire a profesorilor din România în utilizarea platformelor digitale. Avem în continuare planuri importante care vizează dezvoltarea și expansiunea noastră, iar faptul că anunțăm acum o nouă rundă de investiții reprezintă o confirmare a parcursului nostru de succes și o dovadă de încredere a investitorilor în produsul nostru”, spune Dragoș Iliescu, CEO, Chief Scientist și fondator Brio®.  

  • Această nouă rundă de investiții este condusă de oamenii de afaceri Horia Manda și Valentin Tăbuș, parteneri în AXXESS Capital, care au investit 550.000 de euro, cei doi devenind, astfel, acționari ai Brio®. Celor doi investitori li se alătură o nouă rundă de finanțare deschisă pe SeedBlink, de 250.000 de euro.

În septembrie 2020, Brio® a lansat pentru prima dată o rundă de finanțare pe platforma de investiții in startup-uri tehnologice europene SeedBlink, când a reușit să depășească ținta inițială propusă înainte de finalizarea campaniei și să adune o finanțare de 285.000 de euro.

Avizat de Ministerul Educației și Cercetării, Sistemul de Testare Brio® este conceput pe baza programei școlare din România. Platforma Brio® oferă teste la Matematică, Limba Română și Istorie, dar și de Literație (alfabetizare funcțională) și Literație Digitală și este folosită în prezent de peste 100.000 de utilizatori și înregistrează peste 3.000 de abonamente active și sute de mii de teste.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

You May Also Like

Mircea Miclea, despre vacanța de o lună: E ilogic să închizi peste tot. Cum explici elevilor din sate că trebuie să stea o lună în vacanță? Ar trebui prelungită școala acum și început mai devreme în septembrie

O vacanță de o lună este o soluție greșită, spune profesorul Mircea Miclea pentru Radio Europa Liberă. “Bănuiesc că inițial s-au gândit doar la București, pentru că are o rată…
Vezi articolul

Bilanț al actualei guvernări, după 6 luni de mandat, făcut de studenți: În ciuda stilului festivist prin care conducerea Guvernului anunță diferite măsuri, uneori banale, acțiunile de anvergură pentru studenți au fost complet omise

„Învățământul superior a suferit diferite deficiențe cauzate de contextul pandemic și, cu atât mai mult față de un sistem care și așa avea nevoie acută de reformare, multiple măsuri erau…
Vezi articolul