Simulări pentru Bacalaureat și Evaluarea Națională din 2023, la Constanța, în decembrie 2022, ianuarie și februarie 2023

40.037 de vizualizări
Foto: © Pressmaster | Dreamstime.com
„Simulările județene ale examenelor naționale vor continua și în acest an școlar. Spre deosebire de anii anteriori, când au fost două sesiuni ale simulărilor, în acest an școlar vor exista trei sesiuni, începând cu luna decembrie 2022”, a declarat profesorul Sorin Mihai, inspectorul general al Inspectoratului Școlar Județean Constanța, pentru Ziua de Constanța, în emisiunea Ziua Live, pe 16 noiembrie 2022.

„Calendarul simulărilor încă nu este definitivat complet, însă, cel mai probabil, simulările din luna decembrie pentru evaluarea națională se vor desfășura în datele de 12 și 13 decembrie 2022, iar cele pentru Bacalaureat vor fi în zilele de 14, 15 și 16 ianuarie 2022“, a declarat șeful ISJ Constanța, citat de publicația Ziua de Constanța.

„Simulările debutează în luna decembrie 2022 și vor continua și în ianuarie și februarie 2023“, potrivit profesorului Sorin Mihai.

Foto: © Pressmaster | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.


5 comments
  1. Generalul vrea sa dea bine la minister ca sa se uite de prietenii lui penali Cabrancea si Faliboga! Nu ii pasa ca ceilalti elevi stau acasa din lipsa spatiului cand au loc aceste simulari!!! Consider ca simularile nationale sunt de ajuns!! Este usor sa dai ordine din birou fara sa stii ce este pe teren! Ati introdus modulele, ati eliminat tezele sa nu ii stresam pe elevi si acum le dam simulari obligatorii in fiecare luna! Care este finalitatea? O crestere de 0,07 % cum spune generalul.

  2. O mare porcărie și un dezastru pentru elevii din tehnologice. Din 29 de săptămâni de școală, 5 sunt de practica. deci rămân 24. apoi pierd cu simularile județene, doar în dec, ian, februarie încă 3 săptămâni. deci rămân 21 săptămâni în care profesorul trebuie sa predea toată materia, sa se asigure ca elevii au învățat și fixat cunoștințele și sa facă evaluare, 4/5 evaluări minim.Sa nu mai spun, ca în ziua simularilor, tot programul scolii e sat peste cap, e perturbat. Elevii claselor mici ce vina au? Care e avantajul acestor simulări în acest caz???? O mare bătaie de joc la adresa elevilor și profesorilor.

  3. Timp pierdut aiurea! Elevii claselor a XII-a oricum lucreaza la orele de romana, matematica/istorie si ce-or mai da ei la examen, teste din anii trecuti. Chinui toata scoala ca sa ce? Ceilalti elevi, care nu pot face orele normal (ca cine sta la supraveghere, la corectat, cine muta o tona de hartii de colo-colo..?), ei cu ce sunt vinovati? Dar deh!, unii vor sa fie mai catolici decat Papa! Era suficienta simularea nationala pentru elevi, pentru a vedea care este mersul examenului…

    1. Corect, timp pierdut aiurea, mobilizari inutile de oameni si de spatii dar totul se intampla ptr ca da bine la CVul actualului sef al ISJ Constanta, Sorin Mihai, fost candidat UNPR la Primaria Mangalia, fost si viitor candidat PNL la Parlamentul Romaniei! Lumea trebuie sa stie ca ultimele simulari de acest tip organizate de politrucul cameleonic au avut o multime de erori inadmisibile: subiecte eronate, subiecte neincluse in programa simularilor nationale etc REVOLTATOR E CA DESI ISJ CONSTANTA A FOST ZGUDUIT DIN TEMELII DE GRAVE SCANDALURI DE CORUPTIE, Dl Sorin Mihai a ramas pe functie, fiind ocolit, protejat, menajat de Ministerul Dlor Cimpeanu/ Deca caruia nu ii pasa ce se intampla la Constanta!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Mario Nava, Director General al DG Reform, Comisia Europeană: Recomandările făcute Ministerului Educației din România „oferă sugestii concrete pentru implementarea pachetului legislativ adoptat anul trecut. Acest lucru va îmbunătăți eficiența și echitatea sectorului educațional din România”

„Sunt încântat că DG REFORM a putut să sprijine Ministerul Educației din România în eforturile sale de reformă în sectorul preuniversitar. Prin intermediul Instrumentului de Suport Tehnic, recomandările oferă sugestii…
Vezi articolul