Studenția online: “Acel sentiment de vid interior cu care rămân după ore de deschis mail-uri, drive-uri și link-uri” – Cultura la Dubă

1.033 de vizualizări
locuri în cămine
Foto: Pexels.com
Anul trecut am început Facultatea de Matematică și Informatică, la Universitatea din București. N-aveam s-o termin, dar în octombrie 2019 nu știam asta. Nici nu-mi trecea prin minte.

Inițierea în mediul universitar, cu toată confuzia și noutatea, eclipsa întrebările de genul: ”Chiar mă pasionează domeniul ăsta? Am făcut alegerea corectă?”. Au câștigat ulterior teren, începând cu prima sesiune.

Starea de urgență începută în martie 2020 mi-a oferit răgazul să găsesc răspunsurile și să ajung la decizia de a îngheța anul. 

A fost destul de incomod să realizez că poate nu mă cunosc atât de bine, având în vedere că am ales o facultate care nu-mi plăcea. Tot pandemia m-a ajutat să fac pace cu mine în legătură cu asta.

În martie m-am întors acasă, în Vaslui, unde am avut timpul și liniștea necesară să mă afund într-o căutare interioară care părea că nu duce nicăieri, uneori. Undeva prin iunie totuși, am ajuns la concluzia că voi da la jurnalism, tot la Universitatea București.

Citește articolul integral pe Cultura la dubă

Sursă foto: Pexels.com


1 comentariu
  1. Dacă vrei să înveți, înveți și online!
    În cazul tău nu este de vină pandemia, ci tu!
    Așa cum ai spus, ti-ai ales o facultate care nu îți plăcea. Pandemia doar este o scuză pentru tine!
    Ești sigur că jurnalismul chiar te reprezintă?
    Eu cred că te reprezintă statutul de student motivat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Acces în curtea școlii, de la 1 mai: “școlile să fie deschise pentru toată lumea în afara orelor de program, cu acces pe terenurile de sport și de recreere, nu doar pentru elevii școlii”, anunță primarul sectorului 6, Ciprian Ciucu

Consiliul Local Sector 6 urmează să discute în şedinţa din 15 aprilie un proiect potrivit căruia bucureştenii vor avea acces, din 1 mai, la terenuri de sport şi spaţii de…
Vezi articolul

Portretul violențelor din școli: Jumătate dintre elevii care sunt agresați nu se pot apăra din cauza fricii și peste jumătate din cei care asistă la astfel de scene nu intervin / Principalele motive ale violenței sunt aspectul fizic și notele – studiu World Vision

Agresiunea verbală este cea mai des întâlnită formă de violență în școlile din România, mai exact în circa 40% din cazuri, arată un studiu realizat de World Vision România. Unul…
Vezi articolul