Teleșcoala și moartea în vremea coronavirusului: Breaking news-uri cu o nouă victimă, pe tot parcursul orei de română pentru a VIII-a. E ok?

5.445 de vizualizări
Ești un tânăr pe care îl pândește adolescența. Poate e bine, poate nu e bine că nu mai mergi la școală, dar trebuie oricum să suporți zile în șir de stat în casă. Înțelegi că e important, altfel pot să moară oameni. Cumva, printre picături, trebuie să te pregătești și pentru Evaluarea Națională, iar asta înseamnă, teoretic, să te uiți la TVR 2, în fiecare zi. Pasionant. Măcar nu mor oameni. Marți dimineață, dai drumul la televizor, iar pe ecran zac grămezi de text. Cumva, nu e necesar doar să distingi ce scrie acolo, ar trebui să și înțelegi. Doar că textul stă pe loc, mare și greu. Așteaptă să-l citești. Singurul lucru care îți aduce aminte că ești totuși în fața televizorului e banda de jos, colorată în galben. Și se mișcă într-una să te anunțe pe tine (ce părinte se uită la Teleșcoală?): a mai murit un om. A mai murit un om. Breaking news: a mai murit un om.

S-a întâmplat, marți dimineață, la ora de română de la Teleșcoala TVR 2:

Inca un deces, anuntat la TVR 2 in timpul Telescolii
  • Dezbatere EduPedu.ro – Ce primează în astfel de situații? Nevoia de informare despre coronavirus, pe orice cale și indiferent de public (elevi, părinți care pot să fie în fața televizorului), inclusiv chestiuni neplăcute pentru mentalul oricui, nu doar al elevilor? Sau nevoile elevului de învățare și (eventual) stabilitate emoțională, într-un mediu care ar trebui să se apropie de cel de clasă?

 

Citește și: Ce spune UNICEF – cum să vorbiți cu copilul despre boală cauzată de noul coronavirus Covid-19


1 comentariu
  1. O mare porcarie. Copilul meu se uita zilnic la telescoala. Nu stiu cui a putut sa ii treaca prin cap ideea cu burtierea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

You May Also Like

Premieră pentru cercetarea românească: Rolul școlii, al mediului de acasă și al inteligenței în dezvoltarea alfabetizării copiilor din România, studiate în două cercetări publicate în jurnale internaționale

În România, spre deosebire de alte țări, statutul socio-economic al părinților influențează în mod crucial dezvoltarea alfabetizării copiilor. Concluzia aparține primelor studii care cercetează dezvoltarea alfabetizării copiilor din țara noastră,…
Vezi articolul