UCLA – universitatea californiană aflată în top 50 – a înființat un institut care studiază bunătatea

446 de vizualizări
Foto: pixabay.com
Universitatea California din Los Angeles (UCLA) a lansat oficial, miercuri, Institutul pentru Bunătate. Institutul înființat de prestigioasa universitate americană „va adopta o abordare interdisciplinară pentru înțelegerea bunătății, prin evoluție, biologie, psihologie, economie, cultură și sociologie”, a explicat UCLA într-un comunicat, relatează Agerpres.

Institutul pentru Bunătate va funcționa în cadrul departamentului de științe sociale al University of California, Los Angeles.

Darnell Hunt, decanul departamentului de științe sociale, a declarat că „Institutul de Bunătate Bedari al UCLA încearcă să fie un antidot al contextului politic global actual, al violenței și al tensiunilor”

„Viziunea noastră este că trăim cu toţii într-o lume în care umanitatea descoperă şi pune în aplicare bunătatea care se află în fiecare dintre noi”, a spus Matthew Harris, cofondator al institutului, citat de Agerpres. Acesta a susținut că „va fi nevoie de numeroase cercetări pentru a înțelege de ce bunătatea poate fi atât de rară în lumea modernă”.

Agenția de presă adaugă că studiile ştiinţifice au demonstrat că actele de bunătate au un impact pozitiv asupra sănătăţii fizice şi psihice a autorilor lor şi că pot fi „contagioase” pentru cei care sunt martori la acestea.

University of California, Los Angeles (UCLA), este pe locul 35 în Clasamentul internațional al universităților QS 2020 și pe locul 11 în Top Shanghai.

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Să introduci camere de supraveghere în toate școlile fără consultarea profesorilor, părinților și elevilor „este, pur și simplu, o inepție” – directorul Asociației pentru Tehnologie și Internet, Bogdan Manolea, despre schimbările propuse de ministra Ligia Deca

Instalarea unor sisteme de supraveghere audio-video în toate școlile, „fără discriminare, fără acordul celor implicați”, reprezintă o măsură „clar neproporțională și în contradicție cu articolul 8 din Convenția Europeană privind…
Vezi articolul

Ecaterina Andronescu, reclamată la Consiliul pentru Combaterea Discriminării pentru declarațiile despre gruparea elevilor cu dificultăți de învățare „în clasele normale”

„Declarațiile publice ale ministrului Educației referitoare la segregarea elevilor cu dizabilități întăresc stigma şi prejudecata la adresa întregii comunităţi a persoanelor cu dizabilităţi din ţara noastră, copii, tineri, adulţi şi părinţi ai…
Vezi articolul

Cursuri de Neuroştiinţă și Medii virtuale de învățare în noile programe de licență „Educație timpurie” și „Pedagogia învățământului primar” – proiect de metodologii

Ministerul Educației a lansat în consultare publică metodologiile privind înființarea și organizarea programelor de studii universitare de licență „Educație timpurie” și „Pedagogia învățământului primar”. Pe lângă disciplinele consacrate, viitorii profesori…
Vezi articolul