Un fost elev de 18 ani din Rusia s-a aruncat în aer cu o bombă într-un seminar ortodox din regiunea Moscova

554 de vizualizări
Foto: © Dance60 | Dreamstime.com
Un fost elev în vârstă de 18 ani al unui seminar ortodox din Rusia s-a aruncat în aer cu o bombă improvizată în clădirea învecinată cu o mănăstire din regiunea Moscova, rănind cel puţin încă un adolescent, a anunţat poliţia, transmite AFP, potrivit Agerpres.

 „Un fost elev în vârstă de 18 ani al acestei şcoli a intrat în incintă şi s-a detonat. Potrivit datelor preliminare, el este rănit, la fel şi un adolescent de 15 ani”, a indicat Ministerul de Interne al regiunii Moscova.   

Potrivit sursei, atentatul a avut loc în seminarul ortodox învecinat cu mănăstirea Vvedenski Vladicini din oraşul Serpuhov, la circa 100 km sud de capitală. „Agenţii de poliţie sosiţi la faţa locului au evacuat echipa pedagogică şi elevii”, a menţionat ministerul, potrivit căruia bilanţul este în curs „de a fi precizat”.

Agenţiile de presă ruse RIA Novosti, TASS şi Interfax au indicat, citând surse anonime din cadrul poliţiei, un bilanţ mai grav, de şapte răniţi.

Atacurile cu explozivi sau cu arme în şcoli au fost rare multă vreme în Rusia, dar numărul acestor drame a crescut în ultimii ani, ceea ce a condus la o înăsprire recentă, ordonată de preşedintele Vladimir Putin, a legislaţiei privind portul armelor, mai informează Agerpres.

Foto: © Dance60 | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Doru Căstăian, despre învățarea de profunzime și cea de suprafață: Dragi părinți, nu vă amăgiți că manipularea unei tablete înseamnă precocitate. Faceți-vă timp să discutați cu copiii, să le răspundeți serios la întrebări

Învățarea superficială este învățarea care “se adresează procesării de nivel inferior (de pildă, memorarea și reamintirea unor factori, acceptarea pasivă a unor informații, ignorarea tiparelor sau cauzalităților profunde) care nu…
Vezi articolul

Ministerul copy-paste. Patru birocrați ai Ministerului Educației au semnat și trimis tuturor școlilor o adresă care fusese trimisă în aproape aceeași formă și în 2020 / Profesorii sunt puși să trimită CV-urile cu datele lor către adresa personală a unei inspectoare din minister

Patru birocrați ai Ministerului Educației, printre care directorul general al Direcției pentru Învățământ Preuniversitar, Tania Irimia, și secretarul de stat pentru învățământ preuniversitar, Florian Lixandru, au semnat o adresă aproape…
Vezi articolul

Lucrul la noile planuri-cadru de liceu este greu, procedurile și legislația sunt stufoase, spune Alexandru Nicolae, profesor și cercetător lingvist, membru în grupul de lucru: Nu poți să faci mai repede, așa e cadrul nostru legislativ

Lucrul la noile planuri-cadru de liceu este greu, pentru că procedurile și legislația sunt stufoase, spune Alexandru Nicolae, profesor și cercetător lingvist, membru în grupul de lucru pentru limba și…
Vezi articolul
Programa școlară

OFICIAL Regula 1+1 = 3 doar în comunicarea relațională poate fi aplicată la clasele primare, din anul școlar 2024-2025 / „Design thinking”, „Ora de știut”, „Realitatea din spatele ficțiunii” și „Scriere creativă”, printre disciplinele pe care elevii le pot alege din oferta școlii

Din anul școlar 2024-2025, elevii de clasele a II-a, a III-a și a IV-a pot studia disciplina opțională „Comunicare relațională”, iar cei de gimnaziu pot alege disciplinele „Realitatea din spatele…
Vezi articolul