Un învățător nevaccinat de la o școală primară din California, SUA, a transmis infecția cu COVID-19 la 26 de persoane, între care 18 elevi

932 de vizualizări
Foto: © Monkey Business Images | Dreamstime.com
Un învăţător nevaccinat de la o şcoală primară din statul California, Statele Unite ale Americii, se află la originea a cel puţin 26 de cazuri de COVID-19, între care 18 elevi, notează autorităţile sanitare americane într-un raport publicat vineri, relatează Agerpres, conform AFP și preluat de G4Media.ro.

Acest incident demonstrează importanţa vaccinării cadrelor didactice, mai ales atunci când elevii sunt prea mici pentru a fi vaccinaţi, potrivit Centrului pentru Prevenirea şi Controlul Bolilor (CDC), principala agenţie federală de sănătate publică din SUA.

Incidentul aduce în discuţie purtarea obligatorie a măştilor sanitare în clase, în cadrul unei escaladări a epidemiei legate de varianta Delta, puternic contagioasă.

Cadrul didactic în chestiune, despre care nu se ştie dacă este învăţător sau învăţătoare, a continuat să predea în mai 2021 timp de două zile după apariţia primelor simptome, crezând iniţial că este vorba de o alergie.

Citește articolul complet pe G4Media.ro.

Foto: © Monkey Business Images | Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

You May Also Like

Elevii cer ca autoritățile locale să deschidă audiențe online, să anunțe permanent numărul de cazuri de Coronavirus în comunități, numărul de izolați, de persoane testate, situația achizițiilor: Democrația a avut de suferit odată cu instaurarea stării de urgență

Consiliul Național al Elevilor solicită Guvernului “transparentizarea activității autorităților publice locale, prin informarea permanentă a cetățenilor privind procesul decizional de la nivel local” cu privire la numărul de cazuri de…
Vezi articolul

RAPORT 42% dintre elevi nu pot interpreta o informație, nu pot construi idei proprii, nu pot stabili asemănări și diferențe între personaje, arată Raportul național de literație / Doar 11% au competențe funcționale de literație

În medie, elevii din România nu au competențe în interpretarea unei informații, în formarea unor idei proprii și integrarea acestora în contextul dat prin interpretarea și argumentarea unor ipoteze, nu…
Vezi articolul

CNSU: Toate școlile dintr-un județ trec în online, dacă se ocupă 75% din paturile de spital destinate COVID-19 din județul respectiv, potrivit noilor scenarii care intră în vigoare de luni / Rata de vaccinare a profesorilor a fost eliminată

Comitetul Național pentru Situații de Urgență a decis în această seară să schimbe criteriile de la care școlile trec în sistem online. Acest lucru va depinde de rata de ocupare…
Vezi articolul

Schimbări majore în Educație / Cîmpeanu: Se renunță la mediile semestriale și obligativitatea tezelor, numărul de note stabilit este N+3. Profesorii vor avea mult mai multă autonomie la evaluare pe parcursul anului

„Se renunță la mediile semestriale, se renunță la obligativitatea susținerii tezelor semestriale, va fi necesară o singură medie generală la finalul anului școlar, iar profesorul va avea mult mai multă…
Vezi articolul