VIDEO Webinarul pentru profesori: cadrele didactice sunt formate să folosească aplicațiile Teams și Office365, pentru predarea online

24.448 de vizualizări
Inspecția specială
Foto: Pexels.com
UPDATE Webinarul pentru profesori s-a încheiat la ora 11:10. Clipul poate fi văzut aici.
Astăzi încep sesiunile de instruire online a profesorilor, organizate de Ministerul Educației pentru a facilita procesul de predare digitală în perioada în care cursurile sunt suspendate din cauza pandemiei de coronavirus. Primul webinar la care au fost convocați profesorii debutează la ora 10:00 și va fi difuzat pe pagina de Facebook a proiectului CRED, anunță Ministerul, într-o notă trimisă către toate inspectoratele școlare județene.

Formarea profesorilor va fi realizată de echipa proiectului CRED, iar aplicațiile și platformele în care Ministerul Educației își specializează cadrele didactice sunt Teams/Office 365, Google Meet, Zoom, Livresq și Google Classroom.

„Începând cu ora 10.00, Robert Pufan, Partner Technical Architect în cadrul Microsoft România, dar și experții CRED, ne vor arăta cum să accesăm, utilizăm, interacționăm cu elevii și colegii, dar și să facem schimb de documente/fișiere prin intermediul aplicațiilor Teams și Office365, puse la dispoziție gratuit în școlile din România”, anunță echipa CRED pe pagina de Facebook a proiectului.

Sesiunea de formare de astăzi, în aplicațiile Teams și Office365, va fi înregistrată și difuzate și pe Youtube Educred și pe pagina de Facebook a proiectului CRED, precizează Ministerul Educației.

Nota trimisă de Ministerul Educației către Inspectoratele Școlare Județene – prin care profesorii sunt convocați la formare online:
Programul instruirii online a profesorilor:
  • Joi, 19 martie, ora 10.00: Utilizarea Teams/Office 365
  • Vineri, 20 martie, ora 11.00: Utilizare Google Meet
  • Luni, 23 martie, ora 11.00: Utilizare Zoom
  • Marți, 24 martie, ora 11.00: Utilizare Livresq
  • Miercuri, 25 martie, ora 11.00: Utilizare Google Classroom
Citește și:

 

 

 

 


5 comments
  1. Această prostie a fost deja aplicată în Israel. Nu a funcționat. Părinții nu sunt profesori. Este nevoie de altceva.

  2. Bună ziua!
    Sunt Nicoleta-Luminița Gora, profesor pentru învățământul preșcolar la Școala Gimnazială Nicolae Iorga, Bacău.
    Mulțumesc frumos pentru oportunitatea de a participa ca invitat și pentru trăirea sentimentului de a fi elev/student. Sunt informații noi pentru mine, dar vreau să le învăț!
    Pe mâine, la ora 11!

  3. Va rugam sa postati , in masura in care acest lucru este posibil , inregistrarile pe Edupedu.ro pentru a putea fi accesate in orice moment dorit ! Multumiri !

  4. Multumim mult ,pentru aceste informatii!

  5. O strutocamilã tipic românească.
    Cumva ministerul a încheiat acte adiționale pt telemunca cu profesorii?
    Notele obținute din evaluarea on-line vor putea fi trecute în catalogul școlii?
    Dacă răspunsul la întrebările de mai sus este Nu atunci qui prodest?
    Totul se va recupera oricum fizic, atunci când va fi posibil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Controverse în jurul unei licitații George Enescu / Întrebări legate de veridicitatea obiectelor și înstrăinarea patrimoniului național puse de Mihai Șora, Eugen Ciurtin și Gabriel Bebeșelea / Poziția casei de licitații

Licitația George Enescu – Univers şi Creație, organizată de casa de licitații Historic, în 22 septembrie, a provocat un val de reacții din partea mai multor oameni de cultură români, scrie…
Vezi articolul

Ministrul Teleman, despre prioritățile în cercetare: Finanțarea pentru revigorarea “pacientului în inaniție” trebuie direcționată în primul rând către dezvoltarea resurselor umane și către întărirea standardelor etice de evaluare

“Cercetarea e un pacient în inaniție, cu un sistem imunitar slăbit și care trebuie revigorat. Asta înseamnă finanțare predictibilă, direcționată cu scopul dezvoltării resurselor umane în primul rând și întărirea…
Vezi articolul

Elevii maghiari se pare că au avut rezultate mai bune la PISA 2022, decât cei care învață în limba română, susține sociologul Tamás Kiss / Pentru prima dată, performanța învățământului în limba maghiară din România a fost măsurată separat

„Una dintre noutățile PISA 2022 a fost că performanța sistemului de învățământ în limba maghiară din România a fost măsurată separat. Se pare că elevii care studiază în limba maghiară…
Vezi articolul