(Advertorial EduApps) Testimonial profesor: “Cum m-a ajutat Google Classroom să nu întrerup școala în perioada de gripă”

3.951 de vizualizări
Foto: EduApps
“Tocmai am încheiat prima săptămână de școală în care am avut toți elevii prezenți, după o lungă și încercată perioadă de gripă și alte viroze. Pentru un profesor, nu este deloc simplu să gestioneze astfel de perioade. Este firesc să îți faci griji și să planifici cum vei recupera materia parcursă cu elevii care au absentat.

Pentru mine, anul acesta a fost chiar simplu să traversez o perioadă în care am avut absenți. Am avut la îndemână aplicațiile G Suite for Education. Toții elevii mei sunt înscriși în clase Google dedicate pentru fiecare disciplină de studiu (lucru valabil, de altfel, pentru toți elevii școlii). Cu ajutorul aplicațiilor Google Classroom și Google Drive am putut păstra zilnic legătura cu elevii mei, chiar dacă ei se aflau acasă. Am avut posibilitatea să le trimit toate materialele didactice cu care am lucrat, fotografii din timpul orelor, notițele pe care le-am scris pe tablă și pe caiete. De asemenea, am trimis spre efectuare temele pe care le-am lucrat cu ceilalți copii prezenți la școală în programul de afterschool. Aplicația Google Classroom mi-a permis să primesc temele rezolvate, să le corectez și să trimit feedback elevilor.

Atunci când elevii mei au revenit la școală, nu a fost nevoie să le fac un program special de recuperare a materiei. A fost atât de simplu să îmi continui activitățile așa cum îmi propusesem în planificarea mea inițială. Se cuvine să menționez că, în tot acest proces, am avut și sprijinul familiilor care au pus la dispoziția copiilor dispozitive adecvate de lucru (tabletă/laptop/telefon) și au învățat, odată cu copiii lor, să folosească aplicațiile.

Șansa de a mă fi inițiat în domeniul utilizării tehnologiei la clasă a venit, pe de o parte, din faptul că lucrez într-o școală modernă și ancorată în realitatea vieții noastre prezente, dar, în egală măsură, din parteneriatul pe care Liceul Teoretic Național l-a dezvoltat cu firma Edu Apps. Cu sprijinul acestui partener, eu și colegii mei profesori am beneficiat de un curs intensiv de formare (Google Educator Nivelul 1) ce s-a dovedit foarte util în activitatea noastră curentă.

Parcurgând acest program de formare mi-am descoperit o nouă zonă de interes profesional, aceea de a-i învăța pe alții să folosească aplicațiile Google pentru educație. În prezent, îi inițiez pe colegii profesori angajați în anul școlar curent și sper să devin trainer autorizat de Google pentru formarea profesorilor.”

Autor: Maria Bondoc, Profesor și Director de Studii la Liceul Teoretic Național

Biografie:
Am absolvit Școala Normală C.D. Loga din Caransebeș în anul 1994, continuând studiile la Universitatea din Craiova unde am obținut licență în filologie. Am dobândit gradul didactic I în învățământ în anul 2004.

După 14 ani de activitate didactică petrecuți în învățământul preuniversitar de stat, au urmat 10 ani de experiență profesională în administrația centrală, unde m-am ocupat de domeniul finanțării proiectelor europene de formare profesională inițială și continuă în învățământul preuniversitar și universitar.

Din toamna anului 2017, m-am alăturat echipei din Liceul Teoretic Național, cu speranța de a valorifica experiența profesională acumulată și de a contribui la modernizarea învățământului românesc.

Edu Apps este partener Google și Microsoft și gestionează proiecte implementate în peste 300 de instituții educaționale din România. Licența gratuită G Suite for Education, dar și licența gratuită Office 365 A1 pot fi activate gratuit la www.clasaviitorului.ro pentru orice instituție educațională.

Citește și:

 

 

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Cursurile ar putea să înceapă mai întâi în universități și abia apoi în grădinițe și școli, susține Alexandru Rafila, președintele Societății Române de Microbiologie: O soluție ar fi ca unii copii să vină în anumite zile, iar alții în alte zile. Restul se va studia online

Cursurile ar putea să înceapă mai întâi în universități și abia apoi în grădinițe și școli, susține Alexandru Rafila, președintele Societății Române de Microbiologie, potrivit digi24.ro. „În universități, acolo unde…
Vezi articolul