Audio book: Moby Dick, în lectura actorilor Benedict Cumberbatch, Tilda Swinton, John Waters, Stephen Fry

358 de vizualizări
Cum se face educația altfel: Universitatea Plymouth a realizat ”Moby Dick The Big Read”, un proiect care s-a întins pe o perioadă de 3 ani. Rezultatul: un audio book integral al faimoasei cărți a lui Herman Melville, în lectura unor actori cunoscuți și chiar a unui premier, relatează openculture.com.

În 2016, înregistrarea celor 135 de capitole a fost în sfârșit finalizată și a reușit să adune la un loc actori de calibru, precum Stephen Fry, Benedict Cumberbatch, Simon Callow, și chiar și pe prim-ministrul David Cameron.

Fiecare înregistrare este însoțită de o lucrare de artă a 135 de artiști contemporani. Lectură plăcută!

Foto: mobydickbigread.com

Îți plac informațiile pe care le găsești aici? Susține Edupedu.ro!
Become a Patron!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

”Ne-au spus că vrem transport gratuit ca să mergem la plajă. Și din alocația forfetară să punem bani de benzină sau să închiriem un autobuz”, susține lidera elevilor din Constanța/ Secretar de stat: ”Dacă statul îi plătește naveta și nu o condiționează de școală merge la păcănele, ce-i așa complicat?”

Mai multe asociații de elevi din țară cer retragerea proiectului de OUG cu privire la transportul elevilor, pus în consultare publică de Ministerul Educației, argumentând că alocația forfetară pentru transport…
Vezi articolul

Peste 10 olimpiade școlare județene au loc în finalul de săptămână 16-17 martie, printre care Geografia, Istoria, OLAV, Limba engleză – scris, Biologia, Informatica. Regulile de descărcare a subiectelor și baremelor pentru centrele de concurs 2024 – DOCUMENT

Primul final de săptămână din anul 2024 cu mai multe olimpiade naționale școlare – fazele județene este 16-17 martie, când au loc olimpiadele de Geografie, Istorie, Limba engleză – proba…
Vezi articolul

Ligia Deca recunoaște lipsa de personal suport din școli: Ca profesorii să poată să facă ce știu ei mai bine, educație, avem nevoie de specialiști care să ne ajute pe zonele conexe, prevenire abandon, elevi cu CES, aplicare la proiecte europene

„Ca profesorii să poată să facă ce știu ei mai bine, educație, avem nevoie de specialiști care să ne ajute pe zonele conexe, prevenire abandon, elevi cu CES, aplicare la…
Vezi articolul