Dacă pierderile provocate elevilor de închiderea școlilor nu sunt compensate, copiii afectaţi ar putea înregistra o scădere a veniturilor lor pe viaţă, avertizează Fondul Monetar Internațional

142 de vizualizări
Foto:© Monkey Business Images | Dreamstime.com
Închiderea şcolilor ar putea avea un impact economic de durată, potrivit Fondului Monetar Internațional, citat de AFP, preluat de Agerpres. Este vorba despre afectarea cunoştinţelor copiilor în multe ţări din G20 şi impactul economic de durată ar putea însemna un PIB cu 3% mai mic în economiile avansate.

Evaluări recente de la elevi de la nivel primar, gimnazial şi de liceu şi studenţi de la facultate arată că educaţia virtuală pe scară largă în timpul pandemiei a dus la scăderea nivelurilor claselor, cum ar fi în India, Germania, Regatul Unit, precum şi în Brazilia şi Statele Unite ale Americii, unde unele instituţii au rămas închise mai bine de un an.

„Dacă aceste pierderi în învăţâmânt nu sunt compensate, copiii afectaţi ar putea înregistra o scădere a veniturilor lor pe viaţă”, a avertizat marţi Fondul Monetar Internaţional (FMI).

Economiştii instituţiei de la Washington au pornit de la observaţia că elevii de astăzi vor reprezenta aproape 40% din populaţia de vârstă activă în economiile G20 timp de decenii.

Foto: Old © Monkey Business Images | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ligia Deca dă vina pe inspectoratele școlare și pe salarizarea slabă în privința lipsei personalului auxiliar și administrativ din școli: Dacă inspectoratele au cerut posturi, au primit. Degeaba cerem profesorilor sau învățătorilor să facă treabă în condițiile în care ei nu au sprijinul necesar

Inspectoratele școlare sunt cele care poartă responsabilitatea în cazul în care nu au solicitat posturi în școli, atât personal didactic auxiliar cât și personal administrativ (nedidactic), arată indirect ministrul Educației,…
Vezi articolul

“Dacă sunt elevă în clasa x și din prima zi de școală m-am așezat în banca a treia de la fereastră, acolo voi sta până se sfârșește semestrul întâi”, spune ministrul Educației care anunță că laboratoarele vor fi evitate

Ministrul Educației a explicat principiul după care elevii trebuie să se ghideze la școală, pentru a limita cât mai mult deplasarea între clase și în interiorul clasei, între bănci. Monica…
Vezi articolul