Dacă pierderile provocate elevilor de închiderea școlilor nu sunt compensate, copiii afectaţi ar putea înregistra o scădere a veniturilor lor pe viaţă, avertizează Fondul Monetar Internațional

142 de vizualizări
Foto:© Monkey Business Images | Dreamstime.com
Închiderea şcolilor ar putea avea un impact economic de durată, potrivit Fondului Monetar Internațional, citat de AFP, preluat de Agerpres. Este vorba despre afectarea cunoştinţelor copiilor în multe ţări din G20 şi impactul economic de durată ar putea însemna un PIB cu 3% mai mic în economiile avansate.

Evaluări recente de la elevi de la nivel primar, gimnazial şi de liceu şi studenţi de la facultate arată că educaţia virtuală pe scară largă în timpul pandemiei a dus la scăderea nivelurilor claselor, cum ar fi în India, Germania, Regatul Unit, precum şi în Brazilia şi Statele Unite ale Americii, unde unele instituţii au rămas închise mai bine de un an.

„Dacă aceste pierderi în învăţâmânt nu sunt compensate, copiii afectaţi ar putea înregistra o scădere a veniturilor lor pe viaţă”, a avertizat marţi Fondul Monetar Internaţional (FMI).

Economiştii instituţiei de la Washington au pornit de la observaţia că elevii de astăzi vor reprezenta aproape 40% din populaţia de vârstă activă în economiile G20 timp de decenii.

Foto: Old © Monkey Business Images | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

BAC 2024 Modelul de subiect pentru competențele digitale, publicat de Ministerul Educației. Candidații au 15 minute acces la internet ca să caute ce sunt geoglifele, după o imagine dată

Modele de subiecte pentru competențele lingvistice și digitale de Bacalaureat 2024 au fost publicate de Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE) din subordinea Ministerului Educației. Elevii de clasa a…
Vezi articolul

Diversitatea să nu mai fie definită în proiectul legii învățământului, iar profesorii să nu mai fie obligați să o promoveze, îi cer Ligiei Deca reprezentanții cultelor religioase, la inițiativa Patriarhiei ortodoxe. Acestea mai solicită ca sintagma „orientare sexuală” să fie ștearsă din document

Cultele religioase cer ministrei Educației, Ligia Deca, să elimine definiția „diversității” din proiectul legii învățământului preuniversitar, potrivit unei scrisori consultate de Edupedu.ro, semnate de 13 reprezentanți ai bisericilor recunoscute de…
Vezi articolul