UPDATE Dezbatere pe rezultatele de la simularea Bacalaureatului, anunțată de CCD Galați și Proiectul MERITO, miercuri. Sunt așteptați profesori, directori, părinți și elevi, iar înscrierile sunt încă deschise

671 de vizualizări
Foto: People photo created by pressfoto – www.freepik.com
UPDATE În urma publicării, marți, a rezultatelor complete la examenele de simulare a Bacalaureatului şi a analizei rezultatelor pe itemi, centralizată la nivel naţional, dezbaterea organizată de Casa Corpului Didactic Galați și Proiectul MERITO are loc miercuri, 3 aprilie, începând cu ora 18. „Pentru a putea propune soluţii funcţionale, ne dorim să dezbatem cu argumente întemeiate și să analizăm radiografia realității școlare, așa cum reiese din rezultatele simulării”, potrivit organizatorilor.
Reamintim că dezbaterea fusese programată pentru ziua anunțului rezultatelor, dar Ministerul Educației a întârziat aproape 3 săptămâni publicarea analizei detaliate a rezultatelor pe itemi.

Momentan înscrierile rămân deschise: https://fb.me/e/1WEy40udx.

Informația inițială:

Organizatorii anunță că vor fi cel puțin 6 profesori care vor analiza rezultatele și care vor face recomandări pentru profesori și pentru elevi.

  • Doina Geru – moderator, profesoară de Limba engleză şi directoarea Casei Corpului Didactic Galaţi.
  • Laura Felea, profesoară MERITO 2022 de Istorie la Liceul Tehnologic „Henri Coandă” şi directoarea Palatului Copiilor Tulcea;
  • Tatiana Cauni, profesoară MERITO 2019 de Limba şi literatura română, la Liceul Teoretic „Emil Racoviţă”, din Baia Mare;
  • Bogdan Raţiu, profesor MERITO 2019 de Limba şi literatura română la Liceul Teoretic „Bolyai Farkas”, din Târgu Mureş;
  • Cătălin Ciupală, profesor MERITO 2020 de Matematică la Colegiul Naţional „Andrei Şaguna”, din Braşov;
  • Sorin Haiduc, profesor de Matematică şi director MERITO 2022 la Colegiul Naţional „Preparandia – Dimitrie Ţichindeal”, din Arad;
  • Sorin Langu, profesor de Istorie la Colegiul Naţional „Vasile Alecsandri”, din Galați.

La dezbatere vor fi atinse următoarele puncte:

O recapitulare a subiectelor de la simulare şi a tendinţelor remarcate în ultimii ani la subiectele de la Bacalaureat;

O scurtă analiză a subiectelor care au reprezentat provocări pentru elevi;

Analiza rezultatelor comunicate de Ministerul Educaţiei în raport cu subiectele;

Ce ne pot spune subiectele de la simulare despre cele cu care elevii se vor întâlni la Bacalaureat din vară?

Pe ce ar fi util să se concentreze profesorii şi elevii pentru a (se) pregăti cât mai bine pentru subiectele de la Bacalaureat din vară?

Participanții pot adresa întrebări în dezbatere. Întâlnirea este disponibilă gratuit profesorilor, directorilor, elevilor şi părinţilor, din toată ţara, se desfăşoară pe Zoom, cu înscrieri pentru participare directă prin acest formular (în limita celor 500 de locuri disponibile, în ordinea înscrierii): https://forms.gle/bcJDPa9YJtRDMCaeA, şi este transmisă în direct pe FB, pe evenimentul dedicat şi pe paginile MERITO şi CCD Galaţi, mai anunță organizatorii.

Dezbaterea este co-organizată de profesorii contributori, sub umbrela Casei Corpului Didactic Galaţi şi a proiectului MERITO.


4 comments
  1. Ați nenorocit invatamintu cu politicu !!!!

  2. REPROGRAMAREA dezbaterii: Pentru a putea propune soluţii funcţionale, ne dorim să dezbatem cu argumente întemeiate și să analizăm radiografia realității școlare, așa cum reiese din rezultatele simulării. În acest sens, nu putem da curs unei dezbateri profesioniste şi unei analize fundamentate în lipsa rezultatelor complete, centralizate la nivel național (ce erau aşteptate a fi publicate cel mai târziu pe 22 martie).
    Ca urmare, suntem nevoiţi să reprogramăm dezbaterea privind rezultatele simulării Bacalaureatului, în funcție de apariția rezultatelor pe itemi – vom reveni cu detalii pe pagina noastră de FB şi pe evenimentul dedicat, iar înscrierile rămân deschise: https://fb.me/e/1WEy40udx.
    Mulţumim pentru înţelegere!

  3. iar discuții de dragul discuțiilor😂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Situație confuză: sindicatele solicită modificarea unui ordin de ministru prin care școlile sunt obligate să detașeze medicii și asistenții școlari la spitale sau DSP, dar medicii și asistenții sunt angajații primăriilor, nu ai școlilor, potrivit legii

Sindicatele FSLI solicită ministrului Educației Monica Anisie să modifice un ordin de ministru pe care aceasta l-a semnat împreună cu ministrul Sănătății, Victor Costache, și prin care obligă școlile să…
Vezi articolul

Directorul Sorin Hagiu: Munca noastră este o responsabilitate continuă. Dacă voi fi nevoit să predau și să fiu director simultan, nu voi face niciun lucru bine / Vom pune în pericol exact puținul care mai funcționează bine în sistem

De la 1 septembrie, directorii de școli vor fi obligați să predea minimum 14 ore pe săptămână, potrivit proiectului de lege cu măsuri fiscale pregătit de Guvernul Bolojan spre a…
Vezi articolul

Cinci „categorii de profesori” identificate de președinta ARACIP, agenția care evaluează, acreditează și autorizează școlile / Mariana Dogaru: În momentul în care gândim generalități ce duc mai degrabă la etichetare, nu avem cum să obținem rezultate

Într-un mesaj publicat pe Facebook, președinta ARACIP, Mariana Dogaru, susține că dacă „gândim generalități ce duc mai degrabă la etichetare, nu avem cum să obținem rezultate”, în contextul dezbaterii create…
Vezi articolul

Mutarea Economiei și Educației antreprenoriale, condensate, în clasa a XII-a, când elevii se focusează pe Bac, „va avea impact negativ” / „Vom avea și mai mulți cetățeni analfabeți și din punct de vedere financiar” – profesoara de Economie Magda Gurzun, despre proiectul de planuri cadru pentru liceu

Proiectul de planuri-cadru pentru liceu, pus luni în consultare de Ministerul Educației, limitează contactul elevilor cu economia „la o singură oră pe săptămână în tot liceul – abia în clasa…
Vezi articolul