UPDATE Dezbatere pe rezultatele de la simularea Bacalaureatului, anunțată de CCD Galați și Proiectul MERITO, miercuri. Sunt așteptați profesori, directori, părinți și elevi, iar înscrierile sunt încă deschise

621 de vizualizări
Foto: People photo created by pressfoto – www.freepik.com
UPDATE În urma publicării, marți, a rezultatelor complete la examenele de simulare a Bacalaureatului şi a analizei rezultatelor pe itemi, centralizată la nivel naţional, dezbaterea organizată de Casa Corpului Didactic Galați și Proiectul MERITO are loc miercuri, 3 aprilie, începând cu ora 18. „Pentru a putea propune soluţii funcţionale, ne dorim să dezbatem cu argumente întemeiate și să analizăm radiografia realității școlare, așa cum reiese din rezultatele simulării”, potrivit organizatorilor.
Reamintim că dezbaterea fusese programată pentru ziua anunțului rezultatelor, dar Ministerul Educației a întârziat aproape 3 săptămâni publicarea analizei detaliate a rezultatelor pe itemi.

Momentan înscrierile rămân deschise: https://fb.me/e/1WEy40udx.

Informația inițială:

Organizatorii anunță că vor fi cel puțin 6 profesori care vor analiza rezultatele și care vor face recomandări pentru profesori și pentru elevi.

  • Doina Geru – moderator, profesoară de Limba engleză şi directoarea Casei Corpului Didactic Galaţi.
  • Laura Felea, profesoară MERITO 2022 de Istorie la Liceul Tehnologic „Henri Coandă” şi directoarea Palatului Copiilor Tulcea;
  • Tatiana Cauni, profesoară MERITO 2019 de Limba şi literatura română, la Liceul Teoretic “Emil Racoviţă”, din Baia Mare;
  • Bogdan Raţiu, profesor MERITO 2019 de Limba şi literatura română la Liceul Teoretic “Bolyai Farkas”, din Târgu Mureş;
  • Cătălin Ciupală, profesor MERITO 2020 de Matematică la Colegiul Naţional “Andrei Şaguna”, din Braşov;
  • Sorin Haiduc, profesor de Matematică şi director MERITO 2022 la Colegiul Naţional “Preparandia – Dimitrie Ţichindeal”, din Arad;
  • Sorin Langu, profesor de Istorie la Colegiul Naţional “Vasile Alecsandri”, din Galați.

La dezbatere vor fi atinse următoarele puncte:

O recapitulare a subiectelor de la simulare şi a tendinţelor remarcate în ultimii ani la subiectele de la Bacalaureat;

O scurtă analiză a subiectelor care au reprezentat provocări pentru elevi;

Analiza rezultatelor comunicate de Ministerul Educaţiei în raport cu subiectele;

Ce ne pot spune subiectele de la simulare despre cele cu care elevii se vor întâlni la Bacalaureat din vară?

Pe ce ar fi util să se concentreze profesorii şi elevii pentru a (se) pregăti cât mai bine pentru subiectele de la Bacalaureat din vară?

Participanții pot adresa întrebări în dezbatere. Întâlnirea este disponibilă gratuit profesorilor, directorilor, elevilor şi părinţilor, din toată ţara, se desfăşoară pe Zoom, cu înscrieri pentru participare directă prin acest formular (în limita celor 500 de locuri disponibile, în ordinea înscrierii): https://forms.gle/bcJDPa9YJtRDMCaeA, şi este transmisă în direct pe FB, pe evenimentul dedicat şi pe paginile MERITO şi CCD Galaţi, mai anunță organizatorii.

Dezbaterea este co-organizată de profesorii contributori, sub umbrela Casei Corpului Didactic Galaţi şi a proiectului MERITO.


4 comments
  1. REPROGRAMAREA dezbaterii: Pentru a putea propune soluţii funcţionale, ne dorim să dezbatem cu argumente întemeiate și să analizăm radiografia realității școlare, așa cum reiese din rezultatele simulării. În acest sens, nu putem da curs unei dezbateri profesioniste şi unei analize fundamentate în lipsa rezultatelor complete, centralizate la nivel național (ce erau aşteptate a fi publicate cel mai târziu pe 22 martie).
    Ca urmare, suntem nevoiţi să reprogramăm dezbaterea privind rezultatele simulării Bacalaureatului, în funcție de apariția rezultatelor pe itemi – vom reveni cu detalii pe pagina noastră de FB şi pe evenimentul dedicat, iar înscrierile rămân deschise: https://fb.me/e/1WEy40udx.
    Mulţumim pentru înţelegere!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ligia Deca, ministrul Educației: Scopul profesorului nu poate fi doar să termine programa. Scopul ar trebui să fie ca fiecare copil să aibă competențele pe care le presupune parcurgerea disciplinei respective în fiecare an

Ligia Deca critică profesorii care se concentrează doar pe terminarea programei și susține că aceștia trebuie să se concentreze pe competențele copiilor din parcurgerea programei respective – „acolo trebuie să…
Vezi articolul

Oana Moraru, mesaj pentru educatoare: În grădinițe, fie că îmbrățișați filozofia ‘în pădure’, ‘Reggio Emilia’, fie sistemele finlandeze, Waldorf sau Montessori, nu există abdicare de la metodica predării activităților în învățământul preșcolar

Pedagog și fondator de școală privată, Oana Moraru le transmite educatoarelor următorul mesaj: “În grădinițe, fie că îmbrățișați filozofia ‘în pădure’, ‘Reggio Emilia’, fie sistemele finlandeze, Waldorf sau Montessori, nu…
Vezi articolul