Directorii, profesorii și secretarele din peste 2.000 de școli folosesc platforma care reduce birocrația și rezolvă administrarea a peste 350 de proceduri actualizate constant / Cursuri online de formare – gratuit pentru utilizatori (P)

22.679 de vizualizări
Foto: Freepik.com
Sub presiunea timpului și a cerințelor administrative din domeniul educației, în continuă schimbare, este esențial să dispuneți de instrumente care să vă ajute în privința documentelor necesare unității și să ofere suportul util pentru concentrarea pe actul educațional în sine. Platforma de management organizațional Viva reprezintă soluția perfectă pentru toate unitățile de învățământ care doresc să își optimizeze procesele administrative și să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat: procesul educațional. Peste 2.000 de școli folosesc platforma care reduce birocrația și rezolvă o parte din administrarea procedurilor.

Suport pentru perfecționare și dezvoltare profesională – cursuri online de perfecționare

Platforma Viva oferă și o serie de cursuri online de perfecționare, elaborate în colaborare cu profesori cu experiență. Aceste cursuri acoperă o gamă variată de teme, de la metodologii inovatoare de predare până la gestionarea claselor și tehnologiile în educație, contribuind astfel la dezvoltarea continuă a cadrelor didactice. În acest moment, Viva colaborează cu peste 20 de profesori cu experiență pentru înregistrarea unor cursuri de formare online pe teme precum „metodologii inovatoare de predare”, „tehnologii în educație”, „gestionarea clasei” și multe altele.

Eficiență și intuitivitate

Platforma Viva este o soluție informatică prietenoasă, intuitivă și eficientă, concepută special pentru a reduce semnificativ timpul alocat procesării documentației unei unități de învățământ. Indiferent dacă sunteți director, cadru didactic sau personal administrativ, veți găsi în Platforma Viva un aliat de nădejde pentru gestionarea eficientă a tuturor procedurilor și documentelor necesare activității dumneavoastră zilnice.

Platforma de management organizațional Viva se actualizează automat ori de câte ori un act normativ intră în vigoare. Cei peste 2.100 de directori care o folosesc deja spun că este o soluție menită să revoluționeze modul în care unitățile de învățământ gestionează atât procesele administrative, cât și cele educaționale.

Printr-un simplu click, în Platforma de management organizațional Viva, directorii unităților de învățământ, personalul administrativ sau cel didactic pot accesa decizii, regulamente, planuri manageriale, rapoarte, documente pentru Comisiile cu caracter permanent, Comisiile cu caracter temporar, Consiliul de Administrație, Consiliul Profesoral, Fișe de Post, documente de Diagnoză, documente de Prognoză și multe alte documente necesare în activitatea zilnică, toate în format editabil adaptate tipului unității din care fac parte.

Despre cele peste 350 de proceduri din Platforma Viva

Cu peste 350 de proceduri editabile, platforma oferă un spațiu virtual în care puteți găsi toate documentele de care aveți nevoie pentru implementarea modului de lucru la nivelul unității.

Inițial, veți primi toate procedurile listate și îndosariate în bibliorafturi și vă vom explica, la nivelul unității de învățământ, ce aveți de făcut cu ele, de la semnat, până la distribuirea în  cadrul compartimentelor.

Toate documentele dumneavoastră, fie că sunt printate sau digitale, se vor regăsi într-un singur loc centralizat, eliminând necesitatea de a vă face griji cu privire la hârtii împrăștiate și organizare complicată. Acest sistem simplu și eficient vă permite să accesați și să gestionați cu ușurință orice document, indiferent cât de multe aveți și vă eliberează de bătăile de cap privind conceperea sau căutarea documentelor.

Actualizări automate și asistență continuă

Platforma Viva se actualizează automat ori de câte ori apare un act normativ nou, asigurându-se că totul este în concordanță cu legislația în vigoare. Astfel, nu trebuie să vă faceți griji că procedurile sau documentele dumneavoastră nu sunt actualizate sau nu sunt în conformitate cu legislația.

În plus, echipa Viva oferă asistență permanentă, fiind mereu disponibilă pentru a răspunde la întrebările dumneavoastră și pentru a vă ajuta în rezolvarea oricăror probleme sau dificultăți întâmpinate în utilizarea platformei.

Personalizare și integrare documentară

Unul dintre principalele avantaje ale Platformei Viva este capacitatea acesteia de a se adapta la specificul fiecărei unități. Documentele sunt realizate în totalitate pentru a asigura conformitatea cu cele mai noi reglementări și pentru a se potrivi perfect nevoilor unității dumneavoastră de învățământ.

Toate documentele pe fiecare comisie permanentă și temporară sunt gata de folosit din prima clipa când este accesată platforma

Comisiile cu caracter permanent își desfășoară activitatea pe tot parcursul anului școlar, comisiile cu caracter temporar își desfășoară activitatea doar în anumite perioade ale anului școlar, iar comisiile cu caracter ocazional sunt înființate ori de câte ori se impune constituirea unei astfel de comisii, pentru rezolvarea unor probleme specifice apărute la nivelul unității de învățământ.

Un exemplu din categorie Comisiilor cu caracter permanent este Comisia pentru curriculum – prin responsabilul comisiei pentru curriculum, se asigură aplicarea planului de învățământ, a programelor școlare și a metodologiei privind evaluarea rezultatelor școlare; controlează, cu sprijinul responsabilului comisiei pentru curriculum, calitatea procesului instructiv-educativ, prin asistențe la ore și prin participări la diverse activități educative extracurriculare și extrașcolare;

Dosarul comisiei pentru curriculum trebuie să cuprindă:

Comisiile cu caracter temporar îşi desfăşoară activitatea doar în anumite perioade ale anului şcolar, pentru rezolvarea unor probleme specifice apărute la nivelul unităţii de învăţământ. Comisiile cu caracter temporar vor fi stabilite de fiecare unitate de învăţământ, prin regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ.

Aplicație de registratură electronică gratuită pentru 6 luni

Aplicația InfoRegis vă permite să gestionați și să organizați eficient toate documentele și înregistrările dumneavoastră într-un mediu electronic sigur și accesibil de oriunde. Cu funcționalități avansate de căutare și arhivare, puteți să găsiți rapid și să accesați documentele necesare, eliminând nevoia de a căuta în sertare și dosare fizice.

Pe lângă beneficiul de a economisi spațiu fizic și a reduce riscul de pierdere a documentelor, această aplicație vă permite să colaborați în timp real cu colegii și să partajați documente cu ușurință.

Ciprian Iliescu, în calitate de manager zonal, a detaliat conceperea și funcționalitățile platformei, evidențiind modul în care aceasta poate asista directorii școlari și profesorii în mediul educațional. Platforma este concepută pentru a fi accesată de orice instituție de învățământ, de la grădiniță la liceu.

Care este definiția precisă a Platformei Viva

Platforma Viva este o platformă de management educațional care ajută unitățile de învățământ în activitatea managerială și nu numai. Prin intermediul Platformei Viva, unitățile de învățământ au acces la toate procedurile de care au nevoie în unitate, acces la documentele manageriale, la documentele comisiilor cu caracter permanent și temporar, la cursuri video și chiar pot emite adeverințe de elevi și salariați, cât și diplome.

Cum reușiți să țineți pasul cu fiecare modificare legislativă?

Dispunem de personal specializat și dedicat, care se ocupă de actualizarea la zi a tuturor procedurilor și documentelor, având grijă să includă toate modificările și actualizările legislative. Aceasta este una dintre sarcinile fundamentale ale echipei Viva: să se asigure că atât procedurile cât și documentele sunt actualizate permanent și că unitățile cu care colaborăm sunt informate în mod prompt în acest sens.

Cu ce frecvență se fac actualizări la documente?

Documentele sunt mereu actualizate în timp real, în decurs de maximum 24-48 de ore de la apariția modificărilor legislative sau a noilor acte normative. Prin intermediul Platformei Viva, unitățile au posibilitatea să fie informate prin notificări transmise de colegi.

Principalele motive pentru care unitățile de învățământ aleg să folosească Platforma Viva

Sunt numeroase motive pentru care unitățile de învățământ ar putea opta pentru utilizarea Platformei Viva. Unele dintre cele mai importante ar fi:

  • O echipă profesionistă cu membri dedicați și implicați, pregătiți să ofere suportul necesar unităților, având o experiență de peste 12 ani în acest domeniu și peste 2.100 de clienți;
  • Siguranța că procedurile și documentele sunt elaborate corect și actualizate constant, conform modificărilor legislative;
  • Suport pentru clarificări și rezolvarea întrebărilor ce pot apărea în procesul de realizare a anumitor documente manageriale de către unitățile de învățământ;
  • Accesul la Platforma Viva este disponibil permanent, indiferent de locație sau de moment;
  • Procedurile și documentele sunt disponibile în format editabil;
  • O platformă cu o interfață intuitivă, organizată pe secțiuni și categorii de personal, unde se pot regăsi cu ușurință informațiile necesare.

În concluzie, pe lângă sprijinul constant privind documentele necesare ale unității Platforma Viva este un partener de încredere pentru întreaga dumneavoastră activitate educațională. Cu eficiența sa, profesionalismul echipei și suportul oferit, Platforma Viva este soluția ideală pentru toate unitățile de învățământ care doresc să își optimizeze procesele administrative și să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat: procesul educațional.

Despre platforma VIVA

Platforma de management organizațional VIVA se actualizează automat ori de câte ori un act normativ intră în vigoare. Cei peste 2.100 de directori care o folosesc deja spun că este o soluție menită să revoluționeze modul în care unitățile de învățământ gestionează atât procesele administrative, cât și cele educaționale.

Printr-un simplu click, în Platforma de management organizațional VIVA directorii unităților de învățământ, personalul administrativ și cel didactic pot accesa decizii, regulamente, planuri operaționale, rapoarte, proceduri și multe alte documente necesare în activitatea zilnică, toate în format editabil adaptate tipului unității din care fac parte. 

Citește și:
Documentele pentru fiecare comisie din școală și indicații pe fiecare standard ARACIP, oferite de platforma VIVA (P)
Toate documentele necesare directorilor și profesorilor, la un click distanță. De la creșă și până la liceu, platforma VIVA conține acte organizate pe secțiuni, personalizate pe fiecare unitate și actualizate cu legislația în vigoare (P)
Noi, ca profesori, învățăm toată viața. Modul în care profesorul predă are acel substrat de management, spune directoarea Școlii „Ioan Creangă” din Cluj / Soluțiile din platforma care conține legislația actualizată, procedurile și documentele necesare cadrelor didactice
Toată lumea vede activitatea profesorilor de 18 ore de predare. Profesorul este și un funcționar, spune un director de școală / Utilitatea platformei care eliberează cadrele didactice de și mai multă muncă administrativă, explicată de doi directori
Sute de schimbări vizează școlile în următoarea perioadă. Platforma instalată deja în 1.700 de școli, care dă acces instantaneu la toate modificările, documentele esențiale și procedurile de care directorii și profesorii au nevoie

5 comments
  1. Intradevar platforma este minunata, ma bucur ca am ocazia sa beneficiez de ajutorul ei.
    Niciodata nu voi renunta la aceasta colaborare.
    Pe aceasta cale doresc sa multumesc echipei viva pentru suportul si promptitudinea oferita!

  2. Pt ce atata birocratie???!!!
    Stau directorii cu dosare pline cu rapoarte si tot felul de hartiute pe rafturi, in dulapuri….Ca sa aratam ca am facut ce trebuie.
    Pe bune???!!! Copiilor le trebuie locuri unde sa faca ceva practic, sa aiba curtea amenajata frumos, etc.
    Mai bine ar cauta sponsori pt diverse activitati pt copiii, “managerii”, nu sa umple bibliorafturile cu hartii.
    Trist…

  3. Tarif mare. Motiv pentru care controlul de la primărie a zic că documentele respective, intr_un liceu, sunt făcute de directorul adjunct. Acesta este motivul degrevarii acestuia de la ore…

  4. Poate aici trebuie umblat: la motivele pentru care nu se vrea transparența în anumite școli. Sa permiți să se vadă ce profesori fac anumite cursuri din platformă, cine vrea să se instruiască, cine nu, ehe…
    Presupun că acele școli care au implementat catalogul digital sunt și acelea care folosesc platforme. Așa e, domnule Prof.?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Modificări la Definitivat și gradele didactice, proiect: Calificativele de la inspecție, echivalate cu note / Perioada suspendării cursurilor, considerată vechime la catedră / 10 candidați în sală la proba scrisă

Cine nu a susținut deloc inspecția la clasă, poate primi echivalarea notei cu ultima inspecție susținută în calitate de cadru didactic calificat, anul trecut sau la ultimul examen de Titularizare,…
Vezi articolul

Ministerul Sănătății să suplimenteze numărul de locuri la Rezidențiat 2021, cere Alianța organizațiilor studențești, în condițiile scăderii abrupte a acestui număr comparativ cu anul trecut

Ministerul Sănătății trebuie să ofere “predictibilitate” și să “suplimenteze considerabil numărul de locuri la concursul de rezidențiat”, cere, marți, Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR), care face trimitere…
Vezi articolul

Sindicatele au solicitat Ligiei Deca „în regim de urgență” modificarea unui ordin de ministru pentru ca indemnizația de hrană să fie introdusă în calculul indemnizației concediului de odihnă al profesorilor – document

Federațiile sindicale din Învățământ au depus joi la cabinetul ministrului Ligia Deca o solicitare de modificare a unui ordin de ministru, pentru a putea calcula în indemnizația pentru concediu și…
Vezi articolul