Lucian Bode a mai pierdut un proces în cazul acuzațiilor de plagiat, anunță jurnalista Emilia Șercan / Ministrul de Interne, afirmă Șercan, a ajuns la trei procese distincte pierdute deja, unul dintre ele definitiv și irevocabil

192 de vizualizări
Foto: Ilona Andrei – G4Media.ro
Curtea de Apel București a respins solicitarea lui Lucian Bode care ceruse respingerea autosesizării Consiliului Național de Etică a Cercetării Ştiinţifice, Dezvoltării Tehnologice şi Inovării (CNECSDTI) în legătură cu cartea sa, suspectată de plagiat, a anunțat jurnalista Emilia Șercan pe pagina sa de Facebook, potrivit G4Media.ro.

Pe 5 mai, Curtea de Apel Cluj a respins definitiv acțiunea depusă în instanță de ministrul Lucian Bode prin care solicita suspendarea deciziei Comisiei de Etică a Universității Babeș-Bolyai (UBB) de reanalizare a tezei sale de doctorat.

Un alt proces, în care Lucian Bode a contestat decizia UBB privind plagiatul din teza sa de doctorat, este pe rol la Tribunalul București, și are termen pe 21 iunie.

Totul a început după ce Comisia de etică a Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca a arătat, în ianuarie 2023, că suspiciunile de plagiat în cazul tezei de doctorat a ministrului de Interne Lucian Bode se confirmă, iar teza sa este „profund viciată”.

Atunci Universitatea Babeș-Bolyai i-a cerut lui Lucian Bode „corecturi la teză și retragerea cărții publicate pe baza tezei”, urmând să fie sesizate consiliile naționale (CNATDCU/Consiliul Național de Etică a Cercetării), „pentru demersuri suplimentare, în condițiile legii”.

Citește articolul integral pe G4Media.ro.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Profesorul Mircea Miclea: Trebuie să fii complet nerealist să crezi că analfabetismul funcțional nu va crește din aceste măsuri / Situația este extrem de dramatică, de aceea profesorii încearcă să-și facă auzită vocea, nu pledează pentru privilegii proprii, ci atrag atenția asupra consecințelor pe termen lung

Deciziile precum mărirea normei didactice sau creșterea numărului de elevi în clase vor agrava fenomenul analfabetismului funcțional, a afirmat recent, în emisiunea „Viitor pentru România” de la Prima News, profesorul Mircea…
Vezi articolul