Ministerul Educației caută formatori pentru profesori de gimnaziu și învățământ primar

926 de vizualizări
Formatori pentru profesori de gimnaziu
Formatori pentru profesori de gimnaziu Sursa foto: pixabay.com
Profesioniștii din învățământul preuniversitar sau universitar pot deveni formatori de cadre didactice atât pentru nivelul primar, cât și pentru cel gimnazial, în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED), a anunțat Ministerul Educației, care a lansat în a doua jumătate a lunii mai, un apel de selecție.

Selectarea și pregătirea noului lot de formatori au loc la nivel național, în cadrul celor opt instituții partenere din cadrul proiectului: Casele Corpului Didactic Buzău, București, Brașov, Botoșani, Cluj-Napoca, Olt, Teleorman și Timiș.

Formatori pentru profesori de gimnaziu: unde se găsesc posturile disponibile

Cei interesați pot accesa site-urile instituțiilor, pentru a aplica pentru posturile disponibile:

Casa Corpului Didactic București a demarat, săptămâmna aceasta, pregătirea primilor 300 de profesori în cadrul programului CRED. Până la data de 6 iulie 2019, vor finaliza programul de formare a 15 grupe (12 în București și 3 în Ilfov) a câte 20 de cursanți.

Activitățile de formare se vor desfășura, timp de 120 de ore, în sistem blended-learning, în timpul săptămânii, atât față în față, cât și online. Cursanții beneficiază de 30 de credite profesionale transferabile.

În total, 55.000 de profesori din învățământul primar și gimnazial urmează să fie instruiți în implementarea noilor abordări curriculare.

Programe de formare de la stat

Programul de formare continuă – „Formare nivel II – învățământ primar”, acreditat prin ordin al ministrului Educației Naționale, este structurat în trei module:

  • Un nou curriculum național pentru învățământul primar și gimnazial – conceptualizări necesare
  • Aplicarea noului Curriculum naţional pentru învăţământul primar – disciplinele de studiu din perspectiva didacticii specialităţii
  • Aspecte transversale în abordarea și implementarea curriculumului naţional

Modulul 3 include trei pachete tematice. Fiecare cursant optează pentru un singur pachet tematic, dintre cele trei:

  • Consiliere și dezvoltare personală. Rolul cadrului didactic în construirea și dezvoltarea unor medii de învățare incluzive
  • Resurse Educaţionale Deschise RED şi platforme online pentru învăţare
  • Management de curriculum la nivelul școlii și al clasei.
Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

„De ce vă mai zbateți atâta să faceți metodologie-cadru când ei oricum mor”, mi-a spus un consilier acum câțiva ani – Myriam, profesoara copiilor din spitale / Povestea oamenilor care se zbat de multe ori cu propriile resurse să țină școala în viață pe secțiile de oncologie pediatrică

Pe 14 septembrie 2020, Alexandra a luat parte la deschiderea primului an școlar din viața ei. Intra în clasa pregătitoare, un moment pe care-l aștepta cu entuziasm și de care…
Vezi articolul

Ce ținte are guvernul Cîțu la capitolul Digitalizare, în planul de guvernare: competențe digitale pentru populație în ansamblul ei, “autostrăzi informaționale” între instituții, hub-uri regionale de inovare. Accent pe “eficiență”

“Educația digitală” este una dintre cele patru axe strategice pentru un proces de “digitalizare accelerată”, alături de administrația digitală, economia digitală și societatea digitală, potrivit capitolului referitor la acest domeniu…
Vezi articolul

Aplicație online pentru preluarea feedback-ului prin formularul Ministerului Educației, pusă gratuit la dispoziția profesorilor și școlilor pentru colectarea opiniilor elevilor la finalul acestui semestru

Aplicația online Teleskop, specializată în preluarea feedback-ului, va fi pusă gratuit la dispoziția școlilor și profesorilor care vor să preia feedback-ul elevilor din clasele V-XII despre activitatea cadrelor didactice, prin…
Vezi articolul