Multe sate au zone cu semnal slab sau inexistent, ceea ce împiedică școala online, avertizează World Vision România

287 de vizualizări
Copii cu tablete la scoală / Foto: World Vision Romania
Un număr semnificativ de sate au zone unde semnalul de Internet este slab sau inexistent, în condițiile în care școala online se extinde, atrage atenția organizația World Vision România, pe baza datelor culese în localitățile în care aceasta desfășoară activități. Asociația amintește că problema conexiunii a fost una dintre motivele pentru care 40% dintre copiii din mediul rural nu au participat școala online în primăvară.

Potrivit World Vision, peste 61% dintre cele 87 de comune din 6 județe în care activează organizația (Iași, Vaslui, Dolj, Ialomița, Vâlcea și Cluj) „au în componență sate cu zone cu semnalul slab sau inexistent. Din cele 313 de sate în care World Vision România derulează proiecte și sprijină copii din medii vulnerabile, peste 31% au zone cu semnalul slab, foarte slab și/sau inexistent: în 99 de sate din 313, utilizatorii au probleme cu semnalul. Practic, în 1 din 3 sate în care activăm există zone cu semnal slab sau inexistent, lucru care îi afectează direct pe elevii care fac eforturi să-şi continue studiile.”

Organizația arată că în aproape toate satele și comunele există zone cu semnal la telefon și internet foarte bun, în general în jurul instituțiilor publice – primărie, școală – însă cu cât de îndepărtezi de acestea, cu atât semnalul este mai slab.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Rankingurile luate în calcul ar trebui să aibă aceeași pondere pentru metarankingul național al universităților, care va conta pentru 40% din fondurile alocate de Ministerul Educației pentru cercetarea universitară – proiecte de metodologii / Daniel David, UBB: Demers promițător, dar trebuie corectat

Metarankingul universităților românești, ce urmează să fie realizat de un nou grup de experți sub umbrela Ministerului Educației, ar urma să țină cont de clasamentele internaționale care evaluează “global” universitățile,…
Vezi articolul

Părinți „racolați” să-și retragă copiii din școală în favoarea homeschooling, pe „filiera bisericilor neoprotestante” – acuză un fost inspector: Organizațiile fac promisiuni fără acoperire juridică / Ministerului Educației „probabil îi e frică să spună că numărul copiilor în afara sistemului e de ordinea miilor sau a zecilor de mii”

Ministerului Educației condus de Ligia Deca „probabil că îi este frică să spună că numărul copiilor care sunt în afara sistemului este de ordinea miilor sau a zecilor de mii”,…
Vezi articolul

Sorin Ion, despre impactul noilor planuri-cadru asupra normelor profesorilor: Unde sunt orele lipsă? Tot la noi în școli! Nu e scopul ministerului să coreleze planurile cu piața muncii. Nu o să spun: „stați liniștiți, nimeni nu pierde nicio oră”, pentru că aș fi ipocrit

Impactul noilor planuri-cadru de liceu asupra normelor profesorilor nu poate fi negat, însă școlile vor avea autonomia să redistribuie orele, afirmă secretarul de stat din Ministerul Educației și Cercetării, Sorin…
Vezi articolul

Conducerea Colegiului „I. L. Caragiale” din Ploiești a blocat toate bursele elevilor, timp de 2 luni, deși acestea ar fi trebuit virate încă din 15 noiembrie. Directoarea liceului, Laura Pandelache: Nu au verificat situația diriginții la timp așa încât să transmită numărul acela de absențe, care nu trebuie să depășească 10 lunar

Elevii Colegiului Național „I. L. Caragiale” din Ploiești primesc bursele pe lunile noiembrie și decembrie în ultima zi de școală din acest an pentru că diriginții nu au verificat situația…
Vezi articolul