OFICIAL Simulare Evaluare Națională la clasa a VIII-a 2025 începe pe 17 martie cu proba la Limba și literatura română. Rezultatele sunt comunicate de profesori pe 31 martie

34.299 de vizualizări
Foto: ICHO 2023 via Flickr Album
Simularea Evaluării Naționale (EN VIII) 2025 are loc în modulul 4 de cursuri, mai exact începe pe 17 martie cu proba la Limba și literatura română, după cum prevede calendarul publicat joi în Monitorul Oficial.

Zilele de 17, 18 și 19 martie pentru simulările probelor scrise sunt aceleași ca datele propuse în proiectul de ordin de ministru privind organizarea Evaluării Naționale 2025 și la fel ca cele din calendarul avizat acum o săptămână de Ministerul Educației în ședința Comisiei pentru Dialog Social (CDS), despre care a scris Edupedu.ro în premieră.

Rezultatele ar urma să fie comunicate elevilor de către profesori pe data de 31 martie. În anunțul ministrei Educației, Ligia Deca, de joi, nu a fost menționată data pentru aflarea rezultatelor.

Amintim că probele Evaluării Naționale 2025 încep pe 23 iunie, cu o zi liberă după fiecare examen. Rezultatele inițiale apar pe 3 iulie și elevii au timp trei zile să vadă lucrările, până să decidă dacă depun contestații.

Calendar Simulare Evaluare Națională 2025:
  • 17 martie 2025: Limba și literatura română – probă scrisă
  • 18 martie 2025: Matematică – probă scrisă
  • 19 martie 2025: Limba și literatura maternă – probă scrisă
  • 31 martie 2025: Comunicarea rezultatelor

Vezi aici subiecte și bareme de la simularea EN VIII 2024 – Matematică.

Vezi aici subiecte și bareme de la simularea EN VIII 2024 – Limba română.

DOCUMENT DESCARCĂ Ordinul 6.479 pentru organizarea EN VIII 2025:

Citește și:
OFICIAL Evaluarea Națională 2025 începe pe data de 23 iunie, cu o zi liberă după fiecare probă. Calendarul examenului pentru elevii de clasa a VIII-a


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Liderul studenților din România îi răspunde Marei Mareș, consilier în cancelaria lui Cîțu: „E cineva din Guvernul României care crede că învățământul superior românesc nu trebuie îmbunătățit pentru a încuraja tinerii să rămână la studii în România?”

„Nimeni nu a insinuat că învățământul trebuie îmbunătățit cu scopul de a împiedica tinerii să plece la studii afară. Învățământul superior românesc trebuie îmbunătățit cu scopul de a încuraja tinerii…
Vezi articolul

Articol susținut de ROMANIA TECH NATION

Robotica la gimnaziu și liceu, proiect-pilot lansat de primăria Reșița. „Vrem să devenim un centru pentru domeniul tehnician operator roboți industriali și începem cu robotica, cu Nextlab.tech, de la copiii de vârste mici” – Ildiko Pataki, consilier pentru politici educaționale

Primăria Reșița a lansat un proiect pilot de robotică în școli, printr-o investiție în roboți educaționali cu tehnologie Nextlab.tech, ca parte a strategiei de relansare a orașului. Iar în această…
Vezi articolul
Titularizare 2025

Fișe de lucru, modele de programe școlare pentru elevii cu cerințe educaționale speciale, ghiduri pentru profesori despre ADHD, autism, dislexie, publicate de Inspectoratul Școlar Județean Iași

Inspectoratul Școlar Județean Iași propune un set de resurse pentru profesori, care să vină în sprijinul procesului de adaptare curriculară pentru elevii cu cerințe educaționale speciale, CES.  Adaptarea curriculară presupune…
Vezi articolul