Până pe 20 februarie, școlile trebuie să facă planul de încadrare a profesorilor, pentru anul școlar 2024-2025, potrivit Inspectoratului Școlar Dolj

17.893 de vizualizări
Foto: © Psisaa | Dreamstime.com
Până pe 20 februarie, școlile trebuie să realizeze proiectul planului de încadrare a profesorilor pentru anul școlar 2024-2025, potrivit unei adrese a Inspectoratului Școlar Județean Dolj. Amintim că regulamentul pentru încadrarea profesorilor pe posturi a fost publicat, miercuri, 17 ianuarie, în Monitorul Oficial.
  • Noutatea este că profesorii titulari și cei angajați pe perioadă determinată pot fi încadrați în regim de plata cu ora până la o jumătate de normă didactică de predare.

„Până la 20.02.2024 trebuie finalizată activitatea de constituire a posturilor didactice și de încadrare la nivelul unității de învăţământ cu personal didactic de predare pentru anul școlar 2024 – 2025, respectându-se cu strictețe prevederile art.17, art. 18, art.19, art. 23, art. 24, art. 25, art. 26, art. 27, art. 29, art. 30, art. 31, art. 32, art. 41, art. 63, art. 87 și art. 94 din Metodologie”, se arată în adresa ISJ Dolj.

Iată ce prevede calendarul metodologiei de mobilitate pentru anul școlar 2024-2025: „m) analiza, corectarea şi avizarea proiectului de încadrare a personalului didactic de predare, precum și a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către inspectoratul școlar; stabilirea viabilităţii posturilor didactice/catedrelor vacante de către inspectoratele şcolare; Perioada: 2-20 februarie 2024;

Conform adresei Inspectoratului Școlar Județean Dolj, „norma didactică de predare-învățare, de instruire practică și de evaluare curentă a preșcolarilor și a elevilor la clasă se constituie, în baza deciziei de numire/transfer/ repartizare pe post/catedră, conform art. 207 din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023 cu modificările ulterioare și cu respectarea prevederilor art. 2, art.6, art. 8, art. 9, art. 10, art. 11, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 16, art. 17, art. 18, art. 19, art. 21, art. 22 și art. 23 din Metodologie.”

Profesorii se vor putea titulariza și pe jumătate de normă din anul școlar 2024-2025, potrivit ordinului nr. 6.876 din 22 decembrie 2023, document pentru aprobarea Normelor metodologice privind încadrarea profesorilor din școli și grădinițe, precum și încadrarea în regim de plata cu ora.

DOCUMENT Metodologia de mobilitate pentru anul școlar 2024-2025:

Foto: © Psisaa | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.

Citește și:
Regulamentul pentru încadrarea profesorilor pe posturi, publicat în Monitorul Oficial. Profesorii titulari și cei angajați pe perioadă determinată pot fi încadrați în regim de plata cu ora până la o jumătate de normă didactică de predare
DOCUMENT Ordinea etapelor de mobilitate în învățământ 2024. Noutăți: Profesorii care se titularizează în 2024 vor preda obligatoriu un an în școala în care sunt repartizați, inspectoratele școlare decid viabilitatea posturilor
OFICIAL Inspectoratele școlare vor stabili viabilitatea posturilor didactice, pentru anul școlar 2024-2025, nu școala, așa cum era până acum
OFICIAL De anul școlar viitor, profesorii pot rămâne titulari până la 70 de ani. Cererile se depun la secretariatul școlii până pe 29 ianuarie 2024


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Rezultatele de la evaluările naționale din Franța, folosite de Ministerul Educației de la Paris pentru măsuri remediale în clasele primare și a V-a / Instituția anunță ghiduri pentru profesori și o nouă evaluare la clasa a III-a

Ministerul Educației din Franța a publicat miercuri, 4 ianuarie 2023, măsurile care vor fi luate, unele de acum, altele din septembrie, în ceea ce privește progresul elevilor la școala primară…
Vezi articolul

Școlile și primăriile să nu includă pe liste,în programul „Școli Sigure și Sănătoase”, clădiri abandonate sau care au fost închise deja din alte cauze decât „acțiuni seismice recente” – adresă a Ministerului Educației

Ministerul Educației și Cercetării (MEC) a transmis o notă către inspectoratele școlare prin care le cere să transmită școlilor și autorităților locale să nu includă în programul pentru consolidarea clădirilor…
Vezi articolul

Elevii care dau admitere la clasa a V-a pentru clasele cu predare într-o limbă străină intensiv/bilingv nu pot aplica la mai multe școli, ca până acum, după ce Ministerul a decis că subiectele sunt unice și se dau în aceeași zi / Mâine, 9 iunie, este examenul pentru clasele de limba engleză

Un ordin de ministru publicat în Monitorul Oficial în luna aprilie, stabilește că „testul de competențe lingvistice pentru admiterea în clasa a V-a la clasele cu predare într-o limbă străină…
Vezi articolul

Daniel David: Ne întrebăm de ce marile universități istorice din țară – București, Babeș-Bolyai din Cluj, Cuza – de ce nu sunt în top 500, în top 600? Unde sunt? Nu sunt performante? / România are rezultate de top, dar nu prin universități, ci prin mediul academic, trebuie să încurajăm concentrările academice

Universitățile din România sunt încă tributare reformei comuniste din 1948, a declarat ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, care atrage atenția că structura sistemului de învățământ superior trebuie regândită profund…
Vezi articolul