Patru medalii pentru lotul României la Olimpiada Internaţională de Geografie 2019

523 de vizualizări
Elevii români au obţinut o medalie de aur, două medalii de argint și o medalie de bronz, la Olimpiada Internațională de Geografie de anul acesta, se arată într-un comunicat de presă al Ministerului Educației.

Medalia de aur a fost câștigată de Andrei Sandu, elev la Colegiul Național din Iași, care a luat și anul trecut aurul la această competiție.

Elevii laureați cu argint sunt Bianca Elena Solomon de la Colegiul Național „Costache Negruzzi” din Iași, medaliată cu aur în 2018, şi Marian-Răzvan Popescu de la Colegiul Național „Sfântul Sava” din București.

De asemenea, Alexandru-Gabriel Chivu, elev la Colegiul Naţional „Nicolae Bălcescu” din Brăila, a fost medaliat cu bronz.

Lotul României a fost însoţit de profesorii coordonatori Mihaela Cornelia Fiscutean şi Dorin Fiscutean de la Colegiul Naţional din Iaşi. Selecția a fost realizată pe baza rezultatelor înregistrate la Olimpiada Națională de Geografie din anul școlar 2018-2019 și pregătirea lotului s-a desfășurat la Iași.

Ediția din acest an a Olimpiadei Internaţionale de Geografie s-a desfășurat în Hong Kong, în perioada 30 iulie – 5 august, cu participarea a peste 190 de elevi din 48 de ţări.


1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Părinții elevilor de la Colegiul Național „Mihai Viteazul” din Turda cer demisia directoarei pentru „pentru gravele deficiențe manageriale” / Mai mulți profesori au intrat în grevă japoneză săptămâna trecută, după ce un interlop ar fi predat la liceu

Comitetul reprezentativ al părinților, compus din reprezentanții părinților fiecărei clase a Colegiului Național „Mihai Viteazul” din Turda, a decis, cu unanimitate de voturi, demisia directoarei liceului „pentru gravele deficiențe manageriale”…
Vezi articolul

Cursurile de prim-ajutor, obligatorii în formarea continuă a profesorilor și personalului didactic din școli și grădinițe, prin Legea educației, completate de „noțiuni” de prim-ajutor printr-un proiect de ordin al Ministerului Sănătății

Personalul didactic al unităților de învățământ va fi instruit cu noțiuni de prim-ajutor, în cadrul unor cursuri de specialitate, propune Ministerul Sănătății în proiectul de ordin pentru aprobarea Normelor de…
Vezi articolul

Sarcinile de învățare nu vor viza doar reproducerea de către elevi a cunoștințelor, copierea unor scheme elaborate de învățător la tablă sau a unor definiții și clasificări – recomandare pentru învățători

Sarcinile de învățare nu se vor axa doar reproducerea de către elevi a cunoștințelor, copierea unor scheme elaborate de învățător la tablă sau a unor definiții și clasificări, potrivit unui document publicat…
Vezi articolul