Planificarea pentru „Școala Altfel”: activități captivante și o experiență greu de uitat – profesorii își pot ghida elevii într-o aventură educativă la Muzeul Simțurilor (P)

5.281 de vizualizări
Profesorii care încep pregătirile pentru programul „Școala Altfel” pot alege o activitate „altfel”, oferind interactivitate lecțiilor non-formale printr-o vizită la Muzeul Simțurilor București. Această destinație este dedicată înțelegerii și explorării simțurilor umane, oferind copiilor o oportunitate unică de a învăța într-un mod interactiv și captivant.

De ce  Muzeul Simțurilor pentru „Școala Altfel”?

  • Experiențe multisenzoriale unice: Elevii vor explora percepția umană prin intermediul iluziei, al științei și al psihologiei. Fiecare activitate stimulează curiozitatea și îi învață pe copii să analizeze critic realitatea din jurul lor. Exponatele și spațiile interactive sunt concepute pentru a antrena toate simțurile și pentru a oferi lecții practice, fără să fie nevoie de manuale sau tabele.
  • Activități potrivite pentru toate categoriile de vârstă: Profesorii au posibilitatea de a alege activități adaptate nivelului de vârstă și tematicilor discutate în clasă. Muzeul oferă o gamă extinsă de activități, de la camere optice care distorsionează realitatea, până la tuneluri senzoriale care explorează percepția echilibrului. Elevii vor învăța despre știința simțurilor și își vor dezvolta abilitățile de colaborare și gândire critică, într-un mediu sigur și distractiv.

Atracțiile Muzeului Simțurilor:

  • Camera Ames – Un spațiu fascinant care îi face pe copii să se întrebe cum dimensiunile și proporțiile pot păcăli ochiul.
  • Tunelul Vortex – O experiență captivantă unde copiii învață despre echilibru și percepția lor asupra mișcării.
  • Iluzia Oglinzilor – O oportunitate de a explora felul în care percepem formele și dimensiunile distorsionate de diferite suprafețe reflectorizante.
  • Camera Infinity – Creează senzația unui infinit vizual, oferindu-le vizitatorilor ocazia să exploreze iluziile de adâncime și perspectivă.

Beneficiile unei vizite la Muzeul Simțurilor pentru „Școala Altfel”:

  • Învață prin distracție: Fiecare activitate educațională este combinată cu elemente interactive care fac procesul de învățare mai atractiv și mai memorabil.
  • Dezvoltare personală: Elevii vor avea ocazia să-și dezvolte abilitățile de colaborare într-un context non-formal, antrenează curiozitatea și gândirea critică.
  • O experiență care completează curriculum-ul: Prin temele abordate în cadrul muzeului, elevii își pot îmbogăți cunoștințele din domenii diverse precum fizica, psihologia și artele vizuale.

O vizită la Muzeul Simțurilor va oferi copiilor o experiență memorabilă, plină de descoperiri și provocări intelectuale, îmbunătățind semnificativ performanțele academice ale copiiilor, asupra motivației, rezolvării problemelor și abilităților de comunicare.

Vizita la muzeu durează o oră, iar turul este ghidat. Grupurile mai mari de 10 persoane beneficiază de reducere, iar profesorii însoțitori au acces gratuit.

Mai multe informații – info.ro@museumofsenses.com sau la numărul de telefon +40(757)070073.

Muzeul Simţurilor se află la etajul 1, în AFI Cotroceni, Bucureşti.

Citește și:
Excursie în Școala Altfel și Săptămâna Verde, cu elevii, la Muzeul Simțurilor din București. Profesorii pot transforma educația distractivă într-o aventură memorabilă (P)
UTIL 5 motive pentru care să alegeţi Muzeul Simțurilor din București ca destinație pentru activitățile extracurriculare ale claselor / Modalități inovatoare de a oferi elevilor o educație captivantă și memorabilă (P)


2 comments
  1. mai bine i-am ghida la o slujbă la Biserică, la a o Sfântă Liturghie sau la un Sfântul Maslu,că va acolo sunt adevăratele simțuri și trăiri.

  2. Cum crezi că activitățile interactive oferite de Muzeul Simțurilor ar putea îmbunătăți învățarea și motivația elevilor în cadrul programului „Școala Altfel”? Este fascinant cum experiențele multisenzoriale și iluzia pot stimula curiozitatea și gândirea critică a elevilor. Crezi că aceste tipuri de activități non-formale pot deveni o completare valoroasă pentru curriculumul tradițional? Cum ar putea profesorii să îmbine aceste experiențe captivante cu temele discutate la clasă?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

UPDATE Simion Hăncescu, FSLI, după întâlnirea cu premierul Ciolacu și mai mulți miniștri: Legea salarizării nu se face în 2023, trebuie să găsim soluții pentru Educație de la 1 ianuarie. Încă nu avem soluții clare / Marius Nistor, FSE: Guvernul trebuie să-și facă niște analize și să ia o decizie în privința inechităților salariale

UPDATE: Guvernul a anunțat că s-au găsit soluții privind eliminarea inechităților salariale, dar rămâne deschis dialogul în privința majorărilor salariale de la 1 ianuarie, în lipsa legii salarizării. Liderii sindicali…
Vezi articolul

Profesorii își vor primi astăzi salariile după ce au existat probleme tehnice la nivelul trezoreriilor, potrivit liderului sindical Marius Nistor / „Nu se poartă încă nicio discuție” despre indexarea cu inflația a salariilor cadrelor didactice, mai spune acesta

Cadrele didactice urmează să primească astăzi salariile, după cum a declarat pentru Edupedu.ro Marius Nistor, președintele Federației Sindicatelor din Educație „Spiru Haret”. Aceasta a spus că a fost o problemă…
Vezi articolul

Profesorii și consilierii școlari mai au la dispoziție 2 zile pentru a se înscrie la Conferința Națională a Comunității „Educație pentru Științe”, anunță Universitatea din București

Profesorii și consilierii școlari mai au la dispoziție două zile pentru a se înscrie la Conferința Națională a Comunității „Educație pentru Științe”, anunță Universitatea din București. Evenimentul, aflat la a…
Vezi articolul

INTERVIU Daniela Dungeanu, profesoara de fizică din Suceava care a luat singura notă de 10 din țară la proba scrisă a concursului de directori: Ca să învăț, mi-am umplut un caiet cu sinteze și scheme / Sper să nu fie interviuri prietenoase

„Cred că printr-o îmbunătățire a educației, printr-o punere în centrul atenției a școlii și în centrul preocupărilor autorităților centrale, în timp s-ar vedea efectele benefice ale creșterii rolului școlii în…
Vezi articolul