UTIL 5 motive pentru care să alegeţi Muzeul Simțurilor din București ca destinație pentru activitățile extracurriculare ale claselor / Modalități inovatoare de a oferi elevilor o educație captivantă și memorabilă (P)

1.138 de vizualizări
Dacă sunteţi în căutarea unor modalități inovatoare de a oferi elevilor o educație captivantă și memorabilă, Muzeul Simţurilor și-a propus să fie o destinație esențială pentru activitățile extracurriculare ale claselor. În timp ce elevii sunt încurajați să-și dezvolte cunoștințele și abilitățile într-un mediu non-formal, aceştia vor avea ocazia să interacționeze cu concepte științifice și artistice într-un mod care să le inspire imaginația și să le deschidă noi orizonturi.

„Am fost la Muzeul Simţurilor cu clasa pentru prima dată şi mi-a plăcut atât de mult încât am venit apoi şi cu părinţii pentru că am vrut să le arăt şi lor ce activităţi mi-au atras atenţia şi ce cred eu că le-ar plăcea şi lor să încerce. Ne-am distrat cel mai bine în camera oglinzilor, dar ne-am contrazis apoi tot drumul pe baza unor tehnici de funcţionare, încă nu ştim cine a câştigat”, spune Andrei Stoian, elev la Şcoala Nr. 2, Alexandria.

De ce să rezervaţi chiar acum o vizită la muzeul care provoacă simţurile

Stimularea Curiozității și a Spiritului de Explorare: Muzeul Simţurilor este un loc în care nu există limite pentru curiozitatea și imaginația copiilor. Fiecare cameră din muzeu este proiectată pentru a stimula simțurile, oferind experiențe tactile, vizuale și auditive captivante. Această stimulare senzorială intensă îi ajută pe elevi să-și îmbunătățească capacitatea de a observa și de a înțelege lumea din jurul lor. Cum ar fi Labirintul Oglinzilor – ce este real şi ce nu?

Învățare Interactivă: Muzeul Simţurilor promovează învățarea activă și experiențială, oferind elevilor oportunitatea de a experimenta concepte științifice și artistice într-un mod practic și interactiv. Prin testarea celor peste 40 de exponate plasate în diferite zone, copiii își pot consolida cunoștințele într-un mod distractiv și captivant.

Dezvoltarea Creativității: Muzeul încurajează gândirea creativă și explorarea neconvențională, oferind copiilor ocazia de a-și exprima imaginația și creativitatea într-un mediu sigur și stimulativ. Fiecare cameră oferă provocări unice și inspiră copiii să găsească soluții inovatoare la problemele propuse. De exemplu, cum este posibil să vezi o imagine tridimensională într-o pictură bidimensională, printr-o singură mişcare a globului ocular? Descoperiţi în zona Stereogramelor.

Experiențe Memorabile alături de colegi: Vizita la Muzeul Simțurilor oferă copiilor ocazia de a se distra alături de colegi și prieteni. Experiențele captivante oferite de muzeu vor rămâne cu siguranță în amintirile acestora și îi vor inspira să-și continue explorarea și descoperirile mai departe. În camera 2D distracţia este garantată pentru toţi, mai rămâne doar ca cei mici să îşi stabilească  rolurile.

Educație Holistică: Muzeul Simţurilor promovează o abordare holistică a educației, încurajând dezvoltarea echilibrată a tuturor aspectelor – intelectual, emoțional, fizic și social. Vizita la muzeu oferă copiilor oportunitatea de a-și dezvolta abilitățile și aptitudinile într-un mod integrat și complet. Tunelul Infinitului sau Camera Infinită îi vor provoca şi distra pe cei mici în acelaşi timp.

Vizita la muzeu durează o oră, iar turul este ghidat. Grupurile mai mari de 10 persoane beneficiază de o reducere de 10% per bilet, iar profesorii însoțitori au acces gratuit.

Mai multe informații – info.ro@museumofsenses.com sau la numărul de telefon +40(757)070073.

Muzeul Simţurilor se află la etajul 1, în AFI Cotroceni, Bucureşti.

Citește și:
Excursie în Școala Altfel și Săptămâna Verde, cu elevii, la Muzeul Simțurilor din București. Profesorii pot transforma educația distractivă într-o aventură memorabilă (P)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

„Nu avem o selecție foarte sănătoasă a persoanelor care ajung să predea în învățământ”, spune profesorul de filosofie Lucian Maier. Inspecțiile care se fac la clasă sunt, în bună măsură, o formalitate, potrivit acestuia

„Învățământul de calitate este legat de posibilitatea de a-i avea pe cei mai buni studenți în școli, însă pentru un absolvent bun de facultate e mult mai ușor să găsească…
Vezi articolul

Profesoara Lidia Ristea își invită colegii la Săptămâna programării în UE: Elevii își vor dezvolta abilitățile de vorbire în limba engleză, gândirea critică, algoritmică și vor învăța câteva limbaje de programare (P)

Ediția din acest an a Săptămânii UE a programării are loc în perioada 7-22 octombrie. Aruncăm o privire asupra impactului inițiativei în România, prin ochii profesorului îndrumător al Săptămânii UE a…
Vezi articolul

Sorin Cîmpeanu, replică dură pentru comisarul european pe Educație, în chestiunea maghiară de la Târgu Mureș: Condamnăm folosirea Educației în scop electoral, intern sau extern, precum și ingerințele de orice fel

Președintele Consiliului Rectorilor critică dur recentele afirmații făcute de comisarul european pe Educație Tibor Navracsics. “Condamnăm cu fermitate folosirea Educației în scop electoral, intern sau extern, precum și ingerințele de…
Vezi articolul

Multe din disciplinele pe care copiii sunt obligați să le studieze acum, le studiază nu neapărat că sunt necesare în viitor, ci pentru că sunt niște profesori pe care trebuie să îi ținem la locul de muncă, nu mi se pare chiar corect – directorul Viforel Dorobanțu, Școala Curcani, Călărași

Multe din disciplinele pe care copiii sunt obligați să le studieze acum, le studiază nu neapărat că sunt necesare în viitor, ci pentru că sunt niște profesori pe care trebuie…
Vezi articolul