Studiu: Dacă îi vorbești de mic copilului, contribui la creșterea coeficientului de inteligență

440 de vizualizări
Ți se pare că uneori vorbești degeaba cu cel mic… Nu e chiar așa. Potrivit unui studiu publicat în revista Pediatrics, copiii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de luni, care au avut parte de un număr mai mare de “conversații” cu părinții, au avut, în timp, o înțelegere verbală și un vocabular mai dezvoltat.

În plus, discuțiile cu copiii mici au putut prezice până la o variație pozitivă de 27% a IQ-urilor lor când au trecut de 10 ani.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Stimulente de 6.000-20.000 de lei pentru elevii care au obținut premii la competițiile internaționale și pentru școlile acestora – proiect de hotărâre de guvern / Stimulentele pentru premianții la competiții regionale și europene – 3.500-7.500 de lei

Un proiect de hotărâre de guvern discutat, miercuri, în ședință de guvern prevede premii de până la 20.000 de lei pentru elevii care participă la competiții școlare desfășurate la nivel…
Vezi articolul

Ioana Lazăr, secretarul general la Ministerului Educației: Înregistrările audio-video din sălile de clasă pot fi folosite numai în scopul investigării cazurilor de violență fizică sau psihică, respectiv a cazurilor ce vizează protecția bunurilor

Ioana Lazăr, secretarul general al Ministerului Educației, a declarat, într-o intervenție la Radio România Actualități, în ce situații pot fi folosite înregistrările audio-video din sălile de clasă: „numai în scopul…
Vezi articolul

Școala în campania electorală. Candidați PSD-PNL din Bacău – întâlniri cu „absolvenții”, înainte de sfârșitul școlii, plus promovare prin vizite la școli  pentru elevi cu dificultăți de învățare

Campania electorală pentru alegerile locale la Bacău a inclus, pentru președintele Consiliului Județean, Valentin Ivancea, în prezent candidat al alianței PSD-PNL pentru postul de primar al Municipiului Bacău, dar și…
Vezi articolul

Daniel David: Din anul școlar 2025-2026 Ministerul Educației se va implica să nu mai existe școli în care elevii învață în trei schimburi / Sunt o problemă majoră, care afectează calitatea actului educațional

Din anul școlar viitor, Ministerul Educației și Cercetării se va implica, alături de inspectorate și de autoritățile locale, să găsească soluții pentru școlile în care elevii învață în trei schimburi,…
Vezi articolul