Subiecte Matematică mate-info Bac 2021. Vezi ce probleme au avut de rezolvat elevii la proba obligatorie a profilului

84.040 de vizualizări
Contestații depuse după afișarea rezultatelor la Evaluarea Națională
Sursă foto: INQUAM Photos / Octav Ganea
Bacalaureat 2021. Subiectele de la profilul Mate-Info la proba obligatorie de azi – matematică. Varianta extrasă de Ministerul Educației este cea cu numărul 2.
  • Nota redacției: Capturile cu subiecte sunt preluate de pe internet, de pe rețelele de socializare. Subiectele oficiale vor fi publicate la ora 15:00, cu tot cu baremele de rezolvare, de către ministerul Educației.

La Matematică subiectele sunt diferențiate pe următoarele filiere/profiluri:

Subiect M1 – mate-info

  • filiera teoretică, profilul real, specializarea matematică-informatică
  • filiera vocaţională, profilul militar, specializarea matematică-informatică

Subiect M2 – științele naturii

  • filiera teoretică, profilul real, specializarea ştiinţe ale naturii

Subiect M3 – tehnologic

  • filiera tehnologică:
    • profilul servicii, toate calificările profesionale;
    • profilul resurse, toate calificările profesionale;
    • profilul tehnic, toate calificările profesionale

Subiect M4 – pedagogic

  • filiera vocaţională, profilul pedagogic, specializarea învăţător-educatoare

Sursă foto: INQUAM Photos / Octav Ganea

Citește și:
Subiecte Istorie Bacalaureat 2021. Vezi ce au avut de rezolvat elevii la proba obligatorie a profilului
Subiecte Matematică științele naturii Bac 2021. Vezi ce probleme au avut de rezolvat elevii la proba obligatorie a profilului
Subiecte Matematică tehnologic Bac 2021. Vezi ce probleme au avut de rezolvat elevii la proba obligatorie a profilului

2 comments
  1. Buna ziua!
    Subiectele (mate info, Stiinte ale naturii) din sesiunea iunie 2021 la matematica au prezentat un grad de dificultate ridicat pentru elevii din licee si chiar din colegii nationale.
    Daca tinem seama de faptul ca la Mate info (de exemplu), Subiectul III.1.b propunea o limita (fara rezultat precizat), care folosea o tehnica clasica, dar nerelevanta pentru evaluarea cunostintelor din clasa a XI-a, cumulat cu faptul ca de acest rezultat depindea si realizarea puctului c) de la acelasi exercitiu, se poate afirma ca nu s-a evaluat prea mult din totalul cunostintele absolventilor. Mai exact, cei care stapaneau alte 10-15 tehnici de calcul ale limitelor de functii si cei care stiau sa determine imaginea functiei sau sa foloseasca corect Sirul lui Rolle in demonstrarea punctului c) au luat luat aceeasi nota ca si cei care NU stiau sa rezolve limite de functii deloc si nu aveau cunostinte despre metodele precizate mai sus.
    Ar mai fi si alte exemple care sa ateste faptul ca subiectele alese NU au ajutat la evaluarea (progresiva) a cunostintelor elevilor, mai ales numarul itemilor “de departajare / idee” a fost prea mare.
    Subiectele, fumoase de alfel pentru a le rezolva la clasa (care clasa?!? ca scoala a fost online…..), nu erau comparabile cu cele din testele de antrenament si au aratat lipsa de experienta a echipei in examinarile nationale/de masa (cu scuzele de rigoare).
    Sa nu uitam ca BACALAUREATUL chiar si la MATEMATICA (pe care unii dintre noi o iubim, dar nu toti) este un examen pentru toti absolventii, nu numai pentru cei cu aptitudini speciale sau din colegii de top, din orase mari sau care au acces nelimitat la tehnologie, internet, etc.
    Cred ca sunt elevi care practic nu au avut nici o sansa sa ………… (ia o nota de trecere, sa li se evalueze in mod real cunostintele, ……) va las pe dumneavostra sa completati.

  2. Subiectul III 2 c nu este formulat complet iar rezolvarea din barem este greșită pentru-că f(x)=0 IMPOSIBIL !!! Rezolvarea ar fi mers dacă ,la enunț s-ar mai fi adăugat condiția b mai mic decât a2 +a +3 !!! Așa că ,autorul ar trebui să-și ceară scuze pentru monumentala gafă iar pe viitor să nu mai propună subiecte pentru examene !!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Profesoara de informatică Dana Lica: Copilul trebuie să aibă cultura învățării de acasă și pe această bază un profesor poate construi / Învățământul de performanță ar putea fi un model de bună practică. Elevii de excepție care sunt ascultați pot ajuta să îmbunătățească tot actul educațional

Cultura învățării la un elev trebuie să vină de acasă mai întâi, pentru ca apoi profesorul să construiască un caracter și cunoștințe alături de copil și părinte, este de părere…
Vezi articolul

Material susținut de APRIL

VIDEO Propunerile inspectorilor, directorilor de școli și profesorilor pentru modernizarea programului Laptele Școlar: Este nevoie de oameni care să preia sarcinile legate de distribuire, depozitare tocmai pentru a lăsa spațiu profesorilor pentru educație, pentru actul didactic

Implementat încă din 2002, programul “Laptele Școlar” a fost un reper important în alimentația zilnică a elevilor din România, scopul său fiind promovarea unei alimentații sănătoase în rândul acestora. După…
Vezi articolul

Presiuni făcute de inspectorate școlare, în plină grevă generală a angajaților din Educație, ca școlile să facă plățile de vouchere de vacanță până miercuri, sub amenințarea că Ministerul ar bloca salariile în caz contrar – surse

Mai multe inspectorate școlare fac presiuni pe școli să facă plățile pentru voucherele de vacanță până miercuri, 31 mai, în contextul în care peste 170.000 de profesori și alte mii…
Vezi articolul