Subiecte și bareme la limba și literatura română, la Simularea pentru Evaluarea Națională 2024 din județul Bacău

30.134 de vizualizări
Elevii din județul Bacău au susținut pe 15 aprilie proba scrisă la limba și literatura română din cadrul simulării pentru Evaluare Națională 2024, organizată de Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Bacău, care a publicat subiectele pe care le-au avut de rezolvat elevii și baremele.

Comunicarea rezultatelor la simularea județeană a examenului de Evaluare Națională se va face pe 25 aprilie.

„Rezultatele obținute de elevi la aceste simulări județene vor fi analizate la nivelul fiecărei unități de învățământ în care vor avea loc testările, prin discuții individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, ședințe cu părinții, precum și la nivelul consiliului profesoral și vor fi comparate cu rezultatele de la simularea națională, în vederea adoptării celor mai bune măsuri pentru îmbunătățirea acestora. 

Aceste rezultate nu se contestă, iar notele vor fi trecute în catalog numai dacă elevii vor solicita acest lucru”, conform ISJ Bacău. 

Subiecte la limba și literatura română, simulare Evaluare Națională 2024, județul Bacău

Barem limba și literatura română

Subiecte la limba și literatura română pentru școlile și secțiile cu predare în limba maghiară 

Barem limba și literatura română pentru școlile și secțiile cu predare în limba maghiară 

Calendar Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2024:
  • 11 – 14 iunie 2024: Înscrierea la Evaluarea Națională
  • 14 iunie 2024: Încheierea cursurilor pentru elevii de clasa a VIII-a
  • 25 iunie 2024 – Proba scrisă la Limba română
  • 27 iunie 2024 – Proba scrisă la Matematică
  • 28 iunie 2024 – Proba scrisă la Limba maternă
  • 3 iulie 2024 – Afișarea rezultatelor înaintea contestațiilor (până la ora 14:00)
  • 3 iulie (orele 16 – 19) și 4 iulie 2024 (ora 08:00 – ora 12:00) – Depunerea contestațiilor
  • 4 – 9 iulie 2024 – Soluționarea contestațiilor
  • 9 iulie 2024 – Afișarea rezultatelor finale după soluționarea contestațiilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Articol realizat în cadrul proiectului MINT, dezvoltat de Fundația Terre des Hommes România

Ghidul unui copil nou venit în România, program care poate fi folosit și de profesori. Cum au ajuns câțiva tineri români să fie mentori pentru copii imigranți – interviu cu Rodica Novac, project manager Terre des hommes Romania

Ce i-ați spune despre țara voastră unui copil care acum ajunge în România pentru prima dată? Unele dintre cele mai importante nevoi ale copiilor imigranți sunt acelea de a se…
Vezi articolul