Tabără la munte pentru profesorii din 8 județe, premiul I la Caravana reciclării creative / Înscrieri deschise până la finalul lunii ianuarie

1.971 de vizualizări
Foto: Asociatia PlaYouth
Profesorii din județele Arad, Bihor, Bistrița Năsăud, Cluj, Maramureș, Satu Mare, Sălaj și Timiș, care participă la Caravana reciclării creative 2024, pot câștiga o tabără la munte ca premiu la această competiție, potrivit unui comunicat de presă al Asociației PlaYouth.

Caravana reciclării creative, ediția a II-a, începe din februarie, în cele 8 județe și este organizată de Asociația PlaYouth în parteneriat cu OSCAR Downstream. Are ca scop principal reciclarea creativă a deșeurilor și conștientizarea efectelor consumerismului asupra mediului înconjurător, atât în rândul elevilor și al profesorilor, precum și în familiile și comunitățile în care se desfășoară.

Tema principală a proiectului este ca fiecare echipă participantă, formată din câte 5 profesori, alături de grupe de elevi, să realizeze în unitățile lor școlare 5 zone de reciclare și recreere: colectare selectivă, lectură, păsări fericite, zona verde și reciclare creativă.

În cadrul a 8 întâlniri live, cadrele didactice vor participa la maratoane de 1 zi, cu ateliere în care vor primi toate informațiile necesare pentru a realiza acest proiect până la jumătatea lunii mai. Profesorii înscriși în program vor avea parte și de sesiuni de lucru în care vor concepe primele planuri, pe care le vor aborda alături de echipele lor în derularea activităților.

Profesorii se pot înscrie pe pagina proiectului, până pe 30 ianuarie 2024.

Proiectul se va derula în unitățile de învățământ până pe 15 mai și se va închide în urma jurizării și desemnării câștigătorilor, pe data de 28 iunie 2024. 

32 din cele 160 de instituții de învățământ vor fi premiate. Pentru fiecare județ se acordă:

Premiul I: o tabără la munte pentru profesorii participanți din școală, 4 zile (3 nopți);

Premiul II: o imprimantă pentru școală;

Premiul III: kit-uri cu rechizite BIC;

Mențiune: acces la o conferință și trei workshop-uri online organizate de PlaYouth.

Calendarul acțiunilor din proiect:

  • 11.01 – 30.01.2024 Înscrieri participanți
  • 31.01 – 2.02.2024 Anunțarea profesorilor care vor lua parte la proiect
  • 2.02 – 3.03.2024 Semnarea acordurilor de parteneriat
  • 9.02 – 3.03.2023 Desfășurarea maratoanelor de 1 zi
  • 4.03-15.05.2024 Perioada în care profesorii aplică la clase
  • 16.05-24.05.2024 Profesorii trimit raportul de activitate
  • 25.05-26.06.2024 Jurizarea proiectelor
  • 28.06.2024 Anunțarea câștigătorilor
  • 15.07-20.07.2024 Desfășurarea Taberei de animație și creativitate

”Ne dorim ca echipele participante să descopere și să transmită mai departe informații despre  sustenabilitate, consum rațional și colectare selectivă – prin activități experiențiale și exerciții practice care să inspire persoanele să devină mai conștiente de impactul lor asupra mediului și a ecosistemului și de ce nu, să promoveze și să transforme cunoștințele dobândite într-un hobby plăcut și benefic atât pentru ei, cât și pentru mediul înconjurător”, a declarat Andreea Cimpoeșu, managerul acestui proiect, conform comunicatului citat.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ministrul Educației anunță că a fost demisă directoarea care i-a luat apărarea profesorului din Neamț care a cerut poze nud unei eleve: ”Am toleranță zero pentru aceste lucruri. Este inadmisibil să învinovățești un elev”

Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a declarat, marți seară, la Digi24, că directoarea care i-a luat apărarea profesorului din Neamț care a cerut poze nud unei eleve a fost demisă, potrivit…
Vezi articolul

LISTĂ Patru colegii naționale, școli și licee publice și private din București și 10 județe – selectate preliminar în apelul pentru școli-pilot 2025

Colegiul Național Pedagogic „Andrei Șaguna” (Sibiu), Colegiul Național Bănățean (Timișoara), Colegiul național „Doamna Stanca” (Satu Mare) și Colegiul Național „Gheoghe Lazăr” din București deschid lista unităților de învățământ admise pentru…
Vezi articolul