Teleșcoala și moartea în vremea coronavirusului: Breaking news-uri cu o nouă victimă, pe tot parcursul orei de română pentru a VIII-a. E ok?

5.477 de vizualizări
Ești un tânăr pe care îl pândește adolescența. Poate e bine, poate nu e bine că nu mai mergi la școală, dar trebuie oricum să suporți zile în șir de stat în casă. Înțelegi că e important, altfel pot să moară oameni. Cumva, printre picături, trebuie să te pregătești și pentru Evaluarea Națională, iar asta înseamnă, teoretic, să te uiți la TVR 2, în fiecare zi. Pasionant. Măcar nu mor oameni. Marți dimineață, dai drumul la televizor, iar pe ecran zac grămezi de text. Cumva, nu e necesar doar să distingi ce scrie acolo, ar trebui să și înțelegi. Doar că textul stă pe loc, mare și greu. Așteaptă să-l citești. Singurul lucru care îți aduce aminte că ești totuși în fața televizorului e banda de jos, colorată în galben. Și se mișcă într-una să te anunțe pe tine (ce părinte se uită la Teleșcoală?): a mai murit un om. A mai murit un om. Breaking news: a mai murit un om.

S-a întâmplat, marți dimineață, la ora de română de la Teleșcoala TVR 2:

Inca un deces, anuntat la TVR 2 in timpul Telescolii
  • Dezbatere EduPedu.ro – Ce primează în astfel de situații? Nevoia de informare despre coronavirus, pe orice cale și indiferent de public (elevi, părinți care pot să fie în fața televizorului), inclusiv chestiuni neplăcute pentru mentalul oricui, nu doar al elevilor? Sau nevoile elevului de învățare și (eventual) stabilitate emoțională, într-un mediu care ar trebui să se apropie de cel de clasă?

 

Citește și: Ce spune UNICEF – cum să vorbiți cu copilul despre boală cauzată de noul coronavirus Covid-19


1 comment
  1. O mare porcarie. Copilul meu se uita zilnic la telescoala. Nu stiu cui a putut sa ii treaca prin cap ideea cu burtierea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

VIDEO Psihologul Mircea Miclea: E o modă acum, care bântuie printre părinți, că trebuie să-i lăsăm pe copii să facă numai ce le place lor să facă. Nu e bine. Educă-te să-ți placă ceea ce ești obligat să faci, nu să faci doar ceea ce îți place

Psihologul Mircea Miclea, fondatorul școlii cognitive în psihologia românească, a explicat de ce e important să nu facem doar ceea ce ne place și mai ales cum să ne educăm…
Vezi articolul

Dragoș Iliescu: Digitalul – atunci când vine în plus față de educația față în față – crește cam cu 20-25% efectul / E o corelație masivă între numărul de ore petrecut de părinte cu copilul și performanța elevului

Digitalul, atunci când vine peste educația față în față, crește cam cu 20-25% efectul învățării, a declarat Dragoș Iliescu. Profesor la Universitatea din București și colaborator OECD la crearea testelor…
Vezi articolul

ANALIZĂ Cele mai multe instituții care acum 14 ani erau identificate, independent, ca universități de educație se declară acum universități de educație și cercetare sau de cercetare avansată, deși numărul absolvenților de masterat, doctorat și studii postuniversitare s-a prăbușit

Mai bine de jumătate dintre universitățile românești se declară, în 2025, universități de educație și cercetare, iar aproape 40% dintre ele se declară universități de cercetare avansată. În același timp,…
Vezi articolul

Rezultatele de la Evaluarea Națională de la clasa a VI-a 2022 au fost publicate. 1.200 de elevi care s-au transferat de la oraș, la sat, au avut performanțe mai slabe din cauza școlilor în care au ajuns, din mediul rural

Raportul privind Evaluarea Națională pentru Matematică și Științe, clasa a VI-a 2022, a fost publicat de Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație. Documentul a urmărit performanțele unor elevi…
Vezi articolul