Dezbaterea online Reforma digitală a Educației

Testarea online a elevilor – poate fi făcută în condiții de corectitudine? Dragoș Iliescu, cercetător și specialist în testare educațională, va discuta marți, 8 iunie, de la 16:25, despre soluții de evaluare și despre testarea competențelor digitale pentru elevi, studenți și profesori

2.834 de vizualizări
Dragoș Iliescu la Dezbaterea Reforma Digitală a Educației, marți, 8 iunie
Testarea corectă a nivelului educațional atins de copii a fost una dintre marile probleme ale școlii românești în pandemie. Aproape un an, profesorii au predat fără să aibă măsura reală a cât au înțeles copiii, iar elevii au baleiat între diferite forme de evaluare încercate de cadrele didactice și supuse la nenumărate teste de copii. A fost motivul pentru care tezele și olimpiadele au fost anulate. Expert OECD în testările educaționale internaționale de tip PISA, specialist în psihometrie, cercetătorul Dragoș Iliescu va vorbi marți, 8 iunie, de la 16:25, despre testarea competențelor digitale pentru elevi, studenți și profesori, precum și despre sistemul de testare standardizată pe care l-a dezvoltat alături de experți ai comunității academice și de business.
  • Dezbaterea online “Reforma digitală a Educației” va fi transmisă LIVE VIDEO pe website și Facebook de Edupedu.ro și pe paginile partenerilor UiPath Foundation și Brio.ro, marți, 8 iunie, începând de la ora 15:00

Dragoș ILIESCU este cercetător, specialist în testare, proeminent specialist în psihologie organizațională și măsurare psihologică, cu o solidă activitate academică și experiență practică, doctor în psihologie. A fost președintele Comisiei Internaționale de Testare (ITC), iar în prezent deține președinția Diviziei de Evaluare și Apreciere Psihologică din cadrul IAAP (International Association of Applied Psychology). Pasiunea sa pentru educație și nivelul ridicat de expertiză dobândit prin implicarea în programe de testare internaționale l-au motivat pe Dragoș să dezvolte singurul Sistem de Testare Standardizată din România – Brio, alături de experți de elită ai comunității academice și de business.

Brio, compania fondată de Dragoș Iliescu, este partener Edupedu.ro, alături de UiPath Foundation, în Dezbaterea online “Reforma digitală a Educației”.

Înscrieri deschise! Pentru a vă implica activ în partea de dezbatere este necesar să vă înscrieți prin completarea acestui formular special, ușor de completat, prin care vă puteți auzi întrebarea adresată speakerilor, prin vocea moderatorului. De asemenea, vă încurajăm să ne transmiteți prin intermediul formularului și alte teme de interes pentru dumneavoastră. Răspunsurile la întrebări / solicitări vor fi adresate în timpul conferinței, în limita timpului de LIVE sau vor fi publicate în perioada imediat următoare.

Agenda dezbaterii Reforma digitală a Educației

15:05 – 15:25 Ligia DECA, consilier prezidențial pe Educaţie şi Cercetare în cadrul  Administraţiei Prezidenţiale 

Cadrul strategic pentru reforma digitalizării educației prin programul România Educată 

15:25 – 15:45 Georgi DIMITROV, șef al departamentului pentru Educație Digitală, DG Inovare, Cercetare, Cultură, Educație și Tineret, Comisia Europeană 

Planul de acțiune al Comisiei Europene pentru Educația Digitală (2021-2027)

15:45 – 16:10 Sorin CÎMPEANU, ministrul Educației 

Ce investiții în educația digitală și dezvoltarea competențelor digitale sunt prevăzute pentru finanțare în PNRR? 

16:10 – 16:25 Ciprian TELEMAN, ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării – Investițiile în digitalizarea sistemului de învățământ prevăzute a fi finanțate prin PNRR – rețele, internet de mare viteză, zone albe, digitalizarea instituțiilor publice, reducerea faliei urban-rural

16:25 – 16:40 Dragoș ILIESCU, prof. univ. dr., psiholog, specialist în testare educațională 

Testarea competențelor digitale pentru elevi, studenți și profesori

16:40 – 16:55 Raluca NEGULESCU-BALACI, director executiv, UiPath Foundation 

Premisele digitalizării pentru copiii din comunitățile vulnerabile din România

16:55 – 17:10 Daniel FUNERIU, cercetător, consilier la nivel înalt al Uniunii Europene în Republica Moldova, fost ministru al Educației 

Conținut educațional digital – cum ar fi arătat școala acum dacă reforma digitală începea din 2011 și care sunt așteptările dacă o începem acum? 

17:10 – 17:25 Vasile DÎNCU, prof. univ. dr., sociolog, fost vice-prim ministru, ministru al  Dezvoltării Regionale și Administrației Publice 

Paradoxurile digitalizării forțate a educației. Zece lecții și 5 îngrijorări sociologice

17:25 – 17:40 Mihaela NABĂR, director executiv, World Vision România 

Digitalizarea comunităților din mediul rural și pachete educaționale inteligente 

17:40 – 17:55 Dacian DOLEAN, dr., psiholog educațional, specializat în dezvoltarea limbajului și a alfabetizării timpurii, afiliat la Universitatea Babeș-Bolyai 

Rolul digitalizării în dezvoltarea alfabetizării: exemple de bune-practici din Statele Unite ale Americii

17:55 – 18:00 Concluzii 

Dezbaterile publice sunt deschise de către moderator după scurta prezentare a fiecărui speaker. Vor adresa întrebări și vor ridica teme de discuție atât co-paneliștii cât și moderatorul, dând voce participanților prin adresarea întrebărilor primite prin formularul de înregistrare, disponibil aici: https://forms.gle/EEYQRHb77k5u6YX6A

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii
  1. Dar despre testarea fireasca a elevilor ce au avut materia ciopartita cand virbiti?Despre lectiile pierdute cand virbiti?Despre examinarea corecta cand vorbiti?Mereu veniti cu fantasmagorii demne de romane SF.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

INTERVIU Mihaela Ștefan, noul inspector școlar general din București despre supraaglomerarea școlilor: 9 instituții funcționează în 3 schimburi. Va fi nevoie de extindere sau de găsirea unor soluții împreună cu consiliile locale

Nouă școli din Capitală funcționează în trei schimburi, a declarat într-un interviu pentru Edupedu.ro Mihaela Ștefan, noul inspector școlar general al Capitalei. „În București este o situație specială în sensul…
Vezi articolul

Guvernul României: Definirea manualului şcolar ca „bun de interes public” și „principal instrument de lucru al elevului” nu mai reflectă actualitatea realității din societate

„Definirea manualului şcolar ca „bun de interes public” și „principal instrument de lucru al elevului” nu mai reflectă actualitatea realității din societatea națională și internațională, raportat la diversitatea și importanţa…
Vezi articolul