Universitatea A.I. Cuza din Iași suspendă activitatea didactică între 13-31 martie / După criticile adresate lui Tudorel Toader, studenții primesc mulțumiri

195 de vizualizări
UAIC Iași / Foto: Facebook.com – Tudorel Toader
Consiliul de Administrație al Universității “Alexandru Ioan Cuza” din Iași a anunțat, joi, că suspendarea activităților didactice și de cercetare începând din 13 martie până pe 31 martie, cu posibilitate de prelungire. Studenții sunt informați, în anunț, că “nu se por recupera aceste zile ;i se va opta pentru predarea online prin diverse mijloace”. După ce Liga Studenților l-a acuzat pe Tudorel Toader că nu a suspendat cursurile, în contextul noului coronavirus, pentru a-și asigura cvorum în alegerile de rector, C.A.-ul instituției mulțumește “pentru toate opiniile transmise”.

Anterior anunțului, Liga Studenților (LS IAȘI) ceruse conducerii executive a Universității să suspende activitatea didactică pentru perioada următoare, pe fondul situației generate de noul coronavirus, și a criticat “atitudinea pasivă și iresponsabilă a rectorului Tudorel Toader față de această problemă, care a ezitat să ia o decizie fermă pentru a-și asigura cvorumul la alegerile care au avut loc ieri, 11 martie”.

Mesajul conducerii universității către studenți:

“În atenția studenților Universității “Alexandru Ioan Cuza” din Iași,

Astăzi, Consiliul de Administrație a decis SUSPENDAREA activităților didactice și a celor de cercetare începând de mâine (13 martie) până pe 31 martie, cu posibilitate de prelungire a perioadei de suspendare. Nu se vor recupera aceste zile și se va opta pentru predarea online prin diverse mijloace.

În ceea ce privește situația căminelor din UAIC, decizia este aceea de a rămâne cazați cei care lucrează, familiștii, cei care sunt orfani și persoanele venite în stagii Erasmus. Termenul limită de eliberare a căminelor pentru ceilalți studenți cazați în cămine va fi stabilit în cursul zilei de astăzi și vom reveni cu detalii în acest sens. Secretariatele și laboratoarele de cercetare vor rămâne deschise.

Vă mulțumim pentru toate opiniile transmise în cursul zilei de ieri și de astăzi, care au fost prezentante în cadrul ședințelor de astăzi de către reprezentantul studenților în Consiliul de Administrație.”


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
Aplicația de salarizare a personalului din Învățământ

Aplicația de salarizare a personalului din Învățământ a fost actualizată. Setarea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată la 3.700 de lei și actualizarea algoritmului de calcul pentru deducerea personală, printre modificări

Aplicația de salarizare pentru profesorii și angajații din Învățământ a fost actualizată în privința setării salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată la 3.700 lei, începând cu…
Vezi articolul

DOCUMENT Școala după școală poate fi organizată în Biserică. A apărut procedura de organizare a Programului: cum pot fi plătiți profesorii

Procedura de organizare a Programului “Școala după Școală” a fost publicată de Inspectoratul școlar București. Fiecare școală trebuie să discute până în luna februarie, în Consiliul de Administraţie, dacă este…
Vezi articolul

Ministrul Sănătății: Vor fi amenajate în școli cabinete de vaccinare pentru copiii de peste 12 ani. Ministrul Educației: Trebuie văzut în ce măsură configurația școlii permite astfel de centre

Procesul de testare al copiilor şi personalului din şcoli, atunci când apar simptome, va fi reluat după începerea școlii, a anunțat ministrul Sănătății dr. Ioana Mihăilă într-un interviu acordat News.ro și…
Vezi articolul