UPDATE Eroare la Ministerul Educației, care a publicat un calendar școlar greșit. Instituția anunță că de fapt calendarul anului școlar 2023-2024, aprobat și avizat oficial, este cel lansat în dezbatere publică, adică nu a luat în considerare nicio propunere

6.362 de vizualizări
Foto: Alex Tudor / Agerpres Foto
Ministerul Educației a retras postarea de pe Facebook în care anunța varianta avizată în ședința CDS a calendarului anului școlar 2023-2024 și a publicat un alt mesaj în care anunță că forma corectă a acestuia este cea pusă inițial în dezbatere publică. Instituția a transmis o „erată” jurnaliștilor acreditați.

UPDATE: Calendarul bun al anului școlar 2023-2024, anunțat de ministerul Educației, poate fi cosultat aici.

Practic, Ministerul Educației nu a preluat nicio popunere de modificare a proiectului calendarului anului școlar 2023-2024, făcută public sau transmisă instituției în perioada în care proiectul a stat în transparență instituțională. Singura mențiune nouă este prelungirea cu o săptămână, în modulul 5, a posibilității de a stabili Săptămâna „Verde” și Saptămâna „Școala altfel”.

„Astăzi, 14 februarie, a fost avizat, în cadrul Comisiei de dialog social, cu acordul tuturor celor prezenți, Proiectul de Ordin al ministrului educației privind structura anului școlar 2023-2024, în forma pusă în dezbatere publică.

Singura modificare vizează desfășurarea Programului național „Școala altfel” și a Programului „Săptămâna Verde”, care se pot derula până la 26 aprilie”, potrivit mesajului Ministerului Educației.

Amintim că marți, la prânz, Ministerul Educației a publicat pe pagina de Facebook o variantă a calendarului anului școlar 2023-2024 care prevedea că vacanța de primăvară a fost mutată de Paște, vacanța mobilă se poate lua și în martie, iar începutul și finalul cursurilor rămân pe 11 septembrie și 21 iunie.

Articol în curs de actualizare

Citește și:
Calendarul anului școlar 2023-2024, anunțat greșit de Ministerul Educației – UPDATE
BREAKING Calendarul anului școlar 2023-2024, lansat în dezbatere de Ministerul Educației / Școala ar începe pe 11 septembrie, dar ar fi prelungită până pe 21 iunie, tot pe module și cu vacanță „mobilă” în februarie
Calendarul anului școlar 2023-2024, pus în dezbatere de Ministerul Educației, are o vacanță de primăvară care nu cuprinde nici Paștele Catolic, nici Paștele Ortodox
Mutarea vacanței de primăvară aproape de liberele de 1 Mai și Paște, Săptămâna verde să fie comasată cu Școala altfel, vacanța mobilă din februarie să devină fixă odată aleasă perioada – printre propunerile mai multor organizații de părinți pentru calendarul anului școlar 2023-2024
„Școala altfel” și „Săptămâna verde” să fie integrate în trunchiul comun, în anul școlar 2023-2024, propune președintele Federației Asociațiilor de Părinți, Iulian Cristache
Asociația Elevilor din Constanța vrea ca anul școlar să înceapă pe 4 septembrie, nu pe 11 septembrie, așa cum propune ministerul Educației: “Este mai bine să avem examenele naționale mai devreme decât mai târziu”, spune Ariana Dudună, președintele Asociației
Anul școlar 2023-2024 să înceapă pe 11 septembrie, mai târziu cu o săptămână decât stabilise Cîmpeanu – propunere oficială a ministrului Ligia Deca, ce ar menține România în topul țărilor cu cele mai puține zile de școală / Vor fi cu 7 zile de cursuri în plus față de actualul an școlar


3 comments
  1. oare cu ce incurca vacanta de Pasti pe onor ministereasa?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

În București ar trebui să existe doar două tipuri de burse: bursa de excelență și bursa socială, spune profesoara Nina Vasile / La începutul anul școlar, elevii să primească vouchere pentru îmbrăcăminte și rechizite, iar bursa lunară să fie pentru cei care chiar au rezultate bune, propune cadrul didactic

„Eu am gândit, de multe ori, că, de fapt, ar trebui să existe doar două tipuri de burse: bursa de excelență și bursa socială”, a declarat profesoara Nina Vasile, la…
Vezi articolul

Directoarea Colegiului Național I.L. Caragiale din București: Unitatea cu 1300 de elevi și 80 de profesori este încadrată în clasa de risc seismic 3, dar „nu știu să vă spun” de ce – nu a fost făcută nicio expertiză în ultimii 30 de ani / “Eu de când sunt directoare le cer continuu și le cer în zadar”

Riscurile asociate lipsei expertizării privind riscul seismic în cazul multor unități de învățământ sunt reliefate de situația Colegiului Național I.L. Caragiale din București, prezentată de directoarea acestuia, Andreia Bodea, pentru…
Vezi articolul

O profesoară de Limba română din județul Vaslui, viceprimar PNL în comuna Codăești, Lenuţa Damian, reţinută după ce ar fi folosit diplome de studii false, în baza cărora ar fi obţinut toate gradele didactice

Viceprimăriţa comunei Codăeşti și profesor de Limba Română la Liceul „Ştefan cel Mare” din comună, Lenuţa Damian, a fost reţinută de poliţişti în urma unei percheziţii domiciliare desfăşurate în cursul…
Vezi articolul