Ce este „Particula Amaterasu”, care a ajuns pe Pământ din afara galaxiei noastre/ Razele cosmice și originea lor enigmatică

5.597 de vizualizări
Foto © Evgenii Puzanov | Dreamstime.com
Oamenii de știință din domeniul spațial care încearcă să înțeleagă originile enigmatice ale așa numitelor „raze cosmice” au detectat o particulă extrem de rară, de înaltă energie, despre care cred că a călătorit spre Pământ de dincolo de galaxia Calea Lactee și a ajuns în statul american Utah în urmă cu aproape doi ani, scrie CNN.

Descoperirile despre această rază, poreclită de oamenii de știință “Particula Amaterasu”, după zeița Soarelui în mitologia japoneză, au fost publicate acum câteva zile într-un studiu realizat de Telescope Array, un consorțiu internațional de universități care studiază fenomenul razelor cosmice.

Universitatea din Utah a declarat că observatorul din Utah va fi echipat în curând cu 500 de detectoare noi, care îi vor extinde capacitatea de observare ploilor de particule induse de razele cosmice la o rază de aproape 3.000 de kilometri pătrați.

Citește articolul integral pe G4Media.ro

Photo 121873914 © Evgenii Puzanov | Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Cele mai mari 5 universități din România: Vom promova importanța vaccinării cadrelor didactice, a personalului, a studenților, astfel încât să putem decide revenirea în condiții sigure în amfiteatre, săli de seminar, cămine

Cele cinci mari universități românești care formează Consorțiul Universitaria au anunțat astăzi, într-un comunicat de presă, că „vor promova importanţa vaccinării cadrelor didactice, a studenţilor şi personalului didactic-auxiliar şi nedidactic…
Vezi articolul

Majoritatea elevilor învață pentru scopuri imediate, cum ar fi pregătirea pentru evaluările de a doua zi – raport Teleskop în peste 40 de școli / Nu există intervenții sistemice semnificative privind metodele de învățare

Majoritatea elevilor din școlile participante la studiul „Școala mai aproape” practică o învățare pe termen scurt, determinată de metodele de evaluare folosite de profesorii lor în școli, arată raportul realizat…
Vezi articolul